Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Barns kosthold

Barn og lavkarbokosthold ...

Barns kosthold Et karbohydratkontrollert kosthold er det optimale for alle - også for barna våre!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-02-08, 19:57   #26
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Barn og lavkarbokosthold ...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det er jo ikke alle av oss som TELLER karber, vet du. Vi prøver heller å konsentrere oss om å få i oss de sunneste alternativene av "to onder", og grovt er absolutt MYE sunnere enn fint.

Jammen jammen det er jo det jeg prøver finne ut av.... Selv om det står at knekkebrødet inneholder 100 fullkorn og 10 fiber er det IKKE grovere enn et knekkebrød som inneholder feks 60 fullkorn og 15 fiber??

Så hva ser dere på da??

Fiber eller fullkornet??

Jeg er iherdig selv på å vil ha sunn mat i heimen, kneggebrød etc og har hele tiden sverget til dette havrefiberknekkebrødet som inneholder myyyye fiber, men dog ikke 100 fullkorn..

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 20:02   #27
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Barn og lavkarbokosthold ...

Har ikke tenkt på det egentlig, jeg tror nok jeg ser mest på "fullkorn", men det er vel helst fiberet man bør følge med på ja. Jeg vet ikke? Æsj, ikke forvirr meg!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 20:06   #28
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Barn og lavkarbokosthold ...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Har ikke tenkt på det egentlig, jeg tror nok jeg ser mest på "fullkorn", men det er vel helst fiberet man bør følge med på ja. Jeg vet ikke? Æsj, ikke forvirr meg!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 20:08   #29
Fnutte
Medlem
 
Fnutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 411
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: Barn og lavkarbokosthold ...

Fullkornspasta er vel bedre enn vanlig pasta fordi det er såkalt tregere karbohydrater i fullkorn enn vanlig mel. Dermed gir det mindre stigning i blodsukkeret.

Hva som er best å se på av fullkornsinnhold og fiberinnhold vet jeg ikke....men lurer veldig jeg også

__________________




til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 20:18   #30
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Barn og lavkarbokosthold ...

Opprinnelig lagt inn av Fnutte, her.

Fullkornspasta er vel bedre enn vanlig pasta fordi det er såkalt tregere karbohydrater i fullkorn enn vanlig mel. Dermed gir det mindre stigning i blodsukkeret.

Hva som er best å se på av fullkornsinnhold og fiberinnhold vet jeg ikke....men lurer veldig jeg også

Heter vel at fiber er best???

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 20:22   #31
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Barn og lavkarbokosthold ...

Fiber er best ja, og fullkornspasta inneholder endel mer fiber enn hvit pasta vel? En god del mer, tror jeg.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 20:32   #32
Fnutte
Medlem
 
Fnutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 411
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: Barn og lavkarbokosthold ...

Ikke den fullkornspastaen jeg har... bare 6g kostfiber Er vel 4g eller noe i den vanlige tror jeg

__________________




til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 20:33   #33
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Barn og lavkarbokosthold ...

Omega 3 er viktig å få i barn. Utvikling av nerver, hjerne, øye, trenger det.

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 20:46   #34
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Barn og lavkarbokosthold ...

Opprinnelig lagt inn av energibunten, her.

Omega 3 er viktig å få i barn. Utvikling av nerver, hjerne, øye, trenger det.

Spis myyyye fisk!!!

Vi spiser fisk 5 ganger i uka..

Kjøtt er snacks

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 21:06   #35
Jollers
Juniormedlem
 
Jollers sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Hedmark, enda
Innlegg: 43
Jollers er på en erverdig vei

Sv: Barn og lavkarbokosthold ...

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Spis myyyye fisk!!!

Vi spiser fisk 5 ganger i uka..

Kjøtt er snacks

ok, selv for en fiskeelsker som meg er fisk 5 ganger i uka aalt for mye
Dessuten liker vi best å bruke fersk fisk og jammen er det dyrt innimellom, usj.

__________________
skulle hatt en signatur
Jollers er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I endring Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 21:09   #36
martefie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 276
martefie er en juvelmartefie er en juvelmartefie er en juvel

Sv: Barn og lavkarbokosthold ...

Ang fullkorn og fiber: mellom kornet og skallet ligger det masse næringsstoffer som blir borte når man splitter i hvitt mel og fiber har jeg lært. Jeg vil derfor anta at fullkorn er best rett og slett fordi det er komplett.

Men; som jeg sier når noen spør om noe er sunt: "Det kommer an på hvem du tror på." Det en filosofi anbefaler kan være bannlyst i en annen. Om noe er sunt kommer an på en hel masse forutsetninger, egentlig. *filosofisk*

martefie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kjernesunnere for hver dag... Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 21:09   #37
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Barn og lavkarbokosthold ...

Opprinnelig lagt inn av Jollers, her.

ok, selv for en fiskeelsker som meg er fisk 5 ganger i uka aalt for mye
Dessuten liker vi best å bruke fersk fisk og jammen er det dyrt innimellom, usj.

Kjøp rund fisk og tilbered den selv, da blir det myyyye billigere..

Salt noe, heng noe til tørk og frys noe ferskt

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 21:10   #38
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Barn og lavkarbokosthold ...

Opprinnelig lagt inn av martefie, her.

Ang fullkorn og fiber: mellom kornet og skallet ligger det masse næringsstoffer som blir borte når man splitter i hvitt mel og fiber har jeg lært. Jeg vil derfor anta at fullkorn er best rett og slett fordi det er komplett.

Men; som jeg sier når noen spør om noe er sunt: "Det kommer an på hvem du tror på." Det en filosofi anbefaler kan være bannlyst i en annen. Om noe er sunt kommer an på en hel masse forutsetninger, egentlig. *filosofisk*

sant det

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 21:38   #39
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Barn og lavkarbokosthold ...

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Spis myyyye fisk!!!

Vi spiser fisk 5 ganger i uka..

Kjøtt er snacks




Jeg fikk overdose fisk i barndommen og prikken over ièn var boknafæsk. Etter det har jeg hatt et noe anstrengt forhold til ting som lever under vann.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 21:41   #40
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Barn og lavkarbokosthold ...

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.



Jeg fikk overdose fisk i barndommen og prikken over ièn var boknafæsk. Etter det har jeg hatt et noe anstrengt forhold til ting som lever under vann.

Boknafesk er snadder!!!! Noe av det beste jeg får

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 21:42   #41
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Barn og lavkarbokosthold ...

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Boknafesk er snadder!!!! Noe av det beste jeg får

Søster knasker tørrfisk som snadder så det er nok for mange by-gener i meg.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 21:48   #42
Jollers
Juniormedlem
 
Jollers sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Hedmark, enda
Innlegg: 43
Jollers er på en erverdig vei

Sv: Barn og lavkarbokosthold ...

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kjøp rund fisk og tilbered den selv, da blir det myyyye billigere..

Salt noe, heng noe til tørk og frys noe ferskt

men det hjelper jo uansett ikke, jeg VIL ikke ha fisk 5 dager i uken

__________________
skulle hatt en signatur
Jollers er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I endring Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 22:57   #43
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Barn og lavkarbokosthold ...

Omega 3 (gjerne 6 og 9 også) er veldig viktig for barn!
Eye-Q har dokumentert effekt hos barn med konsentrasjonsvansker.


Men jeg vil tro at det gjelder alle omega 3,6,9 tilskudd. Produsenten av Eye Q er bare så heldig å ha RÅD TIL å dokumentere effekten, for det er kjempedyrt.

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 23:10   #44
Eirian
Medlem
 
Eirian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 123
Eirian er ny på veien

Re: Sv: Barn og lavkarbokosthold ...

Ang. fullkornspasta, så bruker vi fullkornsspeltpasta, spelt har mer næringsstoffer enn hvetemel, så det er helt klart sunnere.

Eirian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, øko, uten tilsetningsstoffer mm. Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 09:02   #45
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Barn og lavkarbokosthold ...

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.



Jeg fikk overdose fisk i barndommen og prikken over ièn var boknafæsk. Etter det har jeg hatt et noe anstrengt forhold til ting som lever under vann.

Nordlendingforeldre du og? Jeg spiser lite tradisjonell fisk som jeg fikk i oppveksten, men jeg liker rød fisk med asiatisk vri. Og tørrfisk eeeelsker jeg.

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 09:45   #46
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Barn og lavkarbokosthold ...

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nordlendingforeldre du og? Jeg spiser lite tradisjonell fisk som jeg fikk i oppveksten, men jeg liker rød fisk med asiatisk vri. Og tørrfisk eeeelsker jeg.

Yepp

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 17:59   #47
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Barn og lavkarbokosthold ...

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nordlendingforeldre du og? Jeg spiser lite tradisjonell fisk som jeg fikk i oppveksten, men jeg liker rød fisk med asiatisk vri. Og tørrfisk eeeelsker jeg.

Er da ekte nordlandsjente jeg også, bor i landsdelen fremdeles og ELSKER fisk fremdeles

Er omtrent født i fjærsteinene jeg eller så kom jeg rekende på ei fjøl....

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 12:49   #48
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Barn og lavkarbokosthold ...

Opprinnelig lagt inn av Eirian, her.

Ang. fullkornspasta, så bruker vi fullkornsspeltpasta, spelt har mer næringsstoffer enn hvetemel, så det er helt klart sunnere.

Åh, jøsses - finnes det også?? Hvor har du fått tak på det, tro?

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 13:55   #49
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Barn og lavkarbokosthold ...

De selger speltpasta i helsekosten, og i enkelte dagligvarebutikker (feks. Ultra). Jeg liker den ikke, holder meg til vanlig fullkorn, men bruker ellers endel spelt i andre ting.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 15:31   #50
Eirian
Medlem
 
Eirian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 123
Eirian er ny på veien

Re: Sv: Re: Sv: Barn og lavkarbokosthold ...

Opprinnelig lagt inn av Sivensvans, her.

Åh, jøsses - finnes det også?? Hvor har du fått tak på det, tro?

Helsekosten, eller Meny rett ved der vi bor. Ultra kan sikkert også ha noe.

Eirian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, øko, uten tilsetningsstoffer mm. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Barn og søtstoff ... moniq Barns kosthold 12 19-02-08 12:09
Hvor mange karber til barn? La luna hermosa Barns kosthold 48 11-05-07 06:48
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 04:52
Barn og Lavkarbo Thula Barns kosthold 38 06-03-05 23:31
Barn på Melkefri diett & Lavkarbo Summer Barns kosthold 12 10-11-04 14:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no