Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Debattinnlegg

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-01-06, 12:06   #26
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Debattinnlegg

Det er mer enn jeg trodde de ville gjøre. Kanskje det er håp likevel?

  Svar med sitat
Gammel 24-01-06, 19:27   #27
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Debattinnlegg

Opprinnelig lagt inn av HP

"Spis deg ned i vekt" heter den vel

Takk for den! Litt pinlig.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 30-01-06, 09:25   #28
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Sv: Debattinnlegg

He he ! Innlegget kom inn det, håper det var noen som fikk det med seg! Jeg anbefaler alle på forumet til å skrive inn til å følge opp, bruke debatten mens den er varm - gjerne bruke Skaldeman som referanse.
Jeg leser gjerne gjennom og kommer med tips.

-- ha en riktig fin uke, alle sammen.

--jm

janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Gammel 30-01-06, 12:38   #29
des65
Seniormedlem
 
des65 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Langt nord
Alder: 58
Innlegg: 601
des65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snill

Sv: Debattinnlegg

Leste innlegget ditt i går, hadde ikke sett at du var her inne og denne tråden før i dag. Innlegget var knallbra!! Satt spørsmål ved en del vesentlige ting. Iset, ditt håper jeg også kommer inn for det var også bra!

__________________
Hilsen des65

1.delmål (under 100) nådd: 20.10.05
2.delmål (under 90) nådd: 23.01.06

3.delmål (under 80) nådd: Skal nåes før 1.juni 2006!!
des65 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg tror jeg... Svar med sitat
Gammel 30-01-06, 13:39   #30
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Debattinnlegg

Det verste er at jeg var nære på å gå på limpinnen selv. Vurderte å melde både min kone og meg inn i vektlubb.no. Men midt oppe i vurdering kom debatten på nrk, tror det var redaksjon 21, og der var kostholdssiden og Skaldeman. Da ble jeg nysgjerrig da! Og leste og leste i mange dager, og sugde til meg informasjon. Jeg leste sikkert flere hundre sider på norsk og engelsk. Og da var det bare en mulighet igjen. Å bli en Skaldeman. Og her er jeg heldigvis. Sa noen at fjernsyn er fordummende?

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 30-01-06, 15:10   #31
des65
Seniormedlem
 
des65 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Langt nord
Alder: 58
Innlegg: 601
des65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snill

Sv: Debattinnlegg

Ja jeg vurderte og vektklubben i vg, men begynte å lese litt her inne og studere Fedon. Heldigvis sier jeg bare!

__________________
Hilsen des65

1.delmål (under 100) nådd: 20.10.05
2.delmål (under 90) nådd: 23.01.06

3.delmål (under 80) nådd: Skal nåes før 1.juni 2006!!
des65 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg tror jeg... Svar med sitat
Gammel 30-01-06, 15:14   #32
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Debattinnlegg

Opprinnelig lagt inn av Goggen

Men midt oppe i vurdering kom debatten på nrk, tror det var redaksjon 21, og der var kostholdssiden og Skaldeman. Da ble jeg nysgjerrig da!

Hva mener du med kostholdssiden?

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 31-01-06, 20:13   #33
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Debattinnlegg

Opprinnelig lagt inn av HP

Hva mener du med kostholdssiden?

Husker ikke navnene, men det var representanter fra den "rette" siden der. Det var prfessor et eller annet. Lys dame mye brukt på tv. Og en brødsjef. Og et par til.Altså den etablerte og riktige kostholdssiden. Ble litt hastig skrevet det over her.

På andre siden var det en professos som gikk hardt ut mot brød til feite folk. Dag Vuljen p. og enda en. Hør med Skaldeman, han vet kanske hvem det var. Ellers ble alle nevnt med navn så klippet kan sees på NRK web.

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 31-01-06, 21:56   #34
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Debattinnlegg

å du mener DVP!

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 28-02-06, 10:12   #35
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Sv: Debattinnlegg

Veldig sent svar, men du sikter til Birger Svihus, ved Landbrukshøgskolen i Ås. mvh Jan

__________________
Beste hilsen fra Jan M - Lille Måne
"Selvsagt skal du ikke spise dyrefett!" (VGs Vektklubb) www.lillemaane.no
janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no