Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Lovlige, sterke halspastiller?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-11-10, 09:30   #1
Lindaplinda
Medlem
 
Lindaplinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Mysen
Alder: 43
Innlegg: 270
Lindaplinda er på en erverdig vei

Lovlige, sterke halspastiller?

Finnes det noe annet enn fribol sukkertøy mot vond hals? Har en gigantisk kaktus i halsen, og de vanlige, lovlige sukkertøyene jeg har hjelper ikke... Noen andre forslag?

Er her via mobilen, så det går så utrolig tregt å søke opp andre tråder om dette - derfor har jeg laget ny tråd...

__________________


Lindaplinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 09:44   #2
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Lovlige, sterke halspastiller?

Om de er helt lovlige vet jeg ikke, men Dent STÆRK, hjelper verfall litt for meg når jeg har vondt i halsen. Særlig den som heter Sterk lakris. Den åpner opp systemet.
Innhold pr 100 g:
kabo 97
sukkeralkoholer: 96
Søtning: isomalt, maltitolsirup og sukralose

Dette er inneholde i den som heter salmiakk, men regner med det ikke er så langt unna.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 09:51   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Lovlige, sterke halspastiller?

Fribol har STERKE halspastiller også, da! Smaker ikke akkurat godt, syns jeg, men halsen min liker dem i hvert fall! Finnes også en litt mildere variant som smaker sitron!

Ellers er mye varm drikke lindrende!

God bedring!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 09:56   #4
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Lovlige, sterke halspastiller?

Det finnes sukkerfri repsils. De er søtet med isomalt, maltodol, sakkarin - jeg vet faktisk ikke hvor "lovlige" disse søtemidlene er, men disse hjelper halsen min når fribol ikke gjør det, og det er ikke akkurat snakk om at jeg spiser mer enn 1 om gangen.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lagde noen pannekaker i dag, men var de egentlig "lovlige"? Stor&liten Ketolysekuren 39 16-12-10 16:57
Sukkerfrie halspastiller inneholder likevel karbohydrater og kalorier! Areola Nyheter / media 0 25-01-10 08:10
Lage mat til bare én? Skal vi være sterke sammen? Snehvit Ketolysekuren 22 14-01-09 16:52
Halspastiller? Luska Ketolysekuren 4 05-05-07 00:09
Sterke krydder Tingeling Lavkarbo generelt 6 24-04-06 20:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no