Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Stevia

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-09-11, 18:29   #1
Luggetuppen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 140
Luggetuppen har en fantastisk aura rundt segLuggetuppen har en fantastisk aura rundt seg

Stevia

Jeg har lett gjennom mange tråder ang. Stevia og bestemt meg for at dette må jeg prøve. Men så var det å få tak i det da. Hvis jeg har forstått det rett så er det ikke lov å selge i Norge, men selvimport fra utlandet er greit?

Har tittet litt på iHerb, men når jeg søker der så får jeg ikke mindre enn 240 treff Hva i all verden skal jeg velge? Kan noen guide meg i riktig retning mhp produsent? Tenkte å kjøpe en "naturell" i første omgang slik at jeg får prøvd meg fram på å bruken.

__________________



Luggetuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 20 gr karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:08   #2
Mammarosa
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 156
Mammarosa er på en erverdig vei

Sv: Stevia

Jeg har denne og kommer til å fortsette med å buke den. Neste bestilling skal også inkludere denne.

__________________


Mammarosa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ***LCHF*** Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:18   #3
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stevia

Opprinnelig lagt inn av Mammarosa, her.

Jeg har denne og kommer til å fortsette med å buke den. Neste bestilling skal også inkludere denne.

Jeg bruker den flytede, alkoholfrie du linker til - veldig bra, og har ikke den bitre ettersmaken en del annen stevia har.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:19   #4
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Stevia

Jeg kjøpte en pakke med 100 porsjonspakninger à 1 gram. Er helt supre å ha i veska om en skulle trenge noe søtt. Jeg drikker mye te og det er helt genialt.

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 09:29   #5
Falco
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 34
Falco er på en erverdig vei

Sv: Stevia

Jeg tror stevia nå er godkjent i norge og vil etter det jeg forstår bli å få tak i fra norske nettbutikker om ikke så veldig lenge.

Falco er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 20:55   #6
Luggetuppen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 140
Luggetuppen har en fantastisk aura rundt segLuggetuppen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stevia

Opprinnelig lagt inn av Mammarosa, her.

Jeg har denne og kommer til å fortsette med å buke den. Neste bestilling skal også inkludere denne.

Da var begge deler bestilt, den første dog i litt mindre forpakning. Må prøve meg fram litt før jeg kjøper større boks. Takk for tips og link!

__________________



Luggetuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 20 gr karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 17:38   #7
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Stevia

Opprinnelig lagt inn av Falco, her.

Jeg tror stevia nå er godkjent i norge og vil etter det jeg forstår bli å få tak i fra norske nettbutikker om ikke så veldig lenge.

Helsekosten her selger Stevia, men tar en "bra" pris......

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 18:03   #8
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stevia

Jeg bruker denne http://www.iherb.com/NuNaturals-NuSt...98-g/4891?at=0 er veldig fornøyd med den, og fått gode tilbakemeldinger av gjester.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 18:15   #9
Reason
Medlem
 
Reason sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 56
Reason er på en erverdig vei

Sv: Stevia

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Jeg bruker denne http://www.iherb.com/NuNaturals-NuSt...98-g/4891?at=0 er veldig fornøyd med den, og fått gode tilbakemeldinger av gjester.

Denne har jeg også kjøpt, og er veldig fornøyd!

Reason er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 19:57   #10
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Stevia

Jeg har kjøpt på ebay.no
veldig greit

http://search.eim.ebay.no/?ev=&kw=st...=1&eb=S%C3%B8k

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Stevia Nero Spørsmål og svar 20 19-10-10 18:20
Stevia ~Rosa Skydått~ Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 13-08-10 13:56
Stevia *Marianne Spørsmål og svar 6 10-03-09 12:12
Stevia ... chili Lavkarbo generelt 9 07-11-07 22:40
Stevia prilla Ketolysekuren 6 07-10-06 19:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no