Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hva koster Cocosa?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-06-12, 09:48   #1
milja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 68
milja er på en erverdig vei

Hva koster Cocosa?

Dere som kjøper det?

milja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helsemeny1. Lav karbo, lav kalori, mye protein Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 09:54   #2
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Hva koster coscosa?

Den ekstra jomfruelige koster opp mot 170,- / glass på nærmeste helsekost.

Jeg har nu bytta til Garden of Life fra Living Foods, Extra Virgin Coconut oil.

Den smaker helt lik cocosa, men koster ca 1/3

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 09:54   #3
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Hva koster coscosa?

oooops.
Handler nu på iHerb.com

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 09:55   #4
milja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 68
milja er på en erverdig vei

Sv: Hva koster coscosa?

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Den ekstra jomfruelige koster opp mot 170,- / glass på nærmeste helsekost.

Jeg har nu bytta til Garden of Life fra Living Foods, Extra Virgin Coconut oil.

Den smaker helt lik cocosa, men koster ca 1/3

Får man den på alle helsekost også?

milja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helsemeny1. Lav karbo, lav kalori, mye protein Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 10:00   #5
milja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 68
milja er på en erverdig vei

Sv: Hva koster coscosa?

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Den ekstra jomfruelige koster opp mot 170,- / glass på nærmeste helsekost.

Jeg har nu bytta til Garden of Life fra Living Foods, Extra Virgin Coconut oil.

Den smaker helt lik cocosa, men koster ca 1/3

Er den sånn man steker med eller sånn man kan ha i kaffi

milja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helsemeny1. Lav karbo, lav kalori, mye protein Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 10:08   #6
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Hva koster coscosa?

Jomfruelig er ikke til steking.
Den stekegreia liker jeg ikke. Synes den smaker rart.

Men, stekecocosolje heter Pure, og spisecocosolje heter Extra Virgin.

Cocosa får du på helsekost over alt. Den jeg kjøper nu, finner du neppe på den lokale helsekosten.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 11:11   #7
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.199
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Hva koster coscosa?

Jeg bruker Cocosa til nesten all steking (den brune varianten), betaler vel rundt 130,- pr glass for denne. Den grønne smaker litt for mye kokos etter min smak, så den har fått blitt stående i skapet....

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 11:29   #8
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hva koster coscosa?

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Jeg bruker Cocosa til nesten all steking (den brune varianten), betaler vel rundt 130,- pr glass for denne. Den grønne smaker litt for mye kokos etter min smak, så den har fått blitt stående i skapet....

... og vi samler alt baconfett/andefett og bruker dette + smør til steking. Så den brune står i skapet, mens jeg bruker den grønne i bakst i stedet for olje.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 11:42   #9
pæretre
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2012
Innlegg: 4
pæretre er på en erverdig vei

Sv: Hva koster Cocosa?

Jeg har sett at cocosa ekstra virgin koster opp mot 200,- for et glass med 500ml. Det er mye, så jeg har byttet til iherb, og bruker denne: http://www.iherb.com/Jarrow-Formulas...0&rcode=DEJ352

Er like fornøyd med kvaliteten, og sparer mye.

pæretre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av ditt og litt av datt... Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 12:39   #10
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Hva koster Cocosa?

Mens jeg bruker denne:
http://www.iherb.com/Garden-of-Life-...oz-473-ml/3111

Minst like bra som Cocosa

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 13:46   #11
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.199
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Hva koster coscosa?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

... og vi samler alt baconfett/andefett og bruker dette + smør til steking.

Blir det ikke baconsmak på alt du steker da? Det jeg liker godt med Cocosaen er at den er helt nøytral, ikke all mat som blir like god ved steking i smør etter mitt syn...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 13:54   #12
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Hva koster Cocosa?

Jeg bruker Pure og betaler vel 129,- kr på helsekost.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 13:56   #13
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Hva koster Cocosa?

Eller kanskje det var 119,- kr husker ikke helt....

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 14:55   #14
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hva koster coscosa?

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Blir det ikke baconsmak på alt du steker da? Det jeg liker godt med Cocosaen er at den er helt nøytral, ikke all mat som blir like god ved steking i smør etter mitt syn...

Jo, det setter litt smak, men som regel synes jeg det bare er godt. Andefett er mer nøytralt enn baconfettet da.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 16:09   #15
Jem
Juniormedlem
 
Jem sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 16
Jem er på en erverdig vei

Sv: Hva koster Cocosa?

Hei! Jeg har funnet tilsvarende på en grønnsakshandler / innvandrerbutikk borti gata faktisk, til en mye lavere pris, tror glasset kostet under 50-lappen. Vet ikke om du bor i nærheten av en slik type butikk men hvis du bor i Oslo området burde det være gode muligheter.

__________________
Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody's watching
Jem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (LCHF) Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 19:19   #16
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.199
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Hva koster Cocosa?

Et billigere alternativ er sikkert ikke dumt! Jeg har vel brukt ca 10 glass siden august, så det blir jo noen kroner av det...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 12:15   #17
taraquin
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 291
taraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snill

Sv: Hva koster Cocosa?

Iherb sin fra now foods er billig http://www.iherb.com/Now-Foods-Healt...oz-591-ml/7090 men gir endel smak. Passer meget bra i wok, asiatiske gryteretter, smoothie etc. http://www.iherb.com/Jarrow-Formulas...-oz-454-g/2505 har lite smak og engner seg i mindre mengder til stekning uten å sette særlig smak.

taraquin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert-middelshavs-periodisk faste Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 13:49   #18
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.199
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Hva koster Cocosa?

Ikke mye billigere da, inkludert frakt er du oppe i nesten samme pris som Cocosa...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 20:09   #19
taraquin
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 291
taraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snill

Sv: Hva koster Cocosa?

Kjøp 2 stykk om gangen, da blir prisen endel lavere pr stykk Ca 85 pr boks mot 120 eller 130 for cocosaen. Men om den varianten som finnes på innvandrerbutikken er av bra kvalitet så er jo den et klart bedre valg.

taraquin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert-middelshavs-periodisk faste Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lammekjøttdeig, hva koster det? Thomasina Spørsmål om matvarer og oppskrifter 10 23-09-11 07:39
Hva koster det å gå på lavkarbo? Janeymaleney Generell diskusjon 6 19-07-11 16:46
Hva koster ketosticks? Smile Ketolysekuren 11 27-05-07 22:11
Julebord koster!!!! MonicaA Mer enn 30 kg overvekt 4 21-12-06 13:59
Koster dette? line_84 Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 7 11-06-06 19:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no