Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Mars-startere!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-03-10, 12:28   #76
Trulte bollemor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 13
Trulte bollemor er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Hei.

Jeg ser dere har flotte og fine figurer som viser veien og målet deres under signaturen. Weitght loss, slik jeg jeg også ha!

Jeg har vært inne å laget en, men hvordan får jeg den på signaturen min?

Noen som vil forsøke å forklare det til en lite data flink person?

__________________
Trulte Bollemor



Trulte bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 12:47   #77
frida frosk
Medlem
 
frida frosk sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oppland
Innlegg: 111
frida frosk er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

slenger meg også med ..
Jeg startet på ketolysekuren 12 mars , altså en uke siden i dag.
Har lest og leser fortsatt flittig i boka , ser dvd`n og bruker forumet her flittig. Men det er så klart stadig ting jeg lurer på .
Syns ogå som mange andre at frokosten er litt vanskelig , men får iallefall i meg et egg og litt gr.saker. Tenkte prøve frokost muffinsen , bare jeg blir litt mer erfaren.
Salat til lunsj med både protein og fett. Kjøtt eller fisk til middag med gr,saker saus og salat.
Om jeg får lyst på noe om kvelden tar jeg en halv stangselleri fylt med norzola , et par osteskiver e.l
Skriver "om jeg får lyst på " for det er som regel det det går på , ikke sult... Jobber med hodet samtidg , så med tid og stunder kanskje det snur
Ellers drikker jeg minst 3 liter om dagen. Fordelt på farris og vann. Har ikke klart å kutte pepsi maxen enda , men merker behovet er mye mindre , så tror kanskje det går av seg selv etterhvert.
Fikk en pangstart på uka , så nå er jeg spent på hvordan kroppen vil reagere i uka som kommer .

__________________


frida frosk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 12:59   #78
nicola
Juniormedlem
 
nicola sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: trønder
Innlegg: 15
nicola er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Heisann! Jeg hiver meg gledelig på! Jeg og min samboer startet 15 mars. Så vi er nybegynnere Er aktiv inne her og får inspirasjon av mange gode oppskrifter etc..

Har ett mål på å gå ned minst 15 kg. (jeg er fornøyd med 12-15 kg)

Kan skrive ned hva jeg har spist i dag, så dere kan evt. se om det er noe jeg gjør feil :P
Urinstixen gir utslag så jeg er tydeligvis i ketose. Er også minus 2-3 kg på 4 dager. Min sambo 3 kg.

En halv kjøttdeigpakke med purreløk og ost over samt en dæsj med seterrømme.
Ble METT. hehe. Ellers har jeg tenkt å spise en skive med lollypobrød med eggesalat, og senere kansje en løvbiff med ett eller to egg.

Høres det greit ut?
Har skeiet ut i går pga langveisfra-besøk.
Min sambo er kokk, så det ble en veldig god sjokoladfromage med lavt karbo innhold. (oppskrift funnet her)
og en pizza (oppskrift i ketolyseboka)
Jeg tok en stix en time etter jeg hadde spist (både pizzaen og sjokoladefromagen var NYYYDELIG forresten), og den ga fremdeles utslag så det var bra

__________________
Life is short, break the rules, forgive quickly,
kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably,
and never regret anything that made you smile
nicola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 13:29   #79
Trulte bollemor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 13
Trulte bollemor er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Opprinnelig lagt inn av frida frosk, her.

slenger meg også med ..
Jeg startet på ketolysekuren 12 mars , altså en uke siden i dag.
Har lest og leser fortsatt flittig i boka , ser dvd`n og bruker forumet her flittig. Men det er så klart stadig ting jeg lurer på .
Syns ogå som mange andre at frokosten er litt vanskelig , men får iallefall i meg et egg og litt gr.saker. Tenkte prøve frokost muffinsen , bare jeg blir litt mer erfaren.
Salat til lunsj med både protein og fett. Kjøtt eller fisk til middag med gr,saker saus og salat.
Om jeg får lyst på noe om kvelden tar jeg en halv stangselleri fylt med norzola , et par osteskiver e.l
Skriver "om jeg får lyst på " for det er som regel det det går på , ikke sult... Jobber med hodet samtidg , så med tid og stunder kanskje det snur
Ellers drikker jeg minst 3 liter om dagen. Fordelt på farris og vann. Har ikke klart å kutte pepsi maxen enda , men merker behovet er mye mindre , så tror kanskje det går av seg selv etterhvert.
Fikk en pangstart på uka , så nå er jeg spent på hvordan kroppen vil reagere i uka som kommer .

Ja, frokosten er ikke lett, jeg har lagd det fantastiske knekkebrødet til Nannah..
Spiser det m ost feks. også drikker jeg ett eggeglass med fett..

__________________
Trulte Bollemor



Trulte bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 13:32   #80
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Mars-startere!

Opprinnelig lagt inn av Trulte bollemor, her.

Hei.

Jeg ser dere har flotte og fine figurer som viser veien og målet deres under signaturen. Weitght loss, slik jeg jeg også ha!

Jeg har vært inne å laget en, men hvordan får jeg den på signaturen min?

Noen som vil forsøke å forklare det til en lite data flink person?

Det er nok denne du leiter etter, http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=25879

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 13:46   #81
frida frosk
Medlem
 
frida frosk sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oppland
Innlegg: 111
frida frosk er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Opprinnelig lagt inn av Trulte bollemor, her.

Ja, frokosten er ikke lett, jeg har lagd det fantastiske knekkebrødet til Nannah..
Spiser det m ost feks. også drikker jeg ett eggeglass med fett..

Eggeglass med fett .. jeg har sett at det blir brukt , men ikke satt meg inn i det enda. Er det for å få nok fett , eller er det for å få gunstig fett ?

__________________


frida frosk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 18:03   #82
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Mars-startere!

Hei,
Det er nok en del som sliter med å få i seg nok fett, dersom de føler at de ikke greier det gjennom kostholdet så tar man tilskudd for å være på sikre siden.
Noen tar seg et eggeglass med for eksempel en god olivenolje, Udos choice eller MCT Olje, mens andre bruker cocosa i te/kaffe/smoothie eller spiser den som den er.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 21:31   #83
anne.kariin
Nytt Medlem
 
anne.kariin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 56
Innlegg: 8
anne.kariin er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Hei, startet vel også 01. mars 2010. Er fornøy med at jeg er mett hele tiden og har ikke behov for å spise verken snop eller annet, absolutt helt mett!! Hadde ventet å gå raskere ned, mens en skal vel ikke klage så lenge det går ned, og jeg merker det faktisk på at buksene er mindre stramme. Liker godt pannekaker til frokost, både med og uten bacon. Gleder meg til et nytt og bedre liv. Har slitt med høyt blodtrykk men har kommet meg ned på minimalt med medesiner, men i dag var jeg hos legen, for nå ser det ut som om jeg kan kutte all medisinering, bare fantastisk )

__________________


anne.kariin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 22:09   #84
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Mars-startere!

Hei,
Frokost… på tide å tenke tradisjonell oppdeling av måltider i frokost/lunsj/middag, mange her inne som spiser middagsrester til frokost så vel som lunsj.
Her er noen tråder til inspirasjon:
Hva har du spist til frokost i dag?
Hva har du spist til kveldsmat i dag?
Lunsj

…og i samme slengen tar jeg med en tilsvarende tråd vedrørende middag
Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 20:06   #85
Friida
Juniormedlem
 
Friida sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 24
Friida er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Da har jeg vært å besøkt min gamle bestemor i helgen, og da var det ikke bare bare å holde kostholdet på rett kjøl..
Ikke fordi jeg ikke hadde tilgang til mat jeg kunne spise, men fordi min bestemor på 75 år ble helt forferdet hver gang jeg ikke ville ha brød,potet,kake,is osv.... Var akkurat som hun tok det dypt personlig, turte så vidt å koke meg egg .
Så det endte med at jeg spiste en vaffel for å glede henne og hun var storfornøyd og jattet i vei om allsidig kosthold.

Det hele var nesten litt komiskt

Håper ikke denne vaffelen har ødelagt hele uka, men det får vi vite på Onsdag

__________________




Friida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 21:49   #86
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Mars-startere!

Da var det veiedag igjen, og hadde faktisk gått ned 1,2 kg siste uka
Kjempefornøyd!
Starta på 111,3 for tre uker siden, og er nå på 103,8
En annen ting jeg merker er at ting som ikke var særlig søtt og spise før, plutselig har blitt det. Høres sikkert rart ut, men paprika feks virker mye søtere.. Er vel fordi "trynet" ikke blir dytta fullt av sjokolade og kaker
Går på neste uke med friskt mot!

Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 23:29   #87
L79
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 45
Innlegg: 2
L79 er på en erverdig vei

Da er jeg også i gang...

Jeg gikk på ketolysekuren for ca 2 år siden med godt hell. Dessverre holdt jeg ikke på så lenge, både pga ferie og ikke minst det faktum at jeg var for lite variabel i kosten. Jeg ble matlei - og dermed sprakk jeg.

Nå er jeg i gang igjen og klar for å holde motivasjonen lenger enn forrige gang. Lykke til alle dere der ute - vi får støtte hverandre som best vi kan!

L79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 23:32   #88
Friida
Juniormedlem
 
Friida sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 24
Friida er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

Da var det veiedag igjen, og hadde faktisk gått ned 1,2 kg siste uka
Kjempefornøyd!
Starta på 111,3 for tre uker siden, og er nå på 103,8
En annen ting jeg merker er at ting som ikke var særlig søtt og spise før, plutselig har blitt det. Høres sikkert rart ut, men paprika feks virker mye søtere.. Er vel fordi "trynet" ikke blir dytta fullt av sjokolade og kaker
Går på neste uke med friskt mot!


Kjempe bra da, jeg merker også at man har mye mindre lyst på alt det gode. Sikkert fordi man nesten aldri er sulten

Stå på

__________________




Friida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 00:25   #89
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Mars-startere!

Ja, ikke sant!
Og så mye god mat vi har å velge mellom



Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 11:59   #90
Friida
Juniormedlem
 
Friida sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 24
Friida er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Da hadde jeg veie dag i dag, hadde gått opp 400 g på en uke
Men men, jeg har jo mensen og har hørt at det kan virke inn på vekta, pluss jeg spiste jo en vaffel.Jeg har ikke gått opp noe i midjemål ihvertfal.
Så iløppet av to uker har jeg gått ned 1 kg, blir spennende å se hva vekta sier neste uke..Kanskje jeg må gjøre noen forandringer i kosten.

__________________




Friida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 15:53   #91
Missmountain
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 7
Missmountain er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Jeg starter i dag og skal ned 5 kg.
Jeg er litt usikker på hva jeg kan spise av grønnsaker. Noen som har tips?
Fikk anbefalt kuren av en venninne og synes den passer veldig godt til meg. Tror uansett det blir vanskelig å holde seg unna brød og knekkebrød!

Tar i mot alle råd og tips med stor takk :-)


Sist redigert av Missmountain : 24-03-10 kl 16:50.
Missmountain er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 16:43   #92
mdal
Nytt Medlem
 
mdal sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 7
mdal er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Startet i går og er veldig spent på hva de neste dagene bringer....

__________________
,

mdal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 17:56   #93
frida frosk
Medlem
 
frida frosk sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oppland
Innlegg: 111
frida frosk er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,
Det er nok en del som sliter med å få i seg nok fett, dersom de føler at de ikke greier det gjennom kostholdet så tar man tilskudd for å være på sikre siden.
Noen tar seg et eggeglass med for eksempel en god olivenolje, Udos choice eller MCT Olje, mens andre bruker cocosa i te/kaffe/smoothie eller spiser den som den er.


Takk og takk

__________________


frida frosk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 07:42   #94
matitt
Medlem
 
matitt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Grenland
Alder: 46
Innlegg: 394
matitt er ny på veien

Sv: Mars-startere!

Opprinnelig lagt inn av Missmountain, her.

Jeg starter i dag og skal ned 5 kg.
Jeg er litt usikker på hva jeg kan spise av grønnsaker. Noen som har tips?
Fikk anbefalt kuren av en venninne og synes den passer veldig godt til meg. Tror uansett det blir vanskelig å holde seg unna brød og knekkebrød!

Tar i mot alle råd og tips med stor takk :-)

Hey you
Blomkål, brokkoli, all slags salat, agurk, tomat,cherrytomat, squash, løk, paprika, sopp, avokado (selv om det jo faktisk er en frukt Jeg spiser også litt rosenkål med smør og hvitløk, nam! Men den er det jo litt mer karber i, så kan ikke spise kjempemasse, da men Det er sikkert mange andre grønnsaker, men kommer ikke på dem nå! Så lenge de vokser OVER jorden, er det greit
Når det gjelder knekkebrød, så spiser jeg av og til et par fiberrik solsikke, de har 3 karber pr. stk. Men lager også knekkebrød selv!
Good luck honey

__________________


matitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 11:39   #95
Missmountain
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 7
Missmountain er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Opprinnelig lagt inn av matitt, her.

Hey you
Blomkål, brokkoli, all slags salat, agurk, tomat,cherrytomat, squash, løk, paprika, sopp, avokado (selv om det jo faktisk er en frukt Jeg spiser også litt rosenkål med smør og hvitløk, nam! Men den er det jo litt mer karber i, så kan ikke spise kjempemasse, da men Det er sikkert mange andre grønnsaker, men kommer ikke på dem nå! Så lenge de vokser OVER jorden, er det greit
Når det gjelder knekkebrød, så spiser jeg av og til et par fiberrik solsikke, de har 3 karber pr. stk. Men lager også knekkebrød selv!
Good luck honey

Takk snuppa! Ser at mange ikke anbefaler tomat?? Kan man spise alle nøtter, også saltede? Forøvrig så er jeg kjempe imponert over hvor mye du har gått ned! Flinka!

__________________


Missmountain er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 11:51   #96
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Mars-startere!

Opprinnelig lagt inn av Missmountain, her.

Takk snuppa! Ser at mange ikke anbefaler tomat?? Kan man spise alle nøtter, også saltede? Forøvrig så er jeg kjempe imponert over hvor mye du har gått ned! Flinka!

For noen så er tomater en såkalt partystopper, dvs de kan hindre vektnedgang uten av vi helt vet hvorfor, det samme gjelder for nøtter.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 12:08   #97
matitt
Medlem
 
matitt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Grenland
Alder: 46
Innlegg: 394
matitt er ny på veien

Sv: Mars-startere!

Opprinnelig lagt inn av Missmountain, her.

Takk snuppa! Ser at mange ikke anbefaler tomat?? Kan man spise alle nøtter, også saltede? Forøvrig så er jeg kjempe imponert over hvor mye du har gått ned! Flinka!

Hey you Peanøtter har litt mye karber, så dem spiser jeg minst mulig av. Paranøtter og valnøtter er greit, og så har polly noen kjempegode ristede mandler i brun pose, prøv dem! Men det er lurt å spise minst mulig salt, salt binder vann i kroppen vettu` Ellers ville jeg spist tomat, iallefall hvis du fortsatt går ned i vekt, jeg har spist mye tomat underveis. Tror de færreste merker noe på det!

__________________


matitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 14:52   #98
Zoa
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2
Zoa er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Hei. Jeg er en gutt på 189 cm og 21 år. Ble veldig fascinert av lavkarbo etter å ha lest http://www.forskning.no/artikler/2010/mars/244898
Synes alle lavkarbodiettene virker like, men det er vel ketolysekuren som ligner mest på den de brukte i studien

Jeg startet 20. mars på en vekt litt over 83 kg.
23. : 82,4 kg
25. : 81,5 kg

Zoa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 16:48   #99
Missmountain
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 7
Missmountain er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Må de 2 literne være vann eller er kan det være hvilken som helst væske. f.eks kaffe, cola light, vin, te (kanskje ikke vin :-)??

__________________


Missmountain er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 16:49   #100
Missmountain
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 7
Missmountain er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Takk Matitt :-)

__________________


Missmountain er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Handleliste til startere K`s choice Ketolysekuren 93 10-09-11 16:23
Januar-startere. Er det mange av oss der ute? Chin Ketolysekuren 456 02-02-11 13:33
November-startere Linda Kristin Ketolysekuren 365 02-04-10 00:04
Noen andre oktober-startere her? KattyM Ketolysekuren 262 01-03-10 20:37
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 14-01-10 23:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no