Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Aug 2016
Hvor: Siljan
![]() |
Trenger litt hjelp!Jeg er ei jente på 27 år som veier 110 kg, er lite aktiv har høytblodtryk(medisinert) og PCOS. Sist redigert av Frk.kilo : 24-08-16 kl 23:56. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Naturlig-Vit hva du spiser-Lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger litt hjelp!Ketolyse er et bestemt kosthold/kostholdsretning, ketose er den tilstanden kroppen kommer i når den får lite nok karbohydrater.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2015
Hvor: Vestfold, Sandefjord
Alder: 40
![]() |
Sv: Trenger litt hjelp!Jeg tar studie nå innen trening og ernæring. Og jeg støtter deg når det gjelder å få kostholdet på plan før du tenker på trening. Men ikke legg det helt vekk. Bruk "trening" i hverdagen som husarbeid osv. Er jo viktig å bevege seg, begynt med små turer. Ett trenings opplegg jeg skrev i en oppgave som går ut på mindre en 3 timer i uker er slikt |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: paleo, lavkarbo 50-100gr pr dag
![]() |
![]() |
#4 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Trenger litt hjelp!Tusen takk for treningstips! Dette ser ut som noe jeg kan få til. Jeg har snakket med legen min som ikke anbefalte ketose i mitt tilfelle, men skal prøve å lage en variert matplan i morgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
![]() |
Sv: Trenger litt hjelp!
Bare å spørre meg om ting på PM, så kan jeg hjelpe innen for det jeg kan. Utdannelsen tar for seg lavkarbo kosthold. Jeg har noe igjen før jeg ferdig og kan kalle meg veileder, men jeg kan jo noe Lagre |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
![]() |
Sv: Trenger litt hjelp!Og sier legen ikke ketose, så holder du deg unna det. Lavkarbo er jo alt fra 150karb om dagen og ned til ketose. Finn ut hva som fungerer for deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nytt Medlem
![]() |
Det høres veldig bra ut! Så spennende at du utdanner deg i den retningen Sist redigert av Frk.kilo : 25-08-16 kl 00:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
![]() |
Ja er spennnde. Er optimal trening og ernæring. Har del 2 igjen. Så 4 oppgaver igjen så er jeg ferdig. Og tatt helsekostveileder utdannelse. Og skal ta kostholdsveileder, der det også baserer seg på lavkarbo. Lagre |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2005
![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger litt hjelp!Jeg vil anbefale Fedonklinikken, der får du personlig veiledning og raske resultater. Det har fungert veldig godt for meg. Vet ikke hvor du bor, men bor du nær Oslo, kan jeg anbefale Hege hos Fedon. I Oslo holder de til ved Frogner. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Eurodiet
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2016
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Trenger litt hjelp!Vil ønske deg lykke til! Har selv spist ketogent i 7 måneder, og det har gode resultater. Har til nå gått bed 35 kg, og har mye mer energi enn tidligere! Finn det som passer for deg, og hold deg til det |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#11 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Trenger litt hjelp!Ja om du holder deg innenfor 50-100 karb så vil det jo absolutt si lavkarbo, uten å være i ketose, og jeg vil tro du kan gå ned en god del vekt på det. Lykke til!
![]() |
![]() |
#12 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Trenger litt hjelp!Da har du jo vært veldig flink da! |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
hjelp, jente, lavkarbo, overvekt, pcos |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Jeg er ny her og trenger litt hjelp | pbj | Generell diskusjon | 4 | 07-08-12 13:33 |
Jeg trenger litt hjelp fra dere som kan litt, om jeg spiser rett eller ikke? | TreningsFrøkna | Mer enn 30 kg overvekt | 10 | 07-02-11 19:49 |
Trenger litt Hjelp. | Stam | Spørsmål og svar | 5 | 07-02-10 17:15 |
Helt ny og trenger litt hjelp av Torkil og dere andre med litt erfaring | digger | Ketolysekuren | 4 | 07-01-09 23:35 |