Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Slim gym/figurforming?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-05-06, 22:09   #1
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Slim gym/figurforming?

Noen her som har prøvd sånn muskelstimulering fra ellos/annen postordre? Lurer på hvordan det fungerer i forhold til f.eks. Bailine.

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 20-05-06, 23:57   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Slim gym/figurforming?

Svigerdatter fikk av moren sin som hadde kjøpt på TV shop... og det ligger der i eska. Absolutt ingen effekt. Det har ikke sterk nok effekt til å virke dypt nok. Bare tull - ikke kast bort penger på det.

På Bailine er det sterkere saker og de vet iallefall hvor de skal plassere pads'ene for å få best mulig effekt, men Bailine er vel treningssimulator og ikke direkte muskelstimulator - så vidt det har blitt meg forklart


__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-05-06, 08:45   #3
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Slim gym/figurforming?

OK, da skal jeg ikke kjøpe det. Regnet med at det var sånn, men en venninde av meg mente at det var like effektivt. Kostet kr. 1999 (Ellos), og på Bailine koster det 3000 for 11 ganger!

Hva er forsjellen på muskelstimulatorm og treningsstimulator??

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 21-05-06, 09:42   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Slim gym/figurforming?

Slik jeg har fått det forklart er det slik at muskelstimulator festes "hvor som helst", har fast "pulsering" og stimulerer de musklene som tilfeldigvis finnes der padsene settes. Mange steder som selger slike behandlinger har ikke greie på muskler og hvor de sitter i det hele tatt. Skal du sette slik på seg selv er det jo enda vanskeligere.

Treningssimulator som f.eks. Bailine kjører mange forskjellige program. Pulseringene varieres, går dypere og pads plasseres etter et bestemt mønster alt ettersom hvilke muskler som skal stimuleres. Altså etter hvilke muskler som skal trenes. Du skal kunne velge mellom figurformingsøvelser eller styrketrening med vekter.

Det er slik fysioen min forklarte det også da jeg spurte ham. Leste en undersøkelse for noen år siden ang forksjellen på muskelstimulator i skjønnhetssalong og Bailine - da kom Bailine helt klart best ut og ble kalt treningssimulator og ikke musklestimulator.

Mer vet jeg ikke og kan ikke forklare det bedre.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-05-06, 21:14   #5
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Slim gym/figurforming?

Takk Nille - godt forklart! Var litt usikker, men har bestemt meg for å prøve en runde på Bailine.

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 22-05-06, 09:40   #6
Icerus
Medlem
 
Icerus sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Bergen
Alder: 41
Innlegg: 465
Icerus er ny på veien

Hei Nett

Vi har kjøpte en slik maskin (en avansert en) for to år siden. Jeg synes at den er kjempe bra. Fikk med masse tegninger med hvor de forskjellige paddsene skulle plasseres for de forskjellige programmene.

Har alt fra muskelstimulering, fett forbrenningsprogram og lymfedrenasje..

Har dessverre ikke vært så flink til å bruke den det siste året.

Icerus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (atkins/ketolyse inspirert) Svar med sitat
Gammel 22-05-06, 09:51   #7
sjarmtrollet
Juniormedlem
 
sjarmtrollet sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Oslo
Alder: 54
Innlegg: 32
sjarmtrollet er på en erverdig vei

Sv: Slim gym/figurforming?

Opprinnelig lagt inn av Icerus

Hei Nett

Vi har kjøpte en slik maskin (en avansert en) for to år siden. Jeg synes at den er kjempe bra. Fikk med masse tegninger med hvor de forskjellige paddsene skulle plasseres for de forskjellige programmene.

Har alt fra muskelstimulering, fett forbrenningsprogram og lymfedrenasje..

Har dessverre ikke vært så flink til å bruke den det siste året.

Hvilken maskin er det dere kjøpte?

__________________






Håper å se 60-tallet før St. Hans
sjarmtrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Akkurat nå: South beach fase 1 Svar med sitat
Gammel 22-05-06, 10:00   #8
Icerus
Medlem
 
Icerus sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Bergen
Alder: 41
Innlegg: 465
Icerus er ny på veien

Sv: Slim gym/figurforming?

Skal komme tilbake med svar på denne i morgen. Husker ikke i farten. Må sjekke

Icerus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (atkins/ketolyse inspirert) Svar med sitat
Gammel 22-05-06, 13:45   #9
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Slim gym/figurforming?

Opprinnelig lagt inn av Icerus

Vi har kjøpte en slik maskin (en avansert en) for to år siden. Jeg synes at den er kjempe bra. Fikk med masse tegninger med hvor de forskjellige paddsene skulle plasseres for de forskjellige programmene.

Har alt fra muskelstimulering, fett forbrenningsprogram og lymfedrenasje...

Det hørtes jo lovende ut. Hvor mange cm gikk dere ned med den ?
Husker du omtrent prisen ?

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-05-06, 14:43   #10
Icerus
Medlem
 
Icerus sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Bergen
Alder: 41
Innlegg: 465
Icerus er ny på veien

Sv: Slim gym/figurforming?

Hei Nille

Den var ikke billig. Men gikk ned ca 10 cm rundt magen, og 4-6 cm rundt lårene. Var ikke på noen spesiel kur på den tiden. Tror den kostet 2000,- men det er en av typene som de som tilbyr behandlingen bruker. Vi fant ut at vi likså godt kunne kjøpe den i stedet for å bruke masse penger på behandling.

Merket spesielt at selulittene minsket. De forsvant ikke, men minsket.. Skal komme tilbake med navnet på den. Må komme meg hjem fra jobb først

Har ikke brukt denne på en god stund, og pga dårlig kosthold har jeg endt tilbake på "gammel" str. Kanskje på tide å ta den opp igjen. Føler alltid at jeg har for dårlig tid til det, og favoriserer en time på treningsenteret fremfor en "behandling"

Icerus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (atkins/ketolyse inspirert) Svar med sitat
Gammel 27-06-06, 08:33   #11
Frøya
Juniormedlem
 
Frøya sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 42
Innlegg: 38
Frøya har en fantastisk aura rundt segFrøya har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Slim gym/figurforming?

hei

skulle gjerne hatt navnet på denne maskinen din!
dette høres jo herlig ut.

Frøya er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-06-06, 15:10   #12
Icerus
Medlem
 
Icerus sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Bergen
Alder: 41
Innlegg: 465
Icerus er ny på veien

Sv: Slim gym/figurforming?

Hadde helt glem denne posten . Var å sjekket når jeg kom hjem samme dag, men her selvfølgelig glemt det nå. Lover å prøve igjen
*lister seg ut igjen*

Icerus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (atkins/ketolyse inspirert) Svar med sitat
Gammel 10-07-06, 13:02   #13
Icerus
Medlem
 
Icerus sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Bergen
Alder: 41
Innlegg: 465
Icerus er ny på veien

Sv: Slim gym/figurforming?

Den vi har heter Trimform Professional 12, Bedre seint enn aldri

Icerus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (atkins/ketolyse inspirert) Svar med sitat
Gammel 21-08-06, 20:16   #14
Hege_
Medlem
 
Hege_ sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 51
Innlegg: 218
Hege_ er ny på veien

Sv: Slim gym/figurforming?

Noen andre som har erfaringer med denne maskinen? Dette hørtes spennende ut..

__________________

"]


Hege_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg... Svar med sitat
Gammel 21-08-06, 20:17   #15
Hege_
Medlem
 
Hege_ sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 51
Innlegg: 218
Hege_ er ny på veien

Sv: Slim gym/figurforming?

Opprinnelig lagt inn av Icerus

Hei Nille

Den var ikke billig. Men gikk ned ca 10 cm rundt magen, og 4-6 cm rundt lårene. Var ikke på noen spesiel kur på den tiden. Tror den kostet 2000,- men det er en av typene som de som tilbyr behandlingen bruker. Vi fant ut at vi likså godt kunne kjøpe den i stedet for å bruke masse penger på behandling.

Merket spesielt at selulittene minsket. De forsvant ikke, men minsket.. Skal komme tilbake med navnet på den. Må komme meg hjem fra jobb først

Har ikke brukt denne på en god stund, og pga dårlig kosthold har jeg endt tilbake på "gammel" str. Kanskje på tide å ta den opp igjen. Føler alltid at jeg har for dårlig tid til det, og favoriserer en time på treningsenteret fremfor en "behandling"

Hvor lang tid brukte du på å gå ned disse centimetrene?

__________________

"]


Hege_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg... Svar med sitat
Gammel 21-08-06, 20:25   #16
Hege_
Medlem
 
Hege_ sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 51
Innlegg: 218
Hege_ er ny på veien

Sv: Slim gym/figurforming?

Er det denne?
http://www.blocket.se/vi/8872937.htm?ca=1_7_s

__________________

"]


Hege_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg... Svar med sitat
Gammel 28-08-06, 08:04   #17
Icerus
Medlem
 
Icerus sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Bergen
Alder: 41
Innlegg: 465
Icerus er ny på veien

Sv: Slim gym/figurforming?

Hei Hege

Det ser ut sdom den ja.. Det tok ca 4 mnd. Men da gikk jeg ikke på noen spesiel "diett". Så i tillegg til et bra kosthold kan det sikkert gå raskere, avhengig av hvor mye du skal ned.

Jeg fikk i alle fall kjempe muskler i magen. Mens på lårene var det bare reduksjon i omkrets. Har også noe å si hvor en plasserer padsene. Sørg for at du får med brosjyre dersom du vurderer å kjøpe den.

icerus

Icerus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (atkins/ketolyse inspirert) Svar med sitat
Gammel 30-08-06, 20:31   #18
Hege_
Medlem
 
Hege_ sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 51
Innlegg: 218
Hege_ er ny på veien

Sv: Slim gym/figurforming?

Jepp. Dette vurderer jeg absolutt. Når du sier kjempemusker, snakker vi sixpack?

__________________

"]


Hege_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg... Svar med sitat
Gammel 31-08-06, 08:37   #19
Icerus
Medlem
 
Icerus sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Bergen
Alder: 41
Innlegg: 465
Icerus er ny på veien

Sv: Slim gym/figurforming?

Ja jeg snakker om en liten antydning til six-pack. Eneste problemet mitt var at jeg hadde en del magefett, og den ble derfor veldig gjemt. Men den var der :0)

Hadde jeg i tillegg endret kosten hadde den sikkert kommet mer frem..

Icerus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (atkins/ketolyse inspirert) Svar med sitat
Gammel 31-08-06, 20:38   #20
Hege_
Medlem
 
Hege_ sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 51
Innlegg: 218
Hege_ er ny på veien

Sv: Slim gym/figurforming?

WOW! Det er leeenge siden jeg hadde sixpack!

__________________

"]


Hege_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Easy Slim reklame Ruska Spørsmål og svar 3 29-11-05 14:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no