Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Mandagsveie-klubben (for alle)

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-06-08, 14:55   #176
Søster
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 47
Innlegg: 145
Søster er ny på veien

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Og jeg har gått opp 100 g til denne uken Forstår faktisk ikke hva jeg gjør galt Har denne uken kuttet ut søtningsstoff (altså lettbrus og sukkerfri sjokolade), jeg har drukket store mengder med vann, spist mer grønnsaker, fått i meg fett, og jeg har bevegd meg mer. I tillegg spiser jeg mindre. Jaja, jeg får holde ut og håpe at det snart snur seg. Bare så synd at det nå bare er fire uker igjen til jeg skal i bryllup. Og da hadde jeg tenkt at jeg skulle være noen kilo lettere

Søster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-) Svar med sitat
Gammel 03-06-08, 15:03   #177
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Det kommer til å snu seg Søster om du fortsetter sånn her ja

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 15:29   #178
Søster
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 47
Innlegg: 145
Søster er ny på veien

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Det kommer til å snu seg Søster om du fortsetter sånn her ja

Håper du har rett. Takk for oppmuntringen

Søster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-) Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 23:33   #179
søt uten sukker
Medlem
 
søt uten sukker sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandefjord
Alder: 53
Innlegg: 214
søt uten sukker er ny på veien

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Stå på søster!!! Sikker på at det snur seg.. Har du skrevet opp hva du har spist? sikkert noen her inne som vil se på det for deg, og se om det er noe du spiser feil..

__________________


søt uten sukker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 06:44   #180
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Ja, da var det ennå en kilo ned..

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 08:42   #181
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Da var det mandag igjen...

Hva jeg har gått ned... er ikke godt å si... Har jo rast opp og ned med vann og rot den uka som har gått.

Men summe summarum veier jeg halvannen kilo mindre nå enn sist mandag.

Ser ut som vannet slipper taket også - jeg har stort sett tisset hele søndagen etter å ha drukket te og pepsi max hele helga, pluss et halvt glass rødvin på kveldene.

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 08:45   #182
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

800 gram ned siden forrige mandag, herlig, etter en stillestående periode igjen

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 09:12   #183
LilleT
Juniormedlem
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 18
LilleT har en fantastisk aura rundt segLilleT har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

07.04.08: 67,0
14.04.08: 66,1
21.04.08: 65,8
28.04.08: 64,5
05.05.08: 65,1
12.05.08: 63,4
19.05.08: 63,4
26.05.08: 63,0
05.06.08: 63,0
12.06.08: 63,1 :sukk:

Rent bortsett fra at jeg ikke spiser brød, er det ikke mye jeg gjør for å få vekta nedover om dagen. Oppgang er vel fortjent ... :skjerpings:

LilleT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavere-karbo Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 09:38   #184
msplum
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 51
Innlegg: 229
msplum er ny på veien

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Hmm.. jeg gikk opp en kilo sist uke, og den henger fortsatt med....Jeg står altså helt stille.

__________________


NEI til grønnsaker og JA til bredere fortau (eller noe sånt)!
[SIGPIC][/SIGPIC]
msplum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 10:00   #185
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Endelig litt bevegelse i riktig retning igjen - 300 gram ned

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 10:21   #186
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Jeg kan også melde om 800 gram eller 0,8 kilo ned denne uka. Etter 12 uker har jeg nå totalt gått ned 8,9 kilo og er veldig fornøyd med det.

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 11:29   #187
Søster
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 47
Innlegg: 145
Søster er ny på veien

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Jippi! Endelig har vekten gått litt ned Har gått ned 0,8 kg. denne uken, og er tilbake der jeg var etter en uke på ketolyse. Håper bare at jeg ikke går opp til neste uke igjen.
Har vært på ketolysekuren i seks uker nå, og vektapet er tilsammen 3,3 kg. Er ikke kjempeimponert, men jeg trives med det nye kostholdet mitt og har ingen planer om å gå tilbake til det gamle

Søster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-) Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 12:02   #188
matvraket
Seniormedlem
 
matvraket sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 5.530
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

endelig viser vekta nedoverpil igjen!!!
0,6 kilo ned!! og i dag er jeg altså 78,4
så nå er jeg (forhåpentligvis) inne i en nedoverperiode igjen etter flere uker med stillstand!

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 08:53   #189
nita58
Medlem
 
nita58 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 55
Innlegg: 424
nita58 har en fantastisk aura rundt segnita58 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Hei alle sammen!

Jeg veier meg mandager, så jeg tenkte å komme inn her skrive ned eventuelle gode eller dårlige resultater. Jeg måler meg også annen hver uke!

Ok, min første uke på Ketolyse er -1,8 kg, er fornøyd med resultat, men skulle ønske at det var mer....da alle andre raser ned i vekt første uken. Skal prøve å være flinkere med fett til alle måltider, ser at jeg trenger å bli bedre der!

Ha en super dag folkens!

__________________









nita58 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse......igjen :o) Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 12:03   #190
søt uten sukker
Medlem
 
søt uten sukker sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandefjord
Alder: 53
Innlegg: 214
søt uten sukker er ny på veien

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

og jeg holder på som før.. opp og ned.. mellom 77 oh 76. Denne uke 76.6.. Samme råd til meg selv som forrige uke.. Ikke LUKT engang på alkoholen.. tåler det ikke.. lurer på om jeg kan ha slik sopp? sånn som de som ikke går ned i vekt?? Hvordan merker man det egentlig?

__________________


søt uten sukker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 02:41   #191
matvraket
Seniormedlem
 
matvraket sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 5.530
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Nita: ikke alle andre raser ned i vekt her inne da jeg gjør ikke det.. noen ganger står det bare bom stille, og jeg tror jeg gikk ned 2 kilo eller noe på de to første ukene, og så ble jeg der gitt.. men så plutselig løsner det, og da er det morro

Søt uten sukker: candida albicans jeg har selvdiagnostisert meg selv med det.. etter at jeg leste atkinsboka.. så bare stemmte alt det han skreiv om problemet. slapp, dårlig hukommelse, tørr på øynene, og hoven mage.. når jeg spiser høykarbo, får jeg skikkelig ont i magen og gass som ikke lukter blomster og jeg har litt samme problem enda når jeg spiser ost og sopp.. hvis du bruker søke menyen og søker på candida albicans, og show posts, så finner du nok noen linker du kan lese i hvis du vil.. ellers er det bare å spørre

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 20:01   #192
søt uten sukker
Medlem
 
søt uten sukker sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandefjord
Alder: 53
Innlegg: 214
søt uten sukker er ny på veien

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Opprinnelig lagt inn av matvraket, her.

Nita: ikke alle andre raser ned i vekt her inne da jeg gjør ikke det.. noen ganger står det bare bom stille, og jeg tror jeg gikk ned 2 kilo eller noe på de to første ukene, og så ble jeg der gitt.. men så plutselig løsner det, og da er det morro

Søt uten sukker: candida albicans jeg har selvdiagnostisert meg selv med det.. etter at jeg leste atkinsboka.. så bare stemmte alt det han skreiv om problemet. slapp, dårlig hukommelse, tørr på øynene, og hoven mage.. når jeg spiser høykarbo, får jeg skikkelig ont i magen og gass som ikke lukter blomster og jeg har litt samme problem enda når jeg spiser ost og sopp.. hvis du bruker søke menyen og søker på candida albicans, og show posts, så finner du nok noen linker du kan lese i hvis du vil.. ellers er det bare å spørre


Jada.. noe av det høres ganske kjent ut, hoven mage, mye luft som ikke lukter blomster nei.. Noe som forresten er helt borte etter jeg gikk over på lavkarbo..Tusen takk!

__________________


søt uten sukker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 21:02   #193
Samhaineve
Juniormedlem
 
Samhaineve sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Alder: 46
Innlegg: 17
Samhaineve er på en erverdig vei

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Hei alle sammen

Håper det ikke er for sent å melde seg på her sammen med dere. Fikk tips om denne siden på søndag og er i full gang. Jeg er i alle fall veldig motivert.
Har fått laget meg signatur å greier. Nå skal jeg bare vente til mandag og kaltre opp på vekten. Har en lang vei å gå.

Samhaineve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 22:56   #194
søt uten sukker
Medlem
 
søt uten sukker sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandefjord
Alder: 53
Innlegg: 214
søt uten sukker er ny på veien

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Velkommen skal du være!! Flott å være sammen og her inne er det utrolig mye kloke hoder, støtte og motivasjon. Så heng deg på !

__________________


søt uten sukker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 07:35   #195
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Jeg har gått ned 800 gram! Veldig fornøyd
Håper det går bra med alle dere andre også

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 08:27   #196
Samhaineve
Juniormedlem
 
Samhaineve sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Alder: 46
Innlegg: 17
Samhaineve er på en erverdig vei

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Ja ja, 1 kg denne uka er ikke så ille. Ikke med tanke på at det ble litt for mye rødvin på lørdag og en liten bakrusburger på søndag.

Samhaineve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 09:12   #197
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Hm... en kilo opp i dag...

Ikke så rart egentlig - var på ostelag på lørdag. Holdt meg unna kjeksen, men ser utsom det ble for mye karb med osten også, så da var det litt opp på søndag. Så spiste jeg en kjempehaug med ostelasagne i går da... Og magen har slått seg helt vrang, så på badet har jeg ikke vært heller.... Så - jeg tar det med stor ro - tenker nok det ikke er så ille lell. Ketoseprøven var begynt å bli rosa igjen sent i går kveld, så jeg ser om det ikke er i orden igjen om en dag eller to :smil:

Gratulerer til de med flotte resultater!

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 09:23   #198
Søster
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 47
Innlegg: 145
Søster er ny på veien

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

4oo g ned Ned er ned! Gratulerer til dere som har gått ned, og bedre lykke til dere andre i uken som kommer

Søster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-) Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 09:56   #199
msplum
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 51
Innlegg: 229
msplum er ny på veien

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Jeg står stille, eller det vil si, jeg har gått opp 200 gram siste uka. Det er festlig - først går man opp ett kilo og så står man stille :S

Gratulerer så mye til dere som har gått ned! *grønn av misunnelse*

__________________


NEI til grønnsaker og JA til bredere fortau (eller noe sånt)!
[SIGPIC][/SIGPIC]
msplum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 11:49   #200
Skytten
Juniormedlem
 
Skytten sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Østlandet
Alder: 62
Innlegg: 36
Skytten er på en erverdig vei

Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)

Hei Jeg vil også kjempegjerne være med i mandagsveieklubben. Hjelper en jo å ha litt skjerpings i helgene Har vært på ketolysekuren i 1 uke allerede og gått ned 3,4 kg siden forrige mandag. Kjempespennende å se hvordan ukene fremover går, for regner jo med at det går saktere nå som vannet er "unnagjort"

Skytten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketosekuren:) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ren mat- klubben Sugarpill Lavkarbo generelt 21 22-08-05 08:07


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no