Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Er Atkins' frokosblanding tillatt på keolysekuren?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-02-11, 00:14   #1
kelly24
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6
kelly24 er på en erverdig vei

Er Atkins' frokosblanding tillatt på keolysekuren?

Hjelp..
Jeg er en nybegynner, og ikke særlig gla i egg. Jeg kjøpte atknis frokosblanding som inneholder 6 karb per 100g. Dette har jeg tenkt å ha til frokost med naturell yoghurt. Har noen prøvd den før? er det greit å ha det tror dere når man er i ketolysekuren??
eventuelle tips til hva jeg kan ha til frokost tas med stoooor takk

__________________
kelly24 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 04:44   #2
Savagedlight
Medlem
 
Savagedlight sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 74
Savagedlight er på en erverdig vei

Re: er atknis frokosblanding tillatt på keolysekuren

Jeg stoler generelt sett ikke på "net carb"-deklareringen på Atkins-produktene. Vet ikke om dette er relevant for frokostblandingen, men på de derre sjokoladene så teller dem ikke med sukkeralkoholene i heletatt; Selv om de skal telles med, men f.eks. bare 80% av mengden (kommer an på sukkeralkoholet).

Hvis du finner innholdsfortegnelsen på frokostblandingen, så kan noen her sikkert hjelpe deg med å finne ut hvor mye den faktisk inneholder.

__________________
Start: 17. Oktober, 2010.
Savagedlight er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 07:38   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Er Atkins' frokosblanding tillatt på keolysekuren?

Hverken den frokostblandingen eller naturell yoghurt er ketolysevennlig...
Så jeg, personlig ville valgt noe annet.

Du MÅ ikke spise egg.
Bruk f.eks. nannahs knekkebrød (ligger oppskrift her inne)
Eller rett og slett salatblad under pålegg...
Oster, rent kjøttpålegg og grøntfor er snaskens

Sjekk frokostråden og få tips: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2494

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 12:11   #4
kelly24
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6
kelly24 er på en erverdig vei

Sv: Er Atkins' frokosblanding tillatt på keolysekuren?

Takk for svar jeg holdte på å spise det nå,, men når jeg leste svarene, la jeg den vekk og skal ikke spise den mer. Litt dumt å falle ut av ketose bare på grunn av en frokostblandning.

__________________
kelly24 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 12:16   #5
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Er Atkins' frokosblanding tillatt på keolysekuren?

Opprinnelig lagt inn av kelly24, her.

Takk for svar jeg holdte på å spise det nå,, men når jeg leste svarene, la jeg den vekk og skal ikke spise den mer. Litt dumt å falle ut av ketose bare på grunn av en frokostblandning.

Min samboer har nettopp vært hjemom og spist lunsj. Som bestod av osteknekkis (osteskiver stekt i micro), med mere ost og bacon på
Enkelt, knallgodt og ketolysevnnlig til tusen!

Favorittene er for tiden Kavlis ferdigskjærte oster med henholdsvis Jalapeno og Bacon. Taffelost med tomat skjært med vanlig ostehøvel gir også fine skiver du kan legge masse pålegg på Legg osten på bakepapir og inn i micro`n i 2 min - VOILA!

Vanlig Norvegia med litt løkpulver blir rene potetgullet, tynne sprø skive... jummi!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 12:18   #6
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Er Atkins' frokosblanding tillatt på keolysekuren?

Sjekk ut frokostbollene til gerd også. NYYYDELIGE rundstykker som absolutt ikke smaker egg selv om det er egg i dem. Disse kan du ha all slags pålegg uten karbohydrater på. Kjøttpålegg, oster, leverpostei (velg de uten karb), sukkerfritt syltetøy osv osv.

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er noe sjokolade tillatt? djain Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 23-01-11 22:05
Hvorfor cottage cheese ikke er tillatt på Atkins Ullabulla Generell ernæringsdebatt 3 20-06-10 16:35
Frukt - hvilke er tillatt? Selmas Spørsmål om matvarer og oppskrifter 12 11-10-09 10:35
Er det en tyggis som er tillatt? IAIA Ketolysekuren 8 17-02-09 00:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no