Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-03-10, 19:18   #1226
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Solange: det var jammen lenge siden? er du pån igjen?
Tittet bare tilfeldig innom og så fikk jeg se at du var aktiv her igjen, hvordan har det gått?Jeg gikk ned nesten 20 kg med ED og Fedon, og jeg holder vekta men spiser mer karber nå,jeg trener også 3-4 ganger i uka og føler jeg trenger det, men prøver å passe på å fylle på med proteiner.
Har 6 kg igjen men er ikke motivert for å ta de ennå

sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 20:32   #1227
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av sunroad, her.

Solange: det var jammen lenge siden? er du pån igjen?
Tittet bare tilfeldig innom og så fikk jeg se at du var aktiv her igjen, hvordan har det gått?Jeg gikk ned nesten 20 kg med ED og Fedon, og jeg holder vekta men spiser mer karber nå,jeg trener også 3-4 ganger i uka og føler jeg trenger det, men prøver å passe på å fylle på med proteiner.
Har 6 kg igjen men er ikke motivert for å ta de ennå

Hei sunroad !

Jeg er pån igjen, vettu, gikk jo så bra for oss i fjor, at jeg håpet på å gjenta suksessen.

Jeg gikk jo også ned 20 kg, på 7 mnd, da var jeg rimelig lei pulvermat, og var igrunn fornøyd med resultatet så langt. Siden prøvde jeg å leve lavkarbo mens jeg mannet meg opp til de siste kiloene, lyktes bare delvis, da jeg gikk opp igjen 5 kg. Nå var nok noe av dette økt muskelmasse, da jeg også har vært flink til å videreføre treninga. Begynte på ny runde 19.januar iår, samme tidspunkt som i fjor! Og har så langt gått ned 7,5 kg, sånn at jeg er 22 kg mindre totalt...Jeg har nok noe mer som skal vekk enn deg, så jeg regner med å holde på en stund til..... Det er dessverre ikke lettere andre gangen.....tror jeg må innse at jeg ikke kan være så lenge på fase 1 av gangen, det er en fase man blir rimelig lei....

Jeg synes du har vært fantastisk flink som har holdt vekten!!!! Så lenge du har funnet ut hvordan du skal holde deg der, kan du være superfornøyd, og kanskje bare stramme inn bittelitt slik at du går ned over lengre tid??
Gøy å høre fra deg igjen, og ikke minst høre at du har beholdt vekttapet

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 13:29   #1228
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Har endelig fått gode nyheter ang pappa, for de av dere som ikke har vært innom bloggen min så fikk pappa kreft i magen i 2006, ble operert og året etter hadde det spredd seg til leveren. Så det har vært mye frem og tilbake, med cellegift og i det hele tatt. Kreften har krympet og kommet tilbake igjen. Men i dag fikk vi beskjed om at det var blitt såpass lite svulster, som de kunne se utifra CT-bildene, at de mest sannsynlig vil prøve å gå for ny operasjon. Og hvis det skjer og den er vellykket så vil det bare være helt fantastisk
Litt utenom det som har med ED, slanking og mat, men uten tvil den viktigste delen (familien min) av livet mitt så jeg tenkte det var greit å dele med dere

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 13:45   #1229
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Har endelig fått gode nyheter ang pappa, for de av dere som ikke har vært innom bloggen min så fikk pappa kreft i magen i 2006, ble operert og året etter hadde det spredd seg til leveren. Så det har vært mye frem og tilbake, med cellegift og i det hele tatt. Kreften har krympet og kommet tilbake igjen. Men i dag fikk vi beskjed om at det var blitt såpass lite svulster, som de kunne se utifra CT-bildene, at de mest sannsynlig vil prøve å gå for ny operasjon. Og hvis det skjer og den er vellykket så vil det bare være helt fantastisk
Litt utenom det som har med ED, slanking og mat, men uten tvil den viktigste delen (familien min) av livet mitt så jeg tenkte det var greit å dele med dere

Hei, visste ikke om dette, det høres ut som hele familien har hatt litt av en nervepåkjenning i flere år!! Fantastisk med gode nyheter da
Sender masse gode ønsker om vellykket resultat for pappa`n din

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 13:48   #1230
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Har endelig fått gode nyheter ang pappa, for de av dere som ikke har vært innom bloggen min så fikk pappa kreft i magen i 2006, ble operert og året etter hadde det spredd seg til leveren. Så det har vært mye frem og tilbake, med cellegift og i det hele tatt. Kreften har krympet og kommet tilbake igjen. Men i dag fikk vi beskjed om at det var blitt såpass lite svulster, som de kunne se utifra CT-bildene, at de mest sannsynlig vil prøve å gå for ny operasjon. Og hvis det skjer og den er vellykket så vil det bare være helt fantastisk
Litt utenom det som har med ED, slanking og mat, men uten tvil den viktigste delen (familien min) av livet mitt så jeg tenkte det var greit å dele med dere

Dette var virkelig gode nyheter Fungirl , og jeg håper virkelig at det blir operasjon og at den er vellykket.
Jeg krysser alt jeg har av fingre, hender, ben og tær for at dette går rette veien.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 13:54   #1231
JollyJ
Medlem
 
JollyJ sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Moskva
Alder: 47
Innlegg: 119
JollyJ er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Har endelig fått gode nyheter ang pappa, for de av dere som ikke har vært innom bloggen min så fikk pappa kreft i magen i 2006, ble operert og året etter hadde det spredd seg til leveren. Så det har vært mye frem og tilbake, med cellegift og i det hele tatt. Kreften har krympet og kommet tilbake igjen. Men i dag fikk vi beskjed om at det var blitt såpass lite svulster, som de kunne se utifra CT-bildene, at de mest sannsynlig vil prøve å gå for ny operasjon. Og hvis det skjer og den er vellykket så vil det bare være helt fantastisk
Litt utenom det som har med ED, slanking og mat, men uten tvil den viktigste delen (familien min) av livet mitt så jeg tenkte det var greit å dele med dere

Så herlig å høre Fungirl. Kommer til å gå kjempe bra, og om litt er han helt kreft fri.. Helt herlig
Synes det er utrolig flott at du deler det med oss også

__________________


JollyJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 14:10   #1232
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Tusen takk alle tre

Setter stor pris på de fine kommentarene fra dere

Har vært noen knalltøffe år så jeg håper vi kan få litt ro fremover, men er fremdeles litt å vente for å sjekke om det blir klarsignal for operasjon.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 21:03   #1233
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Det var godt å høre <fungirl. Kreft er en grusom sykdom.

På rema i dag kjøpte jeg rød pesto og noe hvitløksgreier (samme konsistens som pestoen, men hvitløk og chili). Var ikke sukker i. Tror dere jeg kan bruke dette? vendte pastaen i begge deler i dag og det ble veldig godt...

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 21:05   #1234
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av mokki, her.

På rema i dag kjøpte jeg rød pesto og noe hvitløksgreier (samme konsistens som pestoen, men hvitløk og chili). Var ikke sukker i. Tror dere jeg kan bruke dette? vendte pastaen i begge deler i dag og det ble veldig godt...

Begge deler går helt fint, har brukt dem en del selv med stort hell

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 08:56   #1235
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst


Det går nedover dere...... har ikke veid meg siden mandag altså, men i dag måtte jeg bare legge bort favorittbuksa mi siden den ikke lenger henger på hoftene uten lim....
Men den kan pensjoneres med god samvittighet, da den må sies å ha gjort sin nytte i vinter.
Så her sitter jeg, med kun 1 bukse som er sånn passe passe - shopping i Florida neste uke passer helt perfekt
(PS - har et par skjørt jeg kan bruke ennå, så helt uten klær er jeg dog ikke)

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 09:36   #1236
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Herlig Grotingeling

Elsker å legge vekk klær. Nå bruker jeg stort sett bare tighst da vel og merke så de blir utslitt før jeg får lagt de vekk, men uansett så er det herlig å kvitte seg med klær på den ene eller andre måten

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 09:42   #1237
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Enig, jeg elsker å kvitte meg med klær, det betyr at noe nytt må inn Jeg gir bort til svigerinne og søster som er litt treigere enn meg til å gå ned, så har de noe å ha på seg på veien ned

Det er supert at det er bevegelse på vekta di nå, Grotingeling, det er spesielt gøy før man skal på ferie til varmere strøk

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 17:11   #1238
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

en deilig følelse ja og ta fram eller kjøpe nye klær i mindre str.

hvordan er det med dere ,, er dere helt kvitt søtsuget ,og ikke kunne tengt dere for alt i verden og stupe opp i smågodtet ,,eller ta seg et parr ferske skiver med brød ,med brunost,,eller liknende .
tenker på tanker dere har oppe i hodet

akurat nå kunne jeg tengt meg alt det der,,ikke for at jeg er sulten og ikke for at jeg ville gjort det
men hadde det ikke gått ut over vekta ,, ja så ville jeg nok gjort det,
ville dere? ( vet jo jeg blir i dårlig form ,men det kommer etterpå liksom)

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 18:51   #1239
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

en deilig følelse ja og ta fram eller kjøpe nye klær i mindre str.

hvordan er det med dere ,, er dere helt kvitt søtsuget ,og ikke kunne tengt dere for alt i verden og stupe opp i smågodtet ,,eller ta seg et parr ferske skiver med brød ,med brunost,,eller liknende .
tenker på tanker dere har oppe i hodet

akurat nå kunne jeg tengt meg alt det der,,ikke for at jeg er sulten og ikke for at jeg ville gjort det
men hadde det ikke gått ut over vekta ,, ja så ville jeg nok gjort det,
ville dere? ( vet jo jeg blir i dårlig form ,men det kommer etterpå liksom)

Jeg er vel igrunn kvitt søtsuget, prøver rett og slett ikke å tenke på det. Men må vel innrømme at jeg har noen småerotiske fantasier om den nye kvikk lunsjen som har dukket opp på markedet

Og jeg vet ikke om jeg ville gjort det eller ikke, klarer liksom ikke å tenke den tanken fordi jeg vet jo at det går utover vekta så da tillater jeg meg liksom ikke å tenke så mye på deg.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 19:15   #1240
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg har forsåvidt søtsug, men det avhjelpes som regel greit med ED-produktene. Er nok mest mentalt,tror jeg. Jeg er så heldig at jeg bor langt unna all den deilige norske skjokoladen, det hjelper! Har ikke det samme lengselsfulle forholdet til belgisk skjokolade. Vi har en skandinavisk butikk her, men den skyr jeg som pesten den er livsfarlig!!!!!!!

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 19:16   #1241
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

vanligvis tenker ikke jeg heller på sjokolade vinerbrød,osv ,,men plutselig kommer tanken,, og blir liksom ikke kvitt den den dagen,,,men dagen etter er jeg sjeleglad at jeg sto over ,og da går det bra en stund igjen

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 19:21   #1242
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg må bare prøve å huske mellom hver gang det skjærer seg, at jeg blir skuffet hver gang, det gir meg slett ikke samme følelsen å spise det jeg tror jeg savner lenger. Kommer alltid til den konklusjon at det ikke er verdt det. Målet er å greie å holde på den tanken.....

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 13:30   #1243
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg kjenner ikke suget til godteri, men til fersk gulost, nykokte poteter, m.m. Da kan vi snakke om sug....

Men da jeg så den nye kvikk lunsj sjokoladen, så var min umiddelbare tanke at dette skal jeg ikke tenke på. For det er da det går galt for min del. (tenk om atte, hvis.....= rett i sjokoladefellen)

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 13:31   #1244
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Jeg må bare prøve å huske mellom hver gang det skjærer seg, at jeg blir skuffet hver gang, det gir meg slett ikke samme følelsen å spise det jeg tror jeg savner lenger. Kommer alltid til den konklusjon at det ikke er verdt det. Målet er å greie å holde på den tanken.....

Det er sant, men det er ikke alltid hjerte vil huske akkrurat det. Men vi skal klare det alle sammen!

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 21:34   #1245
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Er jeg alene igjen på Fase 1?

Ser alle som har vært her er aktive i Fase 2 tråden så føler meg ganske så ensom her

Jeg er ferdig med fase 1 neste uke, da skal jeg til legen igjen. Jeg går 5 uker på fase 1 og ikke 4 som er regelen, dette fordi det må passe med jobb og fly osv.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 23:19   #1246
JollyJ
Medlem
 
JollyJ sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Moskva
Alder: 47
Innlegg: 119
JollyJ er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Er jeg alene igjen på Fase 1?

Ser alle som har vært her er aktive i Fase 2 tråden så føler meg ganske så ensom her

Jeg er ferdig med fase 1 neste uke, da skal jeg til legen igjen. Jeg går 5 uker på fase 1 og ikke 4 som er regelen, dette fordi det må passe med jobb og fly osv.

Nei da er her jeg Jeg har en uke igjen, takk og lov bare en uke... Er klar for noe annet enn poser ,poser og poser
Men buksene begynner å bli litt slække så det er jo vært det

__________________


JollyJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 23:35   #1247
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg driver å svitsjer litt mellom fasene, jeg, kan man tillate seg når man har holdt på mer eller mindre et år.... Følger med på begge trådene. Men det skjer ikke SÅ mye på vekta , lite å skrive hjem om foreløpig.... men jeg håper på resultater i det lange løp

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 08:45   #1248
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg er også her fram til og med tirsdag , da er det ferie
Vet ikke helt hvilken fase jeg kommer til å fortsette i når ferien er over, kommer litt an på hvordan status er hos legen på kontrollen 6.april.

Jeg stikker nok innom forumet i løpet av ferien også, greit med litt motivasjonstilskudd når jeg nå skal spise "vanlig" mat til alle måltider for første gang på over et år .

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 08:56   #1249
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

joda jeg er her også .men veksler litt mellom fase en og to ,, er nok mest i fase en ,,i mars er det en del selskapligheter , så jeg legger fase to til disse dager ,og bruker fase en i hverdagen, og det funker bra
vekta går sagte men sikkert nedover, sisste selskap er 19, 20 mars ,og da blir det kun fase en fram til 30 mars ,, da reiser jeg en uke til syden,,og vilken fase det blir ,tja 8 eller 9 kanskje ,,skal nå prøve og holde vekta ikke hive i meg alt som er forbudt ,men litt vin og sånt blir det nok
prøver og leve lavkarbo så godt det lar seg gjøre den uka,,

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 08:57   #1250
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

GTL: Så hyggelig at du skal på ferie "over there". Det kommer nok til å bli storveis, men har du fått løst ED produktene?

Jeg er i Fase 2 - og venter på alle dere andre. Lurte på om vi ikke skulle ha etablert en marsskravletråd, men lurte litt på hvordan det er for dere å lese at vi kan spise deilig saftige indrefilet o.a. . Kan dere takle det?

FG: Har du fått pengene? De har hvertfall gått ut av min konto.

Nå nærmer deg seg påske, og jeg må lage slagplan. Vi skal opp på hytta - ut på skiturer og inn i varmestuer hvor vaffer stekes. Tips: Lag Ed pannekake i vaffeljern før vi drar og kose seg med den. Ellers spise ekstra ED produkt hvis suget melder seg og truer med å spise karbohydrater i en eller anne form. Godteri og potetgull har alltid vært mine fallgruber. Det gjelder bare å ikke tenke på det......! Jeg skal ikke ha det!

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst Mrs. Big Eurodiett 806 22-10-10 11:30
Hjelp, jeg trenger motivasjon! Tittentei Ketolysekuren 10 17-11-07 09:20
Hjelp..er bedt bort i kveld og er i fase 1 Atkins Felix Induksjonen 10 09-11-04 21:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no