Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Oppførsel på forumet

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-01-06, 15:58   #26
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Oppførsel på forumet

Opprinnelig lagt inn av ssskaldeman

Ursäkta alla som blivit upprörda! Man ska inte skriva som jag gjorde. Jag blev faktiskt förbannad. Det händer inte så ofta numera. Jag ska leta reda på kreft-tråden och skriva in en förklaring där.

Sten Sture

Jeg skjønner deg faktisk veldig godt! Det er ikke alltid like lett å modere seg når man diskuterer saftig og får slengt ting mot seg. At andre begynner å kverulere og diskutere ET ord en person bruker i affekt, gjør det jo bare enda verre.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 16:07   #27
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Oppførsel på forumet

Opprinnelig lagt inn av Iset

At andre begynner å kverulere og diskutere ET ord en person bruker i affekt, gjør det jo bare enda verre.

*kremt*

  Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 16:17   #28
205gti16v
Medlem
 
205gti16v sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 44
Innlegg: 324
205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys

Sv: Oppførsel på forumet

Ironi brukes flittig. Og ironi er det ikke alle som oppfatter like godt. Det er et sterkt våpen som må brukes med forsiktighet. Hvis man ikke mestrer kunsten bør man lavære å bruke det. Det kan lett oppfattes som latterliggjøring av andre og deres meninger ! Og noen ganger er det ikke vil om at det er slik det er ment heller.

Ironi kan vere himla giftig ja.

Syns det er gøy å ha nåke å bryne meg på så blir eg skarpare sjøl
Så takk flap(meiner det ikkje ironisk nei)

__________________
Medlem av rein matklubben
Medlem av Barnehageliga'n


Drevon: Fedmeepidemien har ingen god forklaring som kan dokumenteres vitenskapelig.

Ønsker meg eit bombekalorimeter sånn at eg kan forbrenne maten sånn som ernæringsrådet vil eg skal http://www.houm.no/produkter/bombekalorimetre.htm




Shut up, Brain, or I'll stab you with a Q-tip!
Homer Simpson
205gti16v er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lutz,Skaldeman,Polezynski,Kwaznievski. Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 16:21   #29
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Oppførsel på forumet

Opprinnelig lagt inn av ssskaldeman

Ursäkta alla som blivit upprörda! Man ska inte skriva som jag gjorde. Jag blev faktiskt förbannad. Det händer inte så ofta numera. Jag ska leta reda på kreft-tråden och skriva in en förklaring där.

Sten Sture

Da fikk du opp blodtrykket litt da Sten Sture !!
Om du ikke er en stor mann utenpå, så skal det en stor mann "inni" til å be om unnskyldning - om du skjønner hva jeg mener ! Det står det respekt av !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 16:35   #30
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Oppførsel på forumet

Opprinnelig lagt inn av Nille

Da fikk du opp blodtrykket litt da Sten Sture !!
Om du ikke er en stor mann utenpå, så skal det en stor mann "inni" til å be om unnskyldning - om du skjønner hva jeg mener ! Det står det respekt av !

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 17:28   #31
Faxe83
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Alder: 48
Innlegg: 33
Faxe83 er på en erverdig vei

Sv: Oppførsel på forumet

Du er så søt når du er sint, fedonisten! Men hvilken diskusjon var det du hisset deg så grundig over da??

Faxe83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generel antialdring - Ray&Terry's longevity programme (www.fantastic-voyage.net) Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 17:38   #32
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Oppførsel på forumet

Opprinnelig lagt inn av Faxe83

Du er så søt når du er sint, fedonisten! Men hvilken diskusjon var det du hisset deg så grundig over da??

Jeg er ikke sint - og de gangene jeg blir sint, så kan jeg fortelle at jeg ikke er særlig søt. Jeg henviser ikke til en spesiell diskusjon, men syns det har vært ganske mange ufine kommentarer og upassende måter å tiltale andre på over lang tid nå. Det er DET jeg kommenterer. Ikke noen diskusjon spesielt - og ingen personer spesielt.

"Oppførsel på forumet" er en henstilling til ALLE - ikke noen få.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 18:31   #33
des65
Seniormedlem
 
des65 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Langt nord
Alder: 58
Innlegg: 601
des65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snill

Sv: Oppførsel på forumet

Siden vi ikke skal fortsette å ødelegge tråden om kreft, så skriver jeg dette her istedet for. Leste tråden der og ble sjokkert! Det er greit at SSS ble "tatt" for endel uttalelser, og som han etterpå har beklaget. Kjempebra! Men hele diskusjonen sporet ut før det med et direkte angrep på han. Det er greit at vi er uenige, kanskje ikke liker endel folk og deres filosofier, men å gå slik ut mot andre, synes jeg er stygt. Å ha forskjellige meninger om ting er friskt, det er vel det vi på en måte lærer av, men vi trenger jo ikke bli spydige og prøve å la ting virkelig skinne igjennom hva vi mener om selve personen!
Og at bare SSS ble tatt for det med en pekefinger, var ikke helt rett. Her var HP mye bedre. Ordene til SSS var gale og alt for sterke, men de skjulte ordene fra den andre, var ikke noe bedre, bare penere pakket inn.
Sånn det var min mening om saken.

Håper vi kan fortsette med den flotte tonen som det ellers er her inne, dette er første gangen jeg har sett slikt, og det håper jeg blir siste også.

__________________
Hilsen des65

1.delmål (under 100) nådd: 20.10.05
2.delmål (under 90) nådd: 23.01.06

3.delmål (under 80) nådd: Skal nåes før 1.juni 2006!!
des65 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg tror jeg... Svar med sitat
Gammel 04-03-06, 04:07   #34
Aadi
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Oppførsel på forumet

Sitat:

Jeg er ENDA mer sikker på at jeg skal fortsette å følge min leveregel "Vær mot andre som du vil at andre skal være mot deg" etter de siste små ukene på forumet.

Enig i kardemommeloven... Håper noen sier det til meg hvis jeg tråkker noen på tærne. Mine intensjoner med å være her er bare gode....
Få motivasjon... gi motivasjon... og dele erfaringer.

men mener vi må ha litt saklig takhøyde, men absolutt ikke personangrep.... skille sak og person.

Ha en fin helg "one happy family"

  Svar med sitat
Gammel 04-03-06, 12:39   #35
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Sv: Oppførsel på forumet

Hmmmmmmmmm

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 04-03-06, 14:10   #36
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Oppførsel på forumet

Opprinnelig lagt inn av Aadi

Enig i kardemommeloven... Håper noen sier det til meg hvis jeg tråkker noen på tærne. Mine intensjoner med å være her er bare gode....
Få motivasjon... gi motivasjon... og dele erfaringer.

signerer !

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 04-03-06, 14:50   #37
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Oppførsel på forumet

Opprinnelig lagt inn av Skorpia

Hmmmmmmmmm

...som betyr.....?

  Svar med sitat
Gammel 11-03-06, 02:01   #38
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Oppførsel på forumet

Jeg har vært borte en stund jeg. (Bokstavelig talt også - og så er jeg ikke like ofte inne her nå lenger som før.)

Det er kjempeviktig at vi kan klare å holde en "sivilisert" tone her. Klart det er! Vi skal jo være hverandres støtte og hjelp! Selvsagt skal vi også diskutere, men det er forskjell på meningsutveksling og drittslenging.

Da jeg oppdaget dette forumet, var det en livlinje for meg - dvs at jeg følte forumet som min beste støttespiller og uuttømmelige visdomskilde. Nå er det nærmest slik at jeg kikker om det er noe jeg MÅ se på... Og om det er noe som virker interessant. (Ble dødsimponert av Nille som leser alt... selv om hun jo er moderator... Si meg, jobber du aldri, jente??!?)Det er blitt til at jeg ikke leser mer enn det mest nødvendige, og innlegg av de man har mest med å gjøre.

Okei, det har vokst noe kolossalt... Og glade er vel vi for det, for det betyr jo at flere følger vår vei, og at lavkarbo vinner fram i kostholdssammenheng...

Men det betyr at vi opplever ting vi ikke liker, vi mister oversikten, og folk kan vi ikke styre... Jo flere vi er, jo større sjanse for at noen skal gå over streken.

Pluss og minus, altså. Jo flere medlemmer, jo mindre sjanse for at alt går glatt og greit.

Men bare så det er sagt - helt enig med Fedonisten og alle andre: Sak først, person er ikke et tema her. Burde ikke være det!

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-03-06, 10:17   #39
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Oppførsel på forumet

Som relativ fersk her på forumet er jeg overrasket over hvor lite bråk det er her. Det er jo superpositivt. Jeg har lang erfaring som moderator og administrator på flere andre forum, og kan si at slike problemer eksisterer overalt. Men her har det vært forvinnende lite. Det sier noe om medlemmene, om sammensetningen og om nettstedets seriøsitet. En annen faktor er hvor godt nettstedet greier å slå ned på begynnende bråk. Her må jeg si jeg er imponert moderatorene og administratorene her inne. Dere er veldig klare, veldig våkne og veldig diplomatiske. Dere gjør en særdeles god jobb. Og en liten ting til til slutt. Mindre bråk på nettsider der meldemsmassen er kjønnsblandet. Jeg har modda på flere typisk jenteforum. Sier bare en ting jeg.. jenter er jenter verst.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan bruker du forumet? Albertine Generell diskusjon 4 10-04-05 23:15
Om forumet Ketolysekuren HP Ketolysekuren 0 09-02-05 22:51
Advent og nisse i Forumet... Anne Livets lyse side 11 19-12-04 19:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no