Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Trening med kosttilskudd

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-03-10, 10:22   #1
BitTorres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 553
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Trening med kosttilskudd

Skulle kanskje satt denne under kosttilskudd, men det henger sammen med trening, og passer egentlig best her. For de som ønsker et kick, eller som har stagnert, som ønsker å klare mer enn det kroppen klarer, egentlig..
Jeg bruker i de periodene jeg trener hardt, en tilskudd som heter Anabolic (oppbyggende) Mega Pak. Består av en mengde vitaminer, de fleste i ekstrem doser, og mineraler, og alle stoffene er prelongert. Det betyr at de slippes gradvis i tarmen utover en 12 timers tid, slik at du har vitaminer og mineraler tilgjengelig hele dagen. En c vitamin brustablett for eksempel, er borte vekk etter fire timer. Dette er tilfellet med alle vannløslige vitaminer, og det er nok dette som gjør prelongerte produkter til et klart førstevalg, du har nok mikrostoffer til å utføre sine jobber hele dagen, noe
som gjør at det er lett å prestere bedre under trening, og som "løfter" deg voldsomt mentalt også. Det legger på måte et "gulv" under deg, så det er umulig å ramle i kjelleren. Det gulvet blir en heis når du trener, og løfter voldsomt. Et eksempel: Om du kan løpe 3 km i en viss fart før du må stoppe på grunn av høy puls og/eller melkesyre, så vil du etter 7-10 dager på dette tilskuddet antagelig kunne øke til 4-5 km, pluss en mye mindre hvile før du er klar. Denne direkte effekten kommer av at kroppen har nok stoffer som trenges under trening, og store doser E og C vitamin sammen, gjør at cellene trenger 60 prosent mindre oksygen enn før for å gjøre samme jobb. Det betyr at de får et oksgen overskudd på 60 %, altså gjør de en mye mer effektiv jobb, og får mye mindre slaggstoffer på samme tid.

Anabolic Mega Pak kan med fordel brukes under styrketrening og innen kondisjonstrening, du vil merke forbedring uansett. Den første gangen samboeren min brukte det, for 20 år siden nesten, ble hun "høy" etter noen dager, eller voldsomt oppstemt. Ikke så rart, når kroppen får mer enn nok av alt den trenger. Hvor lett er det å spise mat som inneholder alt man trenger når man vet hvor mye forurensning vi får i oss hver dag, som vitaminene og mineralene også må involvere seg i?
Anabolic Mega Pak er svenskt, og kan kjøpes her:http://skip.se

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 22:16   #2
Øystein
Medlem
 
Øystein sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 196
Øystein er på en erverdig vei

Sv: Trening med kosttilskudd

Finner lite informasjon om prduktet du referer til. Har du noe informasjon om hva det inneholder?

__________________

Øystein er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 14:17   #3
BitTorres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 553
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Trening med kosttilskudd

Siden jeg bruker det selv, ja
Vitamin A, D, E, alle B vitaminene og vitamin C.
Kalsuim, Magnesium, Kalium, Sink, Jern, Mangan, Kobber og Jod.

De fettløslige vitaminene er i flere hundre ganger dagsdosen. E vitaminet inneholder 200 mg, noe som virker bra.

Mineralene er ikke så sterke, de ligger alle under dagsdosen, slik at organismen ikke blir overbelastet av dem.

Alt er 100 prosent vegetabilsk, og null tilsetning av andre stoffer.

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trening? uten melkesyre? Med kosttilskudd? BitTorres Trening 0 03-03-10 10:33
Kosttilskudd Paris Kosttilskudd 1 28-09-09 11:05
Kosttilskudd GKS Ketolysekuren 2 11-01-09 14:49
Kosttilskudd Hannehk Dr Lindbergs 1 24-11-08 12:13
Kosttilskudd Hyper Kosttilskudd 0 21-02-07 11:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no