Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Tortillalefser?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-11-05, 17:14   #1
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Tortillalefser?

Tortillalefser uten hvitt mel og sukker? Eventuelt noen som inneholder lite av dette og er lavkarbo?

Noen som vet om dette finnes, i så fall hvor?

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 17-11-05, 17:54   #2
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Tortillalefser?

england og usa.

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-11-05, 17:58   #3
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Tortillalefser?

Opprinnelig lagt inn av Helene

england og usa.

De har det ikke i Norge? Det må da være noen som importerer dette?

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 17-11-05, 18:05   #4
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Tortillalefser?

nope, tro meg vi ville ha vist det

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-11-05, 19:56   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Tortillalefser?

Santa Maria har grove fullkorn-tortillalefser, men jeg tror nok de inneholder litt hvitt mel og sukker, ellers hadde de vel være mye dyrere. Er veldig usikker. Selges iallefall på Coop.

Ellers jobber jo Midelfart (Celina) med å få ut flere og flere lavkarboprodukter i landet. Siste nytt er iskrem uten sukker, og tro meg - den er nok nyyydelig. Har smakt sånne ismixer fra Atkins som jeg blandet med krem og frøs ned.
Har hørt det skal komme flere bakemixer, kakemix, brødmix, iskrem, godteri, pasta osv. Pastaen er nok ikke særlig god, men det er vel en vanesak.

Jeg prøvde å bestille tortillas fra Atkins.com for et års tid siden, men de ville ikke sende dem til Norge pga holdbartheten, de tålte visst ikke sendingen...?? Jaja.

Nille her inne får tilsendt masse tortillas av sin bror i USA, tror jeg. Iallefall virker det som om hun aldri går tom hehe. Så du kan jo høre med henne om hun vet om noen forhandlere i USA som sender ut tortillas til utlandet feks.

Håper snart Midelfart får ut varene, jeg er så spent på sortimentet!!!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 17-11-05, 20:29   #6
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tortillalefser?

evt se på www.lowcarbmegastore.com mulig de har, og de er i england så de bruker kanskje ikke så lang tid på å sende varer hit heller...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 18-11-05, 00:08   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Tortillalefser?

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

evt se på www.lowcarbmegastore.com mulig de har, og de er i england så de bruker kanskje ikke så lang tid på å sende varer hit heller...

Jeg har siklet på så utrolig mye der inne, men desverre så tar de 400 KRONER i frakt, så det kommer ikke på tale!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 18-11-05, 00:27   #8
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tortillalefser?

uff da... tenkte jeg skulle dit nå når jeg drar til england, men det er så langt å dra, så jeg bestiller og får det sendt til søster i steden... jeg fant ut at det ikke var så dyrt... jaja synd det skal være så dyrt å få sendt hit da... jeg skal i allefall kjøpe meg masse til jul; fruktkarameller (siden sjokolade ikke er noe favoritt), sitronfromasjdessert mintdrops (mint hjelper mor kvalme) og sikkert litt annet småtteri som jeg ikke har funnet der inne enda(har ikke sett så mye der inne)... *gleder seg*

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 18-11-05, 19:57   #9
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Tortillalefser?

I USA ....
Helt sant dessverre. Før kunne de bestilles på Atkins Shop og de sendte. men så sluttet de å sende fordi det er "ferskvare" og nå har de dem ikke lenger. Muligens andre lowcarb nettbutikker selger dem. Det er enten Mama Lupes eller La Tortilla Factory som har de beste. Jeg har en del i frysern fra brodern's besøk i mai i fjor (han bor i USA) ... de er litt tørre nå....


De har Mama Lupes her: http://www.low-carbcounter.com/catalog/ men jeg vet ikke om de sender til Norge........

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 18-11-05, 20:59   #10
Fiona
Nytt Medlem
 
Fiona sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 2
Fiona er på en erverdig vei

Sv: Tortillalefser?

Jeg synes det er litt uappetittelig med alle tortillalefser man får kjøpt egentlig jeg... Dette pga den laaaange holdbarheten! Lurer på hva for slags ting de har tilsatt når det ikke kommer mugg på det på månedsvis,- kan ikke være sunt. Det gjelder også mange slags kaker og ferdige pizzabunner som holder seg i evigheter.
.... men dette ble kanskje litt på siden av det diskusjonen dreier seg om... :blush:

Fiona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min egen :-) Svar med sitat
Gammel 18-11-05, 22:34   #11
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Tortillalefser?

Takker for alle svarene. Ser ut som om det bare er å glemme å få tak i sånne, ja

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 18-11-05, 23:43   #12
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Tortillalefser?

Det er en pannekakeoppskrift her inne som egner som tortillalefse

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 08:53   #13
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Tortillalefser?

Nå har jeg bestilt disse fra lavkarbopikene. Men hvordan er det med frysing? Noen som har noe tips til det? Det går fint ann eller, og så ta opp èn og tine på benken?
Råd til hvordan man best legger de ned i fryseren?

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 08:56   #14
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Tortillalefser?

Om du bare skal bruke en og en om gangen ville jeg ha lagt matpapir eller noe imellom, ellers klistrer de seg lett sammen og du må tine hele pakka for å få dem fra hverandre.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 09:07   #15
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Tortillalefser?

Ja matpapir ja.... det er nok lurt. Får satse på at det går bra da å "rive en løs" fra pakken da ja. Takk for svar!
(ser forresten nå at dette er en ganske gammel tråd da tenkte bare jeg skulle søke, og så evnt spørre om dette i en eksisterende tråd)

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 09:22   #16
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Tortillalefser?

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Ja matpapir ja.... det er nok lurt. Får satse på at det går bra da å "rive en løs" fra pakken da ja. Takk for svar!
(ser forresten nå at dette er en ganske gammel tråd da tenkte bare jeg skulle søke, og så evnt spørre om dette i en eksisterende tråd)

Jeg fryser de med matpapir imellom..funker kjempefint. Da er det bare å ta ut så mange du skal bruke, og i og med at de er så tynne tar det ikke lang tid å tine dem heller

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 12:58   #17
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Tortillalefser?

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Ja matpapir ja.... det er nok lurt. Får satse på at det går bra da å "rive en løs" fra pakken da ja. Takk for svar!
(ser forresten nå at dette er en ganske gammel tråd da tenkte bare jeg skulle søke, og så evnt spørre om dette i en eksisterende tråd)

Hehe, ja, nå vet jeg kjempegodt at lavkarbotortillas finnes, spiste det til middag senest i går.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 13:03   #18
Pipp
Seniormedlem
 
Pipp sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 51
Innlegg: 13.866
Pipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastisk

Sv: Tortillalefser?

Opprinnelig lagt inn av Hedda:), her.

Hehe, ja, nå vet jeg kjempegodt at lavkarbotortillas finnes, spiste det til middag senest i går.

Hehe..du har på en måte svart deg selv

Pipp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Holdt vekten i 2 år snart Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 13:15   #19
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Tortillalefser?

Opprinnelig lagt inn av Pipp, her.

Hehe..du har på en måte svart deg selv

Haha, ja, like greit å ordne opp selv.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no