Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hva har dere på kjøleskapet?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-05-04, 21:16   #1
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Hva har dere på kjøleskapet?

Vi har et dikt:






Livsveven:



Ikke før veven er stillnet,

og skyttelen sluttet å gå,

vil Gud trekke teppet tilside,

og la oss riktig forstå:

at også de mørke tråder,

såvel som de lyse bånd,

var nødvendige for mønsteret

i mesterens mektige hånd...





Også har vi bilde av meg og poden som aker, bilde av poden i barnehagen sammen med en traktor (det kuleste som finnes!!), bilde av to drømmebiler, samt noen englemagneter (og en påskekylling...)


Vedlagte bilder
Filtype: jpg kjoleskap.jpg (15,7 KB, 49 visninger)
__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 06-05-04, 21:31   #2
Nooria
Støttemedlem
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 820
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Så koselig kjøleskap dere har

Vi bruker to sider (en side + fronten). På siden har jeg hengt opp en liste over E-stoffer samt en del utklipp som handler om kosthold og et utklipp fra Simon Flem Devolds "På skross". På fronten har vi noen bilder, et kort fra min lille kusineskatt hvor det står "Min beste venn" og aktuelle ting (f.eks folder fra Helsestasjonen). Visdomsord a la det diktet ditt har vi på innsiden av noen skapdører (slik at vi får med oss noen godord på veien f.eks når vi skal spise frokost).

Nooria

__________________
Nooria






Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 06-05-04, 22:15   #3
psilocybe
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2004
Innlegg: 68
psilocybe er på en erverdig vei


Tegninger som samboeren min har fått på jobb (barnehage).


Fine postkort holdt oppe av fine magneter. Et avisutklipp fra BA når jeg ble intervjuet angående jobben min midt i.

__________________
Det jeg skriver, har funket for meg. Om det funker for deg, kan jeg ikke garantere.
psilocybe er avlogget   Svar med sitat
Gammel 06-05-04, 22:18   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Har et svært kjedelig kjøleskap desverre (utenpå, inni er det svært så spennende hehe). Har bare en goboken magnet med noen barnesykdoms-brosjyrer på, som jeg fikk på helsestasjonen. Visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av dem, og bare hang dem der midlertidig (det er 5 mndr siden nå.. )

Sier litt om meg da hehe.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 06-05-04, 22:59   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Hm....

  • Skiftplan
  • Mat/porsjons instruksjons info for pusens mat (for pusevakten)
  • Magnet fra sønn "If mothers were flowers, you'd be the one I'd pick"
  • 2 morsdagskort fra samme sønn
  • 8 magneter (bl.a et jordbær og 2 liten gris)
  • "To do" liste - hva som trengs å gjøres i/rundt huset. (Har hengt der i to år og vi er halvegs)
  • Visittkortet til gulvsliperen (fra 4 år tilbake)

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 06-05-04, 23:28   #6
Zoë
Medlem
 
Zoë sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Alder: 53
Innlegg: 415
Zoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt av

"Livsveven " har jeg sansen for , Lise!

Vi har nyoppusset hus, og jeg hadde tenkt å ha strøkent kjøkken uten masse dilldall på kjøleskapet....

Men du verden så lite koslig det var! (Er nok ikke mye av en minimalist...)
Så nå henger det postkort, barnetegninger og bilder av lillegutt i limegrønne magnetrammer der .

Zoë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-05-04, 23:29   #7
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Tegninger! Masse tegninger!! Prinsessen er 4 år og ELSKER å tegne, og jeg sparer på haugevis av dem. Veldig morsomt å se utviklinga.

Også har prinsessen dilla på magneter, for dem leker hun med og forteller eventyr om dem når jeg lager mat og hun holder meg med selskap.

Magnetramme med bilde av min ste-datter og prinsessen når de ligger i senga og koser seg og ler.... Deilig bilde!!


...og hvis jeg hadde vært litt flinkere til å scanne bilder osv... så kunne jeg også laget dette innlegget litt mer fargerikt.....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 07-05-04, 11:57   #8
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Vi har skoleruta,månedsplan fra barnehagen og vaktlista til sambo.Ellers så er kjøleskapet pynta med postkort og dikt,og pompen sine magnetbokstaver. Han lærte seg hele alfabetet før han ble 3!Og stod når han var 6 måneder,så han er kjapp...Ikke alltid gøy det,men nå sporet jeg av.Har også en tabell over E-stoffer på ene siden

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-05-04, 12:15   #9
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Zoë: Begynnte så fint uten noe videre jeg også.....
Begynnte med å kjøpe en magnet som hang midt på kjøleskapet leeeeeenge... ("stol aldri på en mager kokk" )

Også har det bare liksom ballet på seg....

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 07-05-04, 12:16   #10
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av magdalena

Han lærte seg hele alfabetet før han ble 3!Og stod når han var 6 måneder,så han er kjapp...

Oi, det var flink gutt det! Wow.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 07-05-04, 12:25   #11
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Et magnethjerte, hvor det står : "Gla' i deg!" ....og det er vi jo.....

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 07-05-04, 12:58   #12
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Det var en ting jeg umiddelbart savnet når vi kjøpte huset, og det var at det ikke var noen steder å ha alle kjøleskapsmagnetene mine, som igjen holdt oppe alle viktige beskjeder, tegninger, dikt osv. Her er det integrert kjøleskap, og som kjent så biter magneter dårlig på bøk.

Har istedet god gammeldags oppslagstavle med skoleplan og spiseplan for SFO, vaksinasjonskort, to biletter til Riverdance i August, visittkort til alle takstmenn, advokater osv som vi for tiden er innvolvert i og noen tegninger fra ungene.

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 19:58   #13
lilletrine
Medlem
 
lilletrine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 212
lilletrine har en fantastisk aura rundt seglilletrine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva har dere på kjøleskapet?

Jeg har et hjemmelaget klister hvor det står SULTEN???
Får det ikke av igjen, hehe
Også har jeg et til klister som jeg heller ikkke får av hvor det står om kjøkkenhygiene.
Ellers har jeg tatt bort alle magnetene og dill dallet for jeg liker å ha kjøkkenet rent og fritt for dill dall.

lilletrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På leting etter den rette<3 Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 20:04   #14
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hva har dere på kjøleskapet?

her er kjøleskapet uten "dill og dall".

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 20:11   #15
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hva har dere på kjøleskapet?

Vårt kjøleskap er i stål og ikke magnetisk, så vi kan ikke ha noe der, om vi ikke TAPER det på, men det vil jeg jo ikke. Dessuten har vi delvis åpen kjøkkenløsning og kjøleskapet viser fra stua, så da blir det ikke pent om det er masse dilldall på det.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 20:15   #16
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Hva har dere på kjøleskapet?

På kjøleskapet vårt henger det bilder av kjente og kjære, i sånne magnetrammer jeg fikk til en bursdag...
Så har jeg litt diverse magneter...Veldig søte
En rosa og en blå elefant blant annet...

Og en der det står: "jeg kysser bedre enn jeg lager mat"...

Nå skal det sies, at jeg er en jævel blitt på å lage mat...Så da kan man jo tenke seg selv

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 20:31   #17
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Hva har dere på kjøleskapet?

Der har jeg en Eva Solo magnetimer, noen små søte rosa magnetblomster som holder oppe julekortene m/barnebilder på. Også en Ole Brumm magnet med "I can't find any breakfast".

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 21:10   #18
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Hva har dere på kjøleskapet?

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.


Og en der det står: "jeg kysser bedre enn jeg lager mat"...

Nå skal det sies, at jeg er en jævel blitt på å lage mat...Så da kan man jo tenke seg selv

Hahaha, Hyper du ruler

På vårt kjøleskap er det bare magneter:
-En av Manhattan sky line

-En av Felix the Cat (en av mine favoritter)



-Det kjente feminist-ikonet "We can do it!"



-Og en magnet fra den supre secondhand-butikken Yesterdays bread i Carnaby Street i London som desverre ikke finnes lenger...
http://www.yesterdaysbread.co.uk/

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Og hva er hodet ditt opptatt av.... Carbokiller Generell diskusjon 20 29-08-04 22:01
Hva gjør dere når dere skal i bursdag etc? Zoë Vedvarende vekttap 7 02-05-04 20:13
Kan dere hjelpe meg litt? xxl Generell ernæringsdebatt 4 26-03-04 17:11
Hva gjør dere? Skorpia Lavkarbo generelt 0 19-03-04 21:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no