Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Goode knekkebrød uten gluten. Må prøves!

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-02-12, 23:41   #1
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Goode knekkebrød uten gluten. Må prøves!

Burde prøve disse jeg fant i Allers idag---->


Glutenfrie knekkebrød


75 gr mandler
75 g valnøtter
2 dl solsikkefrø
1 dl gresskarkjerner
1 dl linfrø
1 dl sesamfrø
2 ss fiberhusk
1 ts salt
1 ts hele anisfrø (de ga fantastisk smak)
5 dl vann.. Thats it liksom



mal nøtter i en mikser, rør sammen alle ingridiensene og ha i vann.. la svelle 10 min. smør røren utover 2 bakepapirkledde brett med en stekespade. og stek med varmluft på 160 grader i ca 70 min..

Bytt brettene halvveis.. bryt opp knekkebrødene og sett inn i ovnen med døra på gløtt og la de tørke på ettervarmen..

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 23:37   #2
yoga
Juniormedlem
 
yoga sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 38
yoga er på en erverdig vei

Sv: Goode knekkebrød uten gluten.. Må prøves!

Super oppskrift - er på utkikk etter oppskrifter uten melk og gluten... og nøtter/mandler.

Tror du det går an å bytte ut nøttene/mandlene i oppskriften med noe annet, eventuelt hva? Kanskje hirseflak og øke mengden av det andre..?

yoga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Uten melk, gluten og nøtter - Fedon (moderat lavkarbo/lavglykemisk) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
ADHD - Uten melk, gluten og sukker hope10 Andre dietter 2 18-02-11 15:35
Proteinbrød uten gluten, hvor får jeg tak i? Oslo.... Debbie Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 11-12-10 22:17
God kake, uten melk, sukker, gluten, egg og hvetestivelse Pinnekjøtt Kake/dessert og snacks 2 20-10-10 09:44
Oppskrifter uten sukker, melk og gluten Summer Oppskrifter 2 04-11-09 09:49
Eplekake uten sukker, melk og gluten Heidilla Kake/dessert og snacks 6 20-10-09 07:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no