Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Er det noen som kan anbefale et flyttebyrå i Oslo ?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-04-06, 17:25   #1
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Er det noen som kan anbefale et flyttebyrå i Oslo ?

Drar inn til Oslo på tirsdag/onsdag for å tømme fars leilighet/bod. Vi har beregnet at vi vi har ca. 20-30 kubikk og begynner å lure på om det er smartere å leie en bil med flyttemann fra byrå istedenfor å leie bil og kjøre sjøl. Det er bare snakk om fra Oslo til Strømmen (ca. 25 km) - en tur.

Jeg har søkt på nettet og fyllt to A4 sider med navn og telefonnr til flyttebyråer i Oslo og har fått pris på leiebil. Har en liste med 10 firmaer jeg skal ringe i morgen. Mange har pris på nettsiden sin, men det er bare noen få.

Er det noen her inne som har brukt, eller kjenner eller kjenner noen som kjenner og har god erfaring med et bestemt byrå ?

Det samme gjelder nedvasking av leilighet. Noen som kjenner til noen som er flinke ?

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-04-06, 17:35   #2
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Er det noen som kan anbefale et flyttebyrå i Oslo ?

Beklager Nille... har aldri flyttet med byrå...

Venninna mi flyttet nylig med et byrå, kan godt spørre henne hva de het hvis du vil. Det var vel en helt grei jobb de gjorde. Men det ble dyrt, 11000!! Hun hadde mye ting, men jeg vet ikke hvor mye i kubikk.

Hadde jeg vært bedre skulle jeg ha tilbudt meg å vaske ned leiligheten. Jeg gjorde det for mormoren min da hun flyttet på sykehjem, og jeg fikk mye skryt!

Lykke til, Nille!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 02-04-06, 19:20   #3
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Sv: Er det noen som kan anbefale et flyttebyrå i Oslo ?

Det er et sånt sted på nettet der du fyller inn litt info om flyttinga di og trykker send - så vips har mange aktuelle flyttebyråer fått infoen og mailer deg pristilbud.

Jeg ville sjekket litt rundt for da jeg flyttet sist varierte prisen med 30 000,- !!! Jeg flyttet langt, men likevel... verdt å sjekke.
Skal prøve å finne siden til deg

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 02-04-06, 19:21   #4
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Sv: Er det noen som kan anbefale et flyttebyrå i Oslo ?

Det er www.tjenestetorget.no

Gå så til "Flytting" under "Hus & Hjem" Lykke til!

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 02-04-06, 20:32   #5
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Er det noen som kan anbefale et flyttebyrå i Oslo ?

De siste gangene jeg har flyttet har vi ikke brukt byrå til annet enn rydding og vask.

Har flyttet mye og har brukt byrå til flyttelass, men det siste jeg brukte er "borte vekk", så kan ikke tipse av erfaring, men linken til Daizy er fin.

Lykke til, Nille.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 02-04-06, 22:21   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Er det noen som kan anbefale et flyttebyrå i Oslo ?

Opprinnelig lagt inn av Daizy

Det er www.tjenestetorget.no
Gå så til "Flytting" under "Hus & Hjem" Lykke til!

Tusen takk Daizy, - nå har jeg fylt ut skjemaet på siden og sendt avgårde. Det var faktisk ingen av de byråene jeg hadde på lista mi fra før - det var litt stilig !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 17:04
Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-) Caxa Åpne dagbøker 257 31-08-06 14:00
Hva syns dere om dette? CKD-diet Iset Lavkarbo generelt 15 15-07-05 14:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no