Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Noen som blir med å trene "sammen" med meg denne uka?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-10-10, 17:02   #101
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som blir med å trene "sammen" med meg denne uka?

gleder meg til jeg bor for meg sjøl og har ei hel stue å hoppe rundt i! juhuu! men vet ikke når det blir da

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 21:13   #102
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Noen som blir med å trene "sammen" med meg denne uka?

Takker for svar wahaj og fofaDet va det jeg trodde da .Men må vel bestille disse dvd`en plass ,sjekke på nettet kanskje så jeg kan jo ikke bli med på dette nå da.Men ska sjekke de opp.Hvor kjøpte dere andre dvd da?
Har meldt meg på yoga kurs også jeg ,så 2 timer hver onsdag blir det yoga trening for meg.Begynner på dette kurset i morgen så det blir spennede.Har trent 30 min spinning i dag og 20 min tur med bikkja.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 21:38   #103
wahaj
Medlem
 
wahaj sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 35
Innlegg: 136
wahaj er på en erverdig vei

Sv: Noen som blir med å trene "sammen" med meg denne uka?

Jeg lastet ned
Vil ikke betale masse penger for noe som (tidligere iallfall) har støvet ned uten å blitt brukt

Jillian Michaels - 30 day shred

wahaj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 10:54   #104
wahaj
Medlem
 
wahaj sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 35
Innlegg: 136
wahaj er på en erverdig vei

Sv: Noen som blir med å trene "sammen" med meg denne uka?

Skal jogge i dag. Lurer på hvilke værguder jeg har gjort forbanna.
Irriterende at det skal regne den dagen jeg skal jogge liksom..

Jaja, får satse på at det blir opphold når jeg stikker ut

wahaj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 19:53   #105
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Noen som blir med å trene "sammen" med meg denne uka?

Trening i dag :20 min tur med bikkja
1.5 timer med yoga.

Fornøyd med dagen må jeg si.Jeg trør ikke på spinningsykkelen de dagene jeg er på yoga.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 20:48   #106
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Noen som blir med å trene "sammen" med meg denne uka?

Huff...INGEN trening på meg så langt denne uken... Har dårlig samvittighet...men pga MASSE jobb, må jeg nesten prioritere å få nok søvn mellom vaktene. Men idag skal jeg prøve å hente meg inn på treningsfronten. Nattevakta starter 2 timere senere enn vanlig i dag, så jeg skal ikke på før kl 24. Nå har jeg sovet tilstrekkelig for i dag, så jeg satser på å klare et par timer på sykkelen nå før jobb..Håper på å klare litt shredding og...har enda ikke fått starta opp med den...huff

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 23:37   #107
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som blir med å trene "sammen" med meg denne uka?

ikke si huff da, du har jo vært så flink lenge du kommer nok inn i det! vet åssen det er med jobbing, jeg blir bare ektremt lat etter jobb

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 01:23   #108
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Noen som blir med å trene "sammen" med meg denne uka?

Takk Idarull, for oppmuntring

Jeg har endelig fått trent i dag!!! 2 timer på sykkel, og shredding
Det føltes godt!!! Jeg er sta som et esel, så har jeg sagt at jeg skal trene 6 timer denne uka, så gjør jeg det... Problemet er som regel at alle 6 timene blir på søndags kveld hahaha.. Vel, nå er 2,5 av 6 timer unnagjort Tenker å få tatt neste økt med shredding etter nattevakta i morgen tidlig.. Blir en utfordring å klare å gjennomføre den hver dag..men jeg SKAL!!!

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 10:59   #109
Marisol
Juniormedlem
 
Marisol sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 35
Marisol er på en erverdig vei

Sv: Noen som blir med å trene "sammen" med meg denne uka?

ÅH, DERE ER SÅ FLINKE JENTER!!!!

Jeg derimot, er en liten slappfis som gjør alt jeg kan for å slippe unna min egenpålagte trening...

Som straff gikk jeg ikke ned forrige uke, men OPP et par hundre gram...
Yey meg...

Men, ingen grunn til å surmule lengre, jeg er med ennå. Men holder meg unna ho Jillian enn så lenge... Høres skikkelig tøft ut. Tenker jeg blir misunnelig når dere forteller om resultatene deres! For det der må jo virke!

__________________





Ny start: 04.10.10
Min lille journal
Marisol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 13:07   #110
wahaj
Medlem
 
wahaj sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 35
Innlegg: 136
wahaj er på en erverdig vei

Sv: Noen som blir med å trene "sammen" med meg denne uka?

Marisol:

Ja, hu er kjempe tøff, da jeg begynte på 30ds så syns jeg det var veldig tøft, men nå når jeg har gått over til to andre dvd av henne, så er 30ds ingenting i forhold. Så tror nok ikke hu er en av de beste for ingen grunn

I dag har jeg trent Banish fat, boost metabolism. Og syns jeg den første var slitsom så var den her mye verre! Må ærlig innrømme at jeg pressa meg til jeg nesten kastet opp, så tok et par min pause midt i, men jeg fullførte, og føler det var en god treningsøkt.

I morgen er det igjen 5k

(Sitter her nervøs nå, typen har oppkjøring, ferdig om en halvtime ca, så baker lavkarbo muffins som jeg fant oppskrift på, spent på om den blir god. Kun 0.6 karbs per muffins, så det er jo lovlig til og med Så kan jeg heller smøre litt melis og pynt på hans)

Dere er alle kjempe flinke, keep up the good work!

wahaj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 17:50   #111
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Noen som blir med å trene "sammen" med meg denne uka?

Flinke jenter alle sammen
Spinning på meg i dag men har ikke tatt tiden.
Tur med hunden utenom.
I morgen er det veie dag for meg etter en mnd uten å gå på vekten.
Spennede

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 17:53   #112
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Noen som blir med å trene "sammen" med meg denne uka?

Ja, enig!! Dere er superflinke!!!

Nå har jeg gjennomført dag 2 av Jillian 30 days, og det føles bra!!! Dvs det er TUNGT når jeg trener, men jeg er bare så glad for å være igang!!

Har forøvrig gått ned 2 kilo på en uke nå...eneste endring jeg har gjort denne siste uka(siden forrige torsdag) er å trene...så, da vet jeg at det er trening som skal til for min kropp for å gi slipp på kiloene. Trener jeg ikke, så står jeg bom fast... Vet det er mange som stopper opp når de trener, men nå vet ihvertfall jeg at jeg MÅ trene om jeg vil ned i vekt!!

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 19:59   #113
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som blir med å trene "sammen" med meg denne uka?

Kanskje det er det som må til for meg også da. Er normalvektig men ser ikke sånn ut. Vil gjerne ned litt til. Hvertfall i cm. Vekt er bare et tall så!

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 01:46   #114
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Noen som blir med å trene "sammen" med meg denne uka?

Er du i ketose, Idarull? Jegmerker ihvertfall med meg at etter bare noen få dager i ketose, så ser jeg mye tynnere ut(les: mindre oppblåst), spesielt på magen... Men, det er klart, trening funker strålende for meg! Og jeg anbefaler VIRKELIG 30 day shred!! Den er bare helt fantastisk..hehe skulle tro det var mitt produkt som jeg prøvde å selge..haha i wish!!

Nå etter 2 økter, sitter jeg jeg her med gangsperre i magemusklene.. Regner med dag 3 blir værre med gangsperre i større deler av kroppen!! Men, det er jo supert!!!!

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 11:15   #115
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som blir med å trene "sammen" med meg denne uka?

ekke sikker jeg, har hvertfall ketose-ånde har vært ekstra nøye de siste dagene også. har aldri prøvd ketostix.

gangsperre, hva vil det si?? flate, jeg våkna en morra av krampe i leggen, er øm enda. Huff

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 14:55   #116
wahaj
Medlem
 
wahaj sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 35
Innlegg: 136
wahaj er på en erverdig vei

Sv: Noen som blir med å trene "sammen" med meg denne uka?

Gangsperre er vel når man er så støl at det er vondt å gå

Trente 30 min yoga meltdown i dag, lvl 1, var noen av øvelsene som var litt småtunge, men gikk greit.

I morgen har jeg fri

wahaj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 15:54   #117
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som blir med å trene "sammen" med meg denne uka?

20 minutt på sykkelen akkurat nå. Greier ikke 500 minutter i oktober gitt...

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 22:21   #118
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Noen som blir med å trene "sammen" med meg denne uka?

SÅNN!!! Da børster jeg offisielt støv av denne tråden, og er klar for å sette igang igjen!!
Etter lang tids fravær, satte jeg meg på sykkelen igjen i går. Det endte med at jeg trente 2 timer!! Svært fornøyd med det
Har enda ikke trent noe i dag..men jeg er jo nattevakt (også når jeg har fri..hehe)så det blir nok noe trening om en time eller to..

Er dere andre fortsatt flinke å trene, eller?

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 06:14   #119
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som blir med å trene "sammen" med meg denne uka?

Så bra!

Nei jeg har ikke trent siden sist jeg skrev her. Jobber masse. Hadde 180 timer i november. Sier at det holder for meg nå. Verre blir det og. Skal jobbe hvertfall en søndag i desember pluss pluss.

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 17:13   #120
Kvakk
Seniormedlem
 
Kvakk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 44
Innlegg: 1.563
Kvakk er veldig godt liktKvakk er veldig godt liktKvakk er veldig godt liktKvakk er veldig godt liktKvakk er veldig godt liktKvakk er veldig godt liktKvakk er veldig godt likt

Sv: Noen som blir med å trene "sammen" med meg denne uka?

Starter med trening i dag igjen etter 1 ukes opphold.
Blir spennende å se hvordan det er å trene når en har kuttet ut karbohydratene.
Tenker meg kondisjon i dag, siden det er såpass sent på ettermiddagen og treningssenteret definitivt smekkefullt på styrkeapparatene av muskelbunter.
Gruer meg litt å gå dit når det er masse folk der, og jeg med min overvekt.
Får litt angst her med tanken, men bare må stille opp siden lovet ei venninne å komme.

__________________

Tro på deg selv

Kvakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-12-10, 21:20   #121
Hilja
Juniormedlem
 
Hilja sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 25
Hilja er på en erverdig vei

Sv: Noen som blir med å trene "sammen" med meg denne uka?

Jeg trener med Nintendo Wii. Det er kjempe gøy! Man sparer masse penger på å trene hjemme.
"Get fit with Mel B"-spillet er hardt, men spesielt bra synes jeg. Svetter som en hest, og gangspærre i flere dager. Digger det! Liker også dansespillene.
Noen flere som har kommet i bedre form med Wii ?

__________________


Hilja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og lavkarbo generelt. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det noen som praktiserer "spisedag",eller "karbo-måltid"? Borealis Lavkarbo generelt 4 02-11-10 14:14
Jeg trenger en deig som blir "deigete" og ikke flytende. Hjelp? miss_chica Spørsmål om matvarer og oppskrifter 26 13-07-10 16:16
Når fettet forbrennes, blir fettcellen borte eller "krymper" den bare? Gracella Generell ernæringsdebatt 48 19-09-08 00:45
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? tonemor Ketolysekuren 1 29-08-08 10:59
Smør blir friskmeldt i dag på "Verdt å vite" janmesi Nyheter / media 11 28-02-06 09:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no