Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Litt om mitt budskap ...

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-10-10, 18:28   #51
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Litt om mitt budskap ...

Jeg venter fremdelse på at NMFSU eller hva han kaller seg skal fortelle hva han spiser i løpet av en dag.. Et meeeget trivielt spørsmål som ikke krever noen oppslag i noen leksika, men får jeg svar??? NEIDA!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 19:28   #52
Coockie
Medlem
 
Coockie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 146
Coockie har en fantastisk aura rundt segCoockie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Litt om mitt budskap ...

Opprinnelig lagt inn av MFUS, her.

Om du skal bruke jorden er flat eller rund spørsmålet for å vise noe, så må det være at dere som ikke lytter til fagmiljøet (men heller omstridte alternative tankeganger) - dere tror jorden er flat. Mens vi i dag vet med sikkerhet at den er rund.

Jeg tror du har missforstått hva de lærte oss i historietimene. Eller kanskje du bare ikke fulgte med? Før i tiden var vi sikre på at jorden var flat, det å tenke noe annet var absurd og helt klart en omstridt tankegang. Ikke omvendt slik du påstår her...

Opprinnelig lagt inn av MFUS, her.

Dere lever i en lukket sekt av et trosamfunn som tror selv om det strider mot det fagmiljøet finner vitenskaplig belegg for i forskning.

O Hellige Lavkarbo. Forlat denne synderens synder. For han har enda ikke sett lyset. Et himmelrike der vi kan leve frie for alle slags vitenskapelige forkninger. Der våre forhåpninger blir til virkelighet av ingenting og vi alle er vesner som motstrider denne sanne naturlige forklaring...

Opprinnelig lagt inn av MFUS, her.

Hurra for naiviteten sier bare jeg!!

Hurra for at du forsto du var naiv!

Opprinnelig lagt inn av MFUS, her.

Er en grunn for at man trenger rådgivende organer, er det ikke, og en grunn for at sykehusene praktiserer som dem gjør. Javell finnes det noen få (svært få) som er alternative over alt, men faglig faller det dem kommer med fra hverandre.

Jeg velger å se på mine egne organer som mine rådgivende organer. Det er tross alt de som forteller meg best om det er noe feil med meg eller ikke.

Opprinnelig lagt inn av MFUS, her.

Lavkarbohydratkurer er kamuflerte lavkalorikurer samme om naiviteten er så total at noen tror det ligger et vell av mange vannvittig omstridte og direkte feilaktige forklaringsmoduler bak det hele.

Ahhh. Lukten av misunnlighet. Jeg har to teorier:
1: MFUS klarer ikke leve på lavkarbo, fordi han ikke liker/tåler maten, og har dermed ikke mulighet til å benytte seg av helsefordelene ved livsstilen.
2: MFUS er en av de få som ikke får nytte av livsstilen og opererer under samme prinsippet som en sissyk stalker. «Kan ikke jeg ta nytte av det, skal heller ingen andre dra nytte av det»

__________________
Livet er en dans på roser, men hvem sa at dansing på roser var lett?
Leter du etter noe? Det er ikke noe her. Hvorfor titter du her egentlig?.
Startvekt: 103,6 kg – Mål: -32 kg – Fremgang: -16 kg

Sist redigert av Coockie : 10-10-10 kl 19:48. Årsak: typos
Coockie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det meste med måte Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 19:36   #53
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Litt om mitt budskap ...

Opprinnelig lagt inn av Coockie, her.


Jeg velger å se på mine egne organer som mine rådgivende organer. Det er tross alt de som forteller meg best om det er noe feil med meg eller ikke.

!! Støtter den

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 21:53   #54
Øystein
Medlem
 
Øystein sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 196
Øystein er på en erverdig vei

Sv: Litt om mitt budskap ...

Opprinnelig lagt inn av Titania, her.

Takk for at du minnet oss på det. Jeg er enig med deg.
Vi vet alle hvordan ta knekken på et troll. Det er bare å la solskinnet lyse på det. Jo mer saklighet og belysning av vår side av saken jo mindre kraft får hans argumenter. Mange saklige og bra argumenter i denne tråden.

Det finnes enklere metoder også

Dette pleier å funke:




Sånn

__________________

Øystein er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 22:22   #55
Titania
Medlem
 
Titania sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 119
Titania er ny på veien

Sv: Litt om mitt budskap ...

I rest my case

__________________


Titania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Målet mitt er nådd, og litt til misstiq Generell diskusjon 5 27-01-09 08:45
Helt ny og trenger litt hjelp av Torkil og dere andre med litt erfaring digger Ketolysekuren 4 07-01-09 22:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no