Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

De siste kiloene

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-06-11, 20:52   #1
Matglad
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 307
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

De siste kiloene

Jeg har nå startet jakten på de siste kiloene. Har hatt et ca halvår med stabilisering, og i denne perioden har jeg gått opp ca 2 kg. Dette er vel kanskje ikke helt unormalt. Har levd ketogent hele tiden, men kost meg med blant annet en del fløte. Lurer litt på om vekten ville stabilisert seg der jeg er nå hvis jeg hadde fortsatt i samme spor, eller om jeg ville lagt på meg mer. Uansett er jeg nå motivert for å prøve å bli kvitt de siste kiloene. Har justert tickeren opp 2 kilo.

Det som ga meg effekt ved sist vektplatå var 0 karbo med veiing av proteiner og fett. Er spent på om samme oppskrift fungerer igjen. Håper jeg klarer å gå ned litt mer enn jeg ønsker, slik at jeg har et par kilo å gå på når jeg skal stabilisere meg. Videre håper jeg at jeg nå får tatt rotta på de siste kiloene, slik at jeg kan slippe å tenke vekt fremover. Lavkarbo skal jeg leve med resten av livet, og satser på at det vil holde min vekt stabil. Er også spent på om kroppen min vil være med meg ned til ca 65 kilo. Det er mange år siden jeg veide det gitt, var vel student da.

Så fra i dag er jeg motivert og ved godt mot til å riste av de siste overflødige kiloene .

__________________



Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 20:59   #2
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 64
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: De siste kiloene

Lykke til !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
De siste kiloene Liiiz Ketolysekuren 2 28-05-11 13:36
De vanskelige siste kiloene ... helsefreak Lavkarbo generelt 3 11-10-10 15:14
De siste kiloene... kozpia84 Generell diskusjon 0 14-04-10 10:07
Er di siste kiloene værst å få av??? Harefrøken Ketolysekuren 13 05-06-06 17:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no