Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hjeeelp!!!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-01-10, 22:20   #1
cecilie_28
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 2
cecilie_28 er på en erverdig vei

Hjeeelp!!!

Dette er dag 4 på lavkrbo og i dag tidlig va jeg sååå kvalm, satt og skalv i stuen og hjertet løp løpsk hva skjer? jeg spiste en nutrilett bar og ble helt fin... var skikkelig ubehagelig!!! er det farlig og hjelper eks magnesium eller noe annet mot det? er ikke dette noe for meg kanskje?
På forhånd: tusen takk for svar

cecilie_28 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSE Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 22:35   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjeeelp!!!

Hei,
Samme spørsmål er lagt inn her; http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=30442
Ikke unormale symptomer i overgangen fra høykarbokjøret til lavkarbo. De aller fleste blir bra i løpet av noen dager, mens noen få føler seg uvel i opp til 2 uker.
Nutrilett barer er fy-fy på lavkarbo, de tilfredstilte sikkert kh abstinensen og søthungerern.
Dersom du er kvalm pga økt fettinntak så reduser fettinntaket for så å øke det litt etter litt.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 22:36   #3
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjeelp!!!

Hei,
Samme spørsmål er lagt inn her; http://forum.lavkarbo.no/showthread....574#post818574
Ikke unormale symptomer i overgangen fra høykarbokjøret til lavkarbo. De aller fleste blir bra i løpet av noen dager, mens noen få føler seg uvel i opp til 2 uker.
Nutrilett barer er fy-fy på lavkarbo, de tilfredstilte sikkert kh abstinensen og søthungerern.
Dersom du er kvalm pga økt fettinntak så reduser fettinntaket for så å øke det litt etter litt.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 22:39   #4
cecilie_28
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 2
cecilie_28 er på en erverdig vei

Sv: Hjeeelp!!!

Tusen takk for svar 2 uker?!!! oi...skal se om jeg holder ut:S vil magnesium hjelpe mot dette?

cecilie_28 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSE Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 22:45   #5
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjeeelp!!!

Vet ikke om magnesium er den rette kuren, ville nok tatt vitamintilskudd ja… men en dose magnesium før leggetid er heller ikke dumt.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 07:10   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hjeeelp!!!

Vitaminene er viktige å ta.
Og å spise nok og varierte grønnsaker.
Kroppen trenger næringen

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjeeelp! boiboi2009 Spørsmål og svar 26 16-10-09 12:21
Hjeeelp CarrieBee Spørsmål og svar 7 26-07-09 14:33
Hjeeelp! Guners Lavkarbo generelt 7 19-07-09 23:32
Hjeeelp! Marita Ketolysekuren 19 12-04-08 12:11
Søvnløs! Hjeeelp! Katovi Lavkarbo generelt 3 07-01-07 09:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no