Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Er Atkins' frokosblanding tillatt på keolysekuren?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-02-11, 00:14   #1
kelly24
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6
kelly24 er på en erverdig vei

Er Atkins' frokosblanding tillatt på keolysekuren?

Hjelp..
Jeg er en nybegynner, og ikke særlig gla i egg. Jeg kjøpte atknis frokosblanding som inneholder 6 karb per 100g. Dette har jeg tenkt å ha til frokost med naturell yoghurt. Har noen prøvd den før? er det greit å ha det tror dere når man er i ketolysekuren??
eventuelle tips til hva jeg kan ha til frokost tas med stoooor takk

__________________
kelly24 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 04:44   #2
Savagedlight
Medlem
 
Savagedlight sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 74
Savagedlight er på en erverdig vei

Re: er atknis frokosblanding tillatt på keolysekuren

Jeg stoler generelt sett ikke på "net carb"-deklareringen på Atkins-produktene. Vet ikke om dette er relevant for frokostblandingen, men på de derre sjokoladene så teller dem ikke med sukkeralkoholene i heletatt; Selv om de skal telles med, men f.eks. bare 80% av mengden (kommer an på sukkeralkoholet).

Hvis du finner innholdsfortegnelsen på frokostblandingen, så kan noen her sikkert hjelpe deg med å finne ut hvor mye den faktisk inneholder.

__________________
Start: 17. Oktober, 2010.
Savagedlight er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 07:38   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk