Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Utenlandske slankeoperasjoner?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-11-08, 16:05   #1
vossajinto
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 177
vossajinto er på en erverdig vei

Utenlandske slankeoperasjoner?

Går no på min SISTE slankekur.. Er godt på veg med ketolysekuren, og trivest egentlig så langt.. Håper eg skal sleppe å legge meg under kniven.. Men som 40++ kg overvektig så innser eg jo at dette kan bli siste utveg..

Hehe.. Som den pessimisten eg er har eg allerede sett på priser og lest "overlevelses historier".. Og bestemt meg for at eg først vil ha ein fettsuging, også eit halvt år etter vil eg ta mageplastikken for å "pynte litt"..

Sjølv om eg har greidd å lagt på meg ganske mange kilo så er eg fortsatt relativt ung.. avdanka student med lite pengar.. Har derfor sett på mulighetane for å gjere slikt i det store utland..

Noen som har tanker og meiningar om dette? Kanskje til og med erfaring?..

__________________



vossajinto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-11-08, 16:15   #2
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Utenlandske slanke opperasjoner.. ?

Fettsuging er vel for mennesker med normalvekt som har fett på steder som de ikke får bort ved slanking og/eller trening?

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 21-11-08, 16:36   #3
vossajinto
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 177
vossajinto er på en erverdig vei

Sv: Utenlandske slanke opperasjoner.. ?

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Fettsuging er vel for mennesker med normalvekt som har fett på steder som de ikke får bort ved slanking og/eller trening?

Det veit eg..

Men eg er ikke intressert i å operere inn ukjente objekter for å innsnevre eller forrandre på kroppen..

Og eg er ikkje såpass naiv at eg tror en slik opperasjon vil gjøre meg friiiii fra slanking og tynn som en pinne.. Nej, eg ønsker bare å komme ned i ei vekt der eg KAN trene.. hehehe..

__________________



vossajinto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-11-08, 17:05   #4
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Utenlandske slanke opperasjoner.. ?

De fleste sykehus som utfører kosmetisk kirurgi (og alle her til lands, såvidt meg bekjent) utfører ikke fettsuging på mennesker med særlig overvekt. Det kan faktisk være farlig for kroppen, i tillegg til at det ikke er en slankemetode. Fettsuging kan brukes på mindre fettdepoter som er "umulige" å slanke vekk. Jeg ville vært veldig skeptisk til sykehus som hadde sagt ja til å fettsuge en overvektig person.

Slankeoperasjon er jo et annet alternativ, det finnes det en egen tråd for her inne. Det beste er selvsagt å endre vaner på egenhånd, men det er ikke alltid man klarer det, og da tror jeg den type operasjon kan være bra - fordi det nærmest fremtvinger endringer i livsstilen.

Hvis du først skal bruke penger på å bli slankere - hva med å betale for et opphold på for eksempel Ebeltoft i Danmark? Der får man oppfølging døgnet rundt og er i et miljø hvor man kan føle seg trygg og komme godt igang med slanking og trening under kvalifisert oppsyn.

Kan dog av egen erfaring si at Ketolysekuren fungerer veldig bra, og jeg håper du klarer å gjennomføre den fremfor å operere deg Du trenger ikke holde på lenge før det blir atskillig enklere å bevege seg. Jeg har fortsatt mye igjen, men har holdt på i cirka 4,5 måneder nå, og alle de tingene jeg tenkte at jeg aldri kom til å holde ut med før jeg startet, går helt fint i dag. Lykke til!

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-11-08, 17:23   #5
vossajinto
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 177
vossajinto er på en erverdig vei

Sv: Utenlandske slanke opperasjoner.. ?

Uffda.. jeje.. Då får eg satsa på at denne slankekuren fungerer..

__________________



vossajinto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-11-08, 17:28   #6
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Utenlandske slankeoperasjoner?

Er det slankeoperasjoner eller plastiske operasjoner du spør etter her?

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Utenlandske produkter, og måle enheter? beate Lavkarbo generelt 4 24-06-08 08:28
Hva er lurt å bestille fra utenlandske nettbutikker? LilleMill Lavkarbo generelt 9 26-06-07 22:20
Større utenlandske organisasjoner Albertine PCOS og karbohydratkontroll 0 07-05-04 10:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no