Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Togtråden!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-05-11, 08:54   #251
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Togtråden!

Etter og ha vært av og på toget en uke nå så går jeg på igjen i dag og satser alt på å bli her

Lykke til videre alle sammen.


Og gratulere med nedgang til dere som har vært så flinke

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 08:57   #252
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

da gikk toget til oslo i går og roger waters var kjempebra- men jeg holdt på å dø av sult og det eneste å få kjøpt var pølse med lompe (kasta mesteparten av lompa,da) men er fortsatt i ketose formen er fin og jeg tror tilogmed at jeg har gått ned noen gram siden jeg kasta meg på toget

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 09:27   #253
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

-1,3 på 6 dager (ble bare 6 dager denne første uka iom jeg vil rapportere på mandager) og er veldig fornøyd med togturen så langt.

Kommer tilbake senere i dag, for er i kontorvogna nå og har det litt travelt noen timer...

Ha en flott da

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 09:33   #254
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Togturen gikk fint i går, tross enormt,akutt søtsug på kvelden. Det døyvet jeg med stangselleri og norzoladip

Og i dag startet togturen i veievogna med 2 kilo ned

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 10:02   #255
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Jeg har gått opp 600 gram i helgen

Litt flere glass vin enn beregnet, litt mye mørk sjokolade - og en "vanlig" hamburger gjorde sitt til at vekta gjorde et hopp. Det snek seg visst inn et par ispinner også

Men nå er det slutt! Lavkarbo igjen fra idag - og håper å være i ketose om et par dager.

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 10:25   #256
Mill
Medlem
 
Mill sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 40
Innlegg: 201
Mill er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Jeg liker dette toget! Får jeg være med?
Eller kanskje jeg burde løpe etter?

Begynte i går og har alt gått ned 1,6 kilo (), så jeg har mistet litt vann, i alle fall! Men det vil si at jeg har unnagjort 1,6 kilo av mitt første delmål (på 5,5 kilo) i løpet av et døgn. *Fornøyd*

Tenkte jeg skulle finne den zumba-vognen etterhvert, men i disse dager blir det mest rusling frem og tilbake grunnet min nyopererte status. Kommer sterkere tilbake!

Men hvor er frokostvogna? Det rumler i magen...

__________________
Livsstilsendring in the making! Fortsettelse følger
Mill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo uten kaloritelling. Og vin. Vin er viktig. Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 12:16   #257
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Det er så utrolig kaldt i den kontorvogna jeg sitter i i dag, så lurer på om det er noe galt med varmeanlegget...Var like kaldt i lunsjvogna også

Tror jeg får gå en tur inn i trimvogna å løpe noen trapper....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 12:21   #258
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

jøss endelig kan jeg begynne telle ned igjen i det jeg gikk ned 200g i går! og dermed har jeg begynt 17.mai utfordringen bedre sent enn aldri si, men 3kg til da er bare å gi opp.

Nå skal jeg straks i matvogna og få eggerøre og laks til frokost!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 12:29   #259
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 60
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Togtråden!

Sitter fortsatt i frokostvogna og er ikke sulten
Tror det beste er å bevege meg ut på vaskerommet så jeg får brukt litt energi - av den jeg ikke har, så er jeg ihvertfall i gang.

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 13:11   #260
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Togtråden!

God dag fra solfylte Oslo.

Mor og sønn slapper av foran tvkupeen. Mor med en kopp te og lillebror med smokken.
Dagen startet med allergi og hodepine. Tatt medisiner for det ene og det andre. Så ble det en tur på veievogna. Veldig fornøyd med nedgang på 2,1 kg. Da er jeg 1,1 kg unna tickeren og 1,9 kg unna minstenotering. Det lønner seg å være streng Tror nok denne uken blir tøff nå som tanta har kommet på besøk også.

Nå blir det en liten matbit og trilletur før vi henter storesøster i barnehagen.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 13:25   #261
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

2,6 ned på en uke her, mangler 200 gram så er vekten der den var før påske.PUH! Nå har jeg vært i trimvogna, skal i klesvaskevognen, så i dusjvognen, før jobbevognen kaller. "Sånn går no dagan"Her skinner sola på stoppestedet fosen

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 13:41   #262
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

2,6 ned på en uke her, mangler 200 gram så er vekten der den var før påske.PUH! Nå har jeg vært i trimvogna, skal i klesvaskevognen, så i dusjvognen, før jobbevognen kaller. "Sånn går no dagan"Her skinner sola på stoppestedet fosen

flinke!!!

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 13:47   #263
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Så bra at mange har gått ned ordentlig denne uka! Jeg gikk ned 3,7 selv. Mye vann. Men herlig likevel! Det vil si at jeg er over halvveis til mitt første stoppested, som egentlig ikke "må" nås før 4. juni. Kanskje jeg må legge litt andre mål etterhvert. Men vet jo at det ikke kommer til å gå like fort de neste ukene, så det er kanskje like greit å ha det samme målet.

Nå sitter jeg i kontorvogna. Har rett og slett brukt så mye tid i veranda- og sovevogna i helga at det har vært utrolig lite skriving. Men nå blir det mer aktivitet på meg her inne. Må bare jobbe en del først. Tar dette nesten som en røykepause

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 18:00   #264
Hjørdis
Seniormedlem
 
Hjørdis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.137
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Ok, da er vognene med sjokolade og annet ulovlig koplet av togsettet!
Her er kun gode og fine vogner igjen, og de som finner fristelser fra nå av, må stå over èn omgang

Takk Lava, dette vil gjøre susen
Etter at jeg spiste ostepølser fra grillen i skogsvogna til lunsj i går har jeg vært flink.
Satt i restaurantvogna og ble servert nydelige saftige elgburgere av en kjekk kelner (mannen min) i går kveld, og jeg sa nei takk da jeg ble bydd ett glass vin
I dag har jeg vært innom serveringsvogna ett par turer, egg og bacon til frokost, litt Blå Castello til lunsj( var ikke sulten), og det blir laks med noe godt tilbehør til middag. Vært innom vaskerivogna innimellom, ellers har jeg holdt til i hvilevogna mye av dagen

__________________
Nå 80 kg, to igjen før vi er tilbake til førjulvekt


Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 18:43   #265
jegerjenta
Seniormedlem
 
jegerjenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 2.277
jegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Har for det meste holdt meg i sovevogna idag, eller sløvevogna den tiden jeg liksom har vært våken

Har mistet et av tre kilo som kom på i låpet av påsken. Er fornøyd med det, hadde jo en avsporing i helga.

Trives godt på lavkarbotoget, og syns det er mange flinke mennesker her inne

__________________
Min dagbok



jegerjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 19:56   #266
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Har stort sett løpt mellom møteromsvogna kombinert med vannvogna og toalettvogna i dag, så forhåpentligvis har det forsvunnet enda mer vann
Føler meg tilfreds med dagens matinntak, og i alle fall med mengden vann.

Sitter nå i planlegge-kjøretur-i-Europa-vogna, med håp om å finne fram til en morsom kjørerute for sommeren.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 20:12   #267
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Har vært i stillevogna og sovevogna i dag, men har nå klart å spise lavkarbo likevel.

Har ørlite vondt i hodet fortsatt, men kom på at jeg har glemt å drikke kaffe i dag - så det skal jeg gjøre nå. Ellers blir det gjort lite i dag.

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 21:10   #268
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Har vært i terapivogna i dag, sykkelvogna og deretter sovevogna. Våknet halv 8 uten å skjkønne hvor ettermiddagen hadde forsvunnet... Matmessig har det gått bra, til tross for en tur i kantinevogna. Suppe på grønnsaker og salat er ikke ille, men merket at det ble litt lite protein og fett, at jeg ble fortere sulten igjen. Tok det igjen med egg og spekemat da jeg kom hjem da.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 21:18   #269
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Guuuud, jeg har glemt vannvogna!! Jeg kopler på et par til slik at vi har nok.

Veldig bra at sjokoladevognene er koplet fra, Lava. Det er visst blitt et eget tog. Dit skal jeg IKKE !

Min togtur er finfin, men det går sakte nedover, syns jeg. Kanskje det er stress ? Æsj. Mai er som regel så travel, syns jeg.

Salat til lønsj,- med majones. Og soppstuing til middag. Med fløte. Litt lite mat, ja. Jeg er i frøknekkebrødbakevogna nå og skal nok ha meg et ferskt et, - med smør. Mye smør ! Lite proteiner, - ja, jeg vet. Tar litt ribberull snart,tenker jeg. Har vært i Sverige, må vite.

Fortsatt god tur !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 22:11   #270
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Så bra at du koblet på noen flere vannvogner Antoinette6, var tilløp til kø tidligere i dag i den ene vi hadde fra før.
Jeg er i ferd med å tasse over i sovevogna allerede, kjenner at dagen har vært lang nok nå.
Blir dermed en ledig plass i vannvogna hvis noen ligger på etterskudd
Takk for en herlig dag på toget dere, sees i morgen

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 22:15   #271
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

Skjøner ikke hvem det er som har skruvd av varmen overalt
Hadde i hele går å i dag ullundertøy på meg, i natt frøs jeg sån at jeg tok på meg ullteppe, kaln si dyne å mi selv - enda så frøs jeg
Bra kaln ikke e hjemme enda Jeg er jo en varmblodig dame som aldri har ullundertøy på vinteren selv om det er -15 grader ute.
Ellers så har vi vært ute mye i dag på jobb, fint vær alikevell om jeg fryser, Spist og drukket nok, men jeg strever litt med vitaminene. Husker ikke på de
Har ikke merket noe på kroppen enda at jeg ikke husker tablettene

Ønsker alle en fin kveld å gratulere til alle som har gått ned i vekt. Vi som sliter kommer sterkere etter snart

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 22:16   #272
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Takk, grotingeling ! Jeg iler til plassen din i vannvogna NUH !!!

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 22:18   #273
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

det har vært en fryktelig humpete tur for meg i dag.
var på nyåpninga av de nye treningslokalene til dattera mi i dag og det var så mye gode kaker der. jeg smakte tilogmed på et lite stykke ble svimmel og fikk vondt i mage, da. bare til pass for meg

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 22:18   #274
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Jeg skrur opp varmen, jeg, trollmor

Du går ned når du fryser, tror jeg

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 22:25   #275
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Jeg skrur opp varmen, jeg, trollmor

Du går ned når du fryser, tror jeg

Takk, setter utrolig stor pris på mere varme fryse gir vekttap Håper inderlig du har rett - bli spennende å se på lørdag

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no