Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Vektoppgang

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-10-08, 17:11   #1
Donna
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Bergen
Alder: 49
Innlegg: 48
Donna er på en erverdig vei

Vektoppgang

Eg er ganske ny her. Har lest på forumet en stund og har forsøkt meg på lavkarbokosthold nå i snart 4 uker. Liker det kjempe godt og har ikke føt at eg har ofret noenting. Føler dette virkelig er en livvstil eg kan holde meg til. Min siste fødsel var for 7,5 måned siden og som de fleste så sliter man med noen kilo som man vil bli kvitt. Eg hadde 7 kg som satt bom fast følte eg. Etter eg begynte på nytt kosthold så gikk 4 kg av på 3 uker. Men nå de siste dagene kryper vekten oppover igjen. Har nå gått opp en kg. Har ikke gjort noe annet enn å holde meg til planen. Spiser bare middager fra forumet her og koser meg veldig. Har ikke syndet en eneste gang. Vet at eg stresser litt for tidlig med dette. Har ikke veiedag før på tirsdag egentlig. Men lurer litt på dette med kvinnesyklusen. Eg har nå ikke fått tilbake menstruasjonen etter graviditeten men er det slik at man likevel er i en slags syklus? For eg har alltid blitt merkelig oppblåst og uvell en gang i måneden før. Noen som vet eller har noen gode ord til meg?

__________________



Donna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 19:02   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Vekt oppgang

Hei.

Gratulerer med flott vektnedgang

For det første, når du har gått ned såpass som 4 kilo på 3 uker så trenger kroppen ofte å tenke seg om. Da blir det gjerne en vektnedgangspause
Syklusen er jo i kroppen, selv om du ikke har mensblødninger. Hormonene driver på lell Så da kan kroppen fort samle væske i kroppen og vekta regelrett spretter opp 1-2 kilo. Mange reagerer også på samme måte under eggløsningen

Jeg tror at du bare skal fortsette som du pleier, kose deg med maten og ta det med ro. Så skal du se at kroppen kommer etter

Lykke til videre

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 20:24   #3
Donna
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Bergen
Alder: 49
Innlegg: 48
Donna er på en erverdig vei

Sv: Vekt oppgang

Tusen takk Gerd. Det var vel akkurat det eg trengte å høre

__________________



Donna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vektoppgang- hva skjer? Bindi Ketolysekuren 5 16-08-08 19:05
Aldersbetinget vektoppgang? Nike Generell ernæringsdebatt 6 05-07-08 22:30
Salt og vektoppgang Summer Generell ernæringsdebatt 1 31-03-08 14:47
Vektoppgang den første tiden? lillekine Ketolysekuren 5 17-07-07 22:49
Vektoppgang og Ketolysekuren Summer Ketolysekuren 1 05-07-05 17:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no