Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
03-01-08, 15:39 | #1 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2007
|
Endre litt på Ketolyse. Nille eller andre som er flinke med forskjellige filosofier.Jeg trives ikke så godt med maten på Ketolyse, og går ikke ned på Lindberg. Jeg tror det blir for mye karber for meg. I min naivitet håper jeg nå at det skal gå ann å havne på en slags mellomting. |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt ettet Lindberg. |
03-01-08, 16:07 | #2 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 45
|
Sv: Endre litt på Ketolyse. Nille eller andre som er flinke med forskjellige filosofiDette ser jo ut som generell lavkarbo, så kan du ikke bare prøve det for en periode og evaluere det etter en stund?
04-01-08, 22:45 | #3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
|
Sv: Endre litt på Ketolyse. Nille eller andre som er flinke med forskjellige filosofidet er ingen som sier at du ikke kan spise squash og rød paprika på ketolyse. det spiser jeg hele tiden og holder meg fortsatt innenfor grensen. Du kan også spise bær (bringebær, jordbær), men alt med måte |
Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! |
04-01-08, 23:59 | #4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
|
Sv: Endre litt på Ketolyse. Nille eller andre som er flinke med forskjellige filosofiOgså kan man øke på karbene når man går på ketolyse, mener det står noe om det i boka... Jeg har satt grensa på 30 karber pr dag, for å få litt mer valgmuligheter. Funker fint det!
05-01-08, 00:23 | #5 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
|
Sv: Endre litt på Ketolyse. Nille eller andre som er flinke med forskjellige filosofiMenyen du ønsker å ha ser helt grei ut. Men når du skal øke på karbene lønner det seg å gjøre det litt om gangen. Det er mange som ikke tar av på ketolyse rett og slett fordi det er fot LITE karber. Men om man går rett på Lindberg blir det også feil, fordi man øker for mye for fort.
05-01-08, 00:30 | #6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
|
Sv: Endre litt på Ketolyse. Nille eller andre som er flinke med forskjellige filosofiEnig med Nille, jeg har tatt av meg nå som jeg ligger rundt 40 i karber... |
Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ |
05-01-08, 01:44 | #7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
|
Sv: Endre litt på Ketolyse. Nille eller andre som er flinke med forskjellige filosofijeg må også opp i 40-50 khd før jeg går ned og kan ligge ganske høyt på fettet... (du ser jo hva som funker for deg )
06-01-08, 17:48 | #8 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2007
|
Sv: Endre litt på Ketolyse. Nille eller andre som er flinke med forskjellige filosofiJeg ligger vanligvis på 20 g karber hver dag. Da tusler jeg ned bittelitt. Spiser jeg mer enn det så gikk vekten litt opp, eller står stille. Og det er ikke pga musker, for klærne blir heller litt trangere enn løsere. :O |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt ettet Lindberg. |
08-01-08, 14:34 | #9 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lommedalen
Alder: 37
|
Sv: Endre litt på Ketolyse. Nille eller andre som er flinke med forskjellige filosofi
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse |
08-01-08, 14:44 | #10 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 45
|
Sv: Endre litt på Ketolyse. Nille eller andre som er flinke med forskjellige filosofi
Nei det er IKKE lurt, for da stopper forbrenningen din. Det anbefales IKKE å ligge under 15 KHD, heller litt over enn under. Men det er jo viktig å fa de karbene fra riktige kilder, mesteparten bør komme fra gode "tillatte" grønnsaker som vokser over bakken, jeg synes de beste er rå eller dampede brokkoli- og blomkålbukketer, gul paprika og tomat bruker jeg også MYE av. Salat er også fint, men pass på å ha mye forskjellige grønnsaker i, for issalat og agurk feks er stortsett bare vann og har liten næringsverdi
08-01-08, 15:06 | #11 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
|
Sv: Endre litt på Ketolyse. Nille eller andre som er flinke med forskjellige filosofiJeg kan og være i ketose opp mot 40KHD, så jeg ligger på rundt 30 og går ned mye. |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse |
08-01-08, 19:05 | #12 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østlandet
|
Sv: Endre litt på Ketolyse. Nille eller andre som er flinke med forskjellige filosofiHar du prøvd South Beach? Der er fase 1 ganske lite karbo ( i hvert fall mindre enn jeg noen gang hadde spist før), men uten noe telling av gram, bare du holder deg til riktige matvarer. Ikke så mye mettet mett, men en del av det gode plantefettet. |
Min kostholdsfilosofi: Kjernesunnere for hver dag... |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
PCO noen med erfaring eller kunnskap? | Maz | PCOS og karbohydratkontroll | 10 | 08-04-08 12:34 |
Grønnsaker - nødvendig eller ikke? | slaskalainen | Generell ernæringsdebatt | 161 | 15-04-07 22:25 |
Tarmbesvær, ernæring og de nye kostfibre | JEDI | Lavkarbo generelt | 0 | 02-06-06 12:50 |