Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Annen mat Her kan dere poste alt det som ikke passer under de andre kategoriene. Feks. lavkarbosauser, dressinger, og gode erstatninger for ting en savner når en spiser lavkarbomat. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
01-02-13, 13:56 | #1 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2012
|
Hjemmelaget tacokrydder (bilder)Å lage sitt eget Tacokrydder er kjempeenkelt, og veldig godt. Ferdig kjøpte pakker med tacokrydder inneholder rundt 60 % karbohydrater!! (= sukker) + en hel del andre tilsetningsstoffer... Helt fullstendig unødvendig spør du meg...
01-02-13, 17:18 | #2 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2011
|
Sv: Hjemmelaget Tacokrydder (bilder)Nå må jeg bare kverulere litt. Jeg tror ikke noe på at denne oppskrifta inneholder 0 karbohydrater. Men jeg kan gå med på at det i den store sammenhengen blir så lite at det nok ikke spiller noen rolle. |
Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger |
05-06-14, 15:58 | #3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2006
|
Sv: Hjemmelaget Tacokrydder (bilder)Hei Tove! Takk for oppskrift Jeg lurer på hva som er forskjellen på malt og tørket koriander? Ser du har skrevet begge deler i oppskriften, serru - og, ble brått litt usikker |
Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) |
05-06-14, 17:42 | #4 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
|
Sv: Hjemmelaget tacokrydder (bilder)Jeg går ut fra (!?) at hun med malt koriander mener korianderfrø, mens tørket er blader. |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ |
06-06-14, 09:49 | #5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2006
|
Sv: Hjemmelaget tacokrydder (bilder)
Ja, ikke vet jeg jeg trodde i alle fall at "malt" var det ferdige malte krydderet som man får i vanlige krydderglass. |
Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) |
Emneord |
meksikansk, taco |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hjemmelaget Pesto - med link til bilder og blogg | SBC | Middag | 1 | 05-10-11 09:35 |
Hjemmelaget LCHF Hamburger med nøttebrød - Bilder | |Ingrrid | Middag | 0 | 10-05-11 21:08 |
Kjøttdeigpai II med tacokrydder(bilder) | Licota | Middag | 19 | 15-11-10 20:23 |
Krise! Hjemmelaget tacokrydder; oppskrift? | BMS! | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 3 | 25-07-09 00:08 |
Tacokrydder? | Karbomor | Ketolysekuren | 3 | 17-03-09 22:02 |