Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Har ikke helsekosten deres det dere trenger? Joda det har de, sjekk her:

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-12-05, 13:37   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Har ikke helsekosten deres det dere trenger? Joda det har de, sjekk her:

Ser at mange går skuffet og tomhendte hjem fra helsekostbutikker fordi de ikke finner det de vil ha. Men visste dere at de aller fleste helsekostbutikker (iallefall Life) kan skaffe dere det dere vil ha uten at det koster noe ekstra enn det varen koster?

Si fra til betjeningen at dere ønsker det og det produkter, spør evt om å få se i bestillingskatalogene (er det mat dere skal ha, pleier det å være fra Helios eller Alternativ Mat, alt annet er fra Validus, når det gjelder Lifebutikkene altså). Så skriver de opp hvilke varer dere vil ha, og om de ikke vil ha dem inn i sortimentet, så bestiller de varen(e) kun til DEG. Da kan det hende du må betale halvparten eller hele prisen før det blir bestilt som en sikkerhet på at varen blir hentet. Vi satt nemlig igjen med tusenvis av kr i varer som aldri ble hentet og som vi ikke fikk solgt. Så de fleste har innført depositum, men altså bare det varen koster, så du taper jo ingenting på å bestille.

Butikken tar bestillingen med på den ordinære bestillingen sin (ellers blir det dyr frakt) som vanligvis er en gang i uken, så ringer de til kunden (eller avtaler når det skal hentes på forhånd) når varen er kommet. Kommer ikke varen kan du velge å vente lenger eller få pengene igjen. Av og til er nemlig leverandøren utsolgt, og de kan være det i ukesvis eller månedsvis.

Så nå vet dere det.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 10-12-05, 13:47   #2
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Har ikke helsekosten deres det dere trenger? Joda det har de, sjekk her:

Høres helt fantastisk ut!

  Svar med sitat
Gammel 10-12-05, 13:51   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Har ikke helsekosten deres det dere trenger? Joda det har de, sjekk her:

Jeg vet ikke om alle kjedene har det slik, men LIFE har det iallefall slik. Men jeg må presisere at det kun gjelder varer de får tak i hos sine vanlige grossister da.

Åh det er en av de tingene jeg savner mest ved jobben min, jeg satt nemlig og bladde gjennom katalogene og bestilte en haug med varer til meg selv, med masse rabatter... Husker når de fikk inn masse nye varer hos grossistene, jeg måtte jo ha ALT. Ble jo ruinert da.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 10-12-05, 19:29   #4
des65
Seniormedlem
 
des65 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Langt nord
Alder: 58
Innlegg: 601
des65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snill

Sv: Har ikke helsekosten deres det dere trenger? Joda det har de, sjekk her:

Life her oppe ville gjerne bestille sukkerroefiber til meg, jeg sa det fantes, og tror du ikke hun kun fikk sirup inn, de mente det kun fantes det ..... *sukk*

__________________
Hilsen des65

1.delmål (under 100) nådd: 20.10.05
2.delmål (under 90) nådd: 23.01.06

3.delmål (under 80) nådd: Skal nåes før 1.juni 2006!!
des65 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg tror jeg... Svar med sitat
Gammel 11-12-05, 03:18   #5
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Har ikke helsekosten deres det dere trenger? Joda det har de, sjekk her:

Dette var en utrolig viktig og flott opplysning!

Det åpner i disse dager en helsekost/kafe/behandlings-greie i senteret rett nedenfor der jeg bor. Har vært innom der i dag, foreløpig hadde de bare et lite utvalg av kosttilskudd og økologiske matvarer, men de hadde i alle fall økologisk 87% sjokolade!

Jeg tenkte meg at jeg kunne være med og påvirke vareutvalget ved å gå innom og spørre veldig ofte, men hvis det funker sånn som du sier, Iset, så er dette jo bare fantastisk!

Og de vil gjerne overleve, det sier seg selv, og jeg er ikke hundre prosent sikker på om det er overlevelsesgrunnlag for en sånn butikk akkurat her, medmindre noen av oss er fryktelig flinke til å bruke den. Men jeg skal i alle fall gjøre mitt!

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no