Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Hvordan lage fiskekaker lavkarbo?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-05-12, 17:57   #1
Nordmørsloppa
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 1.038
Nordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snill

Hvordan lage fiskekaker lavkarbo?

Trenger en oppskrift på hjemmelagde fiskekaker/fiskekarbonader uten melkeprodukter og kornprodukter(gluten,kaseinfrie)



Kjempeflott om noen har ei oppskrift å dele med meg!

__________________




Loppas Journal
Nordmørsloppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Whole30 Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 18:04   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan lage fiskekaker lavkarbo?

Pipp's fiskekarbonader http://forum.lavkarbo.no/album.php?a...&pictureid=839

Denne er en skvett fløte i, men kan garantert byttes ut med litt vann

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 18:12   #3
Nordmørsloppa
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 1.038
Nordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snill

Re: Sv: Hvordan lage fiskekaker lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Pipp's fiskekarbonader http://forum.lavkarbo.no/album.php?a...&pictureid=839

Denne er en skvett fløte i, men kan garantert byttes ut med litt vann

Takk Gerd! Hovedproblemet når jeg har forsøkt på egenhånd...fisk, egg og vann, er at de ikke henger helt sammen. men kan hende jeg kan bruke mere egg

__________________




Loppas Journal
Nordmørsloppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Whole30 Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 18:32   #4
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: hvordan lage fiskekaker lavkarbo?

Her er en oppskrift som bruker kokosmelk: Curryfiskekaker (skal prøve dem selv snart, men kan ikke garantere for dem helt ennå, altså...)

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 18:36   #5
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: hvordan lage fiskekaker lavkarbo?

Jeg lager alltid denne
http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...69&postcount=1

rekner med det går greitt og bytte ut fløten med vann, men har ikke testa det

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 19:27   #6
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: hvordan lage fiskekaker lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Her er en oppskrift som bruker kokosmelk: Curryfiskekaker (skal prøve dem selv snart, men kan ikke garantere for dem helt ennå, altså...)

Det hørtes veldig spennende ut! Også helt uten melk=genialt!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 19:48   #7
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Re: hvordan lage fiskekaker lavkarbo?

Jeg pleier å gjøre det slik

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 08-05-12, 10:43   #8
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan lage fiskekaker lavkarbo?

Jeg lager de også med egg, løk og gressløk men får de ikke til å henge sammen så det blir fiskehakk mer enn kaker. Men det smaker godt likevel. Kanskje fiberhusk hjelper? Må kjøpe et eller annet.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-05-12, 10:46   #9
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan lage fiskekaker lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Jeg lager alltid denne
http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...69&postcount=1

rekner med det går greitt og bytte ut fløten med vann, men har ikke testa det

Disse kan jeg gå god for! De er NYDELIGE! Tror sikkert jeg beskriver i oppskrifta hvordan jeg går fram, bytter blant annet ut fløte med farris/vann. Eneste måten for meg å få i meg hvit fisk. Om nom nom!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 08-05-12, 12:30   #10
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan lage fiskekaker lavkarbo?

jeg brukte ikke fløte, er det det som holder det sammen utenom egg?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-05-12, 12:46   #11
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Hvordan lage fiskekaker lavkarbo?

Jeg synes disse ble gode med hvit fisk, men jeg har ikke fått de til med laks. Da ble de for faste uten at jeg har kunnskap til å forstå hvorfor. .

http://sjelemat.blogspot.com/2012/03...d-man-pla.html

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 08-05-12, 13:00   #12
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan lage fiskekaker lavkarbo?

det er ikke fløte men fiberhusk og nok egg som binder, tror jeg http://lavkarbokosthold.no/2012/02/0...ke-fiskekaker/

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-05-12, 13:23   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan lage fiskekaker lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

jeg brukte ikke fløte, er det det som holder det sammen utenom egg?

Nå så jeg du selv hadde skrevet det lengre ned, og jeg tror også selv jeg har skrevet det i thorleifsfiskekakertråden, men, ja. Egg og fiberhusk, mener jeg at jeg brukte. Og så lot jeg røra stå litt i kjøleskapet, da mener jeg den ble seigere!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 08-05-12, 14:03   #14
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Hvordan lage fiskekaker lavkarbo?

Jeg har ikke laget lavkarbo fiskekaker, men jeg synes fiberhusk, egg og litt xhantan gum (likner på jbkm) binder mine kjøttkaker minst like godt som da jeg brukte potetmel eller brødkrumme.

Jeg innbiller meg at for å få de til å sette seg, så gjelder regelen for alle fiske/kjøttkaker om at alle ingredienser skal være kjøleskapskalde, og at salt binder deigen. Og frossenfisk funker ikke spesielt godt i forhold til ferske fileter!

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 08-05-12, 14:21   #15
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan lage fiskekaker lavkarbo?

takk dere to, det skal jeg prøve

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-05-12, 15:12   #16
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan lage fiskekaker lavkarbo?

Jeg har lært at fiskefileeter (sei og hyse, jeg lager sjelden fiskekake av torsk, DET er nedtur) bør ligge en dag eller to i kjøleskapet før man lager fiskekaker av dem ellers blir deigen kort, som vi sier her nord.

Salt først og bland/miks vel og lenge. Tilsett deretter egg, bland godt og deretter fiberhusk eller jbk (jeg foretrekker fiberhusk). Ha i litt fløte hvis ønskelig, men det er ikke nødvendig; fisken er jo full av vann.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 08-05-12, 18:14   #17
Nordmørsloppa
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 1.038
Nordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snill

Re: Sv: Hvordan lage fiskekaker lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg har lært at fiskefileeter (sei og hyse, jeg lager sjelden fiskekake av torsk, DET er nedtur) bør ligge en dag eller to i kjøleskapet før man lager fiskekaker av dem ellers blir deigen kort, som vi sier her nord.

Salt først og bland/miks vel og lenge. Tilsett deretter egg, bland godt og deretter fiberhusk eller jbk (jeg foretrekker fiberhusk). Ha i litt fløte hvis ønskelig, men det er ikke nødvendig; fisken er jo full av vann.

Dette skal prøves! har fiberhusk i skapet Og egg i kjøleskapet..da mangler jeg bare noen løk evnt purre. Tror jeg kjøper sei og lakse filet i ferskvaredisken, og gjør som du sier med å legge det i kjøleskapet over natta

__________________




Loppas Journal
Nordmørsloppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Whole30 Svar med sitat
Gammel 08-05-12, 19:53   #18
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan lage fiskekaker lavkarbo?

Man bør la det svelle litt når man har i fiberhusk.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-05-12, 19:57   #19
Nordmørsloppa
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 1.038
Nordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snill

Re: Sv: Hvordan lage fiskekaker lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Man bør la det svelle litt når man har i fiberhusk.

Ok

__________________




Loppas Journal
Nordmørsloppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Whole30 Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 01:25   #20
zitapus
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 31
zitapus er på en erverdig vei

Sv: Hvordan lage fiskekaker lavkarbo?

Mannen min går på Primal Blueprint og vi lager disse fiskebollene.

Fiskekaker

1,3 kg fisk
3 egg
2 dl fløte
Salt
Pepper
Muskat
Vårløk
Løk (gul)

(vel, jeg er litt gnien av meg så jeg bruker ofte litt mindre fisk, kanskje 800 g).

Trikset med disse fiskekakene er å steke dem på forholdsvis lav varme. Da henger de sammen.

(hvis du heller i retning paleo og vil kutte fløten så kan jo den kanskje byttes ut med vann)

zitapus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellomkarbo under påvirkning av Primal Blueprint Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 13:46   #21
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan lage fiskekaker lavkarbo?

Jeg diktet opp en fiskekake-oppskrift uten kasein/korn i går. Jeg syntes det ble godt, men jeg har ikke akkurat spist mange fiskekaker i mitt liv til sammenligning.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 19:08   #22
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan lage fiskekaker lavkarbo?

Nå har jeg begynt å få til fiskekaker og det smaker superdigg så jeg spiser det hver dag sammen med salat. Det er viktig med riktig mengde egg til fisk. Jeg tar nå 4 first price egg til 800 g first price frossen torsk og jeg bruker salt, pepper, gressløk og 100 g hakka gul løk. Jeg lar fisken trekke 20 min først, så visper jeg eggene og putter oppi fisken og løken og visper det sammen og steker opp ca 10 kaker og har i en stor boks i kjøleskapet.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 19:09   #23
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan lage fiskekaker lavkarbo?

Torsk er en unik kilde til jod. Viktig for stoffskiftet. Mange mangler jod.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 19:14   #24
Nordmørsloppa
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 1.038
Nordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snill

Re: Sv: Hvordan lage fiskekaker lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Nå har jeg begynt å få til fiskekaker og det smaker superdigg så jeg spiser det hver dag sammen med salat. Det er viktig med riktig mengde egg til fisk. Jeg tar nå 4 first price egg til 800 g first price frossen torsk og jeg bruker salt, pepper, gressløk og 100 g hakka gul løk. Jeg lar fisken trekke 20 min først, så visper jeg eggene og putter oppi fisken og løken og visper det sammen og steker opp ca 10 kaker og har i en stor boks i kjøleskapet.

Ja, jeg bruker også mye egg i fiskekakene. de blir bedre, saftigere og "strammere i fisken"

__________________




Loppas Journal
Nordmørsloppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Whole30 Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 20:30   #25
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Re: Sv: Hvordan lage fiskekaker lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Nordmørsloppa, her.

Ja, jeg bruker også mye egg i fiskekakene. de blir bedre, saftigere og "strammere i fisken"

Ee-ee nam. Spiser det akkurat nå.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
fiskekaker


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fiskekaker - hvordan få dem mindre porøse? FrkMarge Spørsmål om matvarer og oppskrifter 12 07-01-12 16:51
Hvordan lage mandelmel? Shamu Spørsmål og svar 17 29-04-11 14:31
Hvordan lage god salatdressing? pingu-72 Oppskrifter 7 28-07-09 14:41
Hvordan lage brownien? Hedda:) Eurodiett 27 20-09-07 15:40
Hvordan lage fromasj? Sturemmt Kake/dessert og snacks 15 11-06-07 20:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no