Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Hvorfor trener du?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-04-12, 01:56   #1
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Hvorfor trener du?

Hva motiverer deg til å trene?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 02:13   #2
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Hvorfor trener du?

Psykisk helse og velvære (+vekt).

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 06:23   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor trener du?

Det er deilig!

De første månedene gjorde jeg det fordi at jeg måtte. Så ble det en vane og nå er det et herlig, deilig, morsomt, slitsomt, oppbyggende, befriende pustehull.

Trener som regel AKKURAT sånn jeg føler for fra dag til dag og det er hele poenget, for meg. Lyst, ikke burde-burde.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 09:02   #4
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Hvorfor trener du?

Det er en rekke grunner til at jeg trener:
Vekttap/slanking
Velvære
Økt styrke
Økt utholdenhet
Mestring

Har slitt med overvekt hele livet,men nærmer meg nå normalvekt og det å kunne gå med bar overkropp uten å synes det er ubehagelig. Det siste er også en enorm motivasjon

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 10:16   #5
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvorfor trener du?

Thanks guys! Jeg sliter med motivasjonen selv om jeg har vært treningsnarkoman før. Jeg trente for ikke å gå opp i vekt, det var min frykt som fikk meg igang. Ikke bra motivasjon. Og så fant jeg ut at jeg ikke trengte trene styrke for å holde vekta fordi jeg gikk ned mer med yoga. Så slutta jeg med yoga og gikk ned enda mer. Yoga trente jeg fordi jeg ville bli best og for å bli yogainstruktør. Men da jeg skjønte at det ikke gikk an å leve av det mistet jeg motivasjonen og slutta. Så nå bare går jeg turer på 80 min dgl. og har egentlig lyst til å begynne med noe men jeg vil gjøre det skikkelig om jeg først starter og ha et mål. Jeg vil trene styrke egentlig men vil ikke ha store muskler så jeg vet ikke hva motivet skal være. Å bare trene for å holde seg i form er liksom ikke nok. Jeg syntes det har vært rart å høre at andre trenger et mål for å gidde trene, men når jeg nå ikke trener av frykt skjønner jeg behovet for en gulrot. Jeg kan trene yoga hjemme. Jeg har the black mat hjemme og ingen ting stopper meg, men hvorfor skal jeg gidde liksom. Jeg vet jeg blir glad i å trene bare jeg kommer igang, men jeg må ha en grunn som er god.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 10:26   #6
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Hvorfor trener du?

Yrla,
når det gjelder styrketrening og frykt for store muskler, er det ingenting å være redd for. Det krever langsiktig og beintung trening.

Dørstokkmila er tung, men det er DU som må ta den.

For å kanalisere hypah, skjerpings! Se pokker å kom i gang! Du har alt liggende til rette, vår motivasjon er ikke din. Dette kan du. Det er det ingen tvil om. Derfor er det ingen unnskyldninger!

Streng nå, med de beste intensjoner

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 11:25   #7
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvorfor trener du?

Jeg trener for å ha en frisk og sunn kropp. Før var kroppen syk og tung.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 11:41   #8
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvorfor trener du?

- Økt velvære
- Bra for helsa mi, både fysisk og psykisk
- Vekttap - det er lettere å kontrollere maten når jeg i tillegg trener
- Mer definert kropp, mer synlige muskler
- Blir sterkere og får bedre kondisjon

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 14:54   #9
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvorfor trener du?

For å bli bedre.

  Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 15:01   #10
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvorfor trener du?

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

Yrla,
når det gjelder styrketrening og frykt for store muskler, er det ingenting å være redd for. Det krever langsiktig og beintung trening.

Dørstokkmila er tung, men det er DU som må ta den.

For å kanalisere hypah, skjerpings! Se pokker å kom i gang! Du har alt liggende til rette, vår motivasjon er ikke din. Dette kan du. Det er det ingen tvil om. Derfor er det ingen unnskyldninger!

Streng nå, med de beste intensjoner

Dørstokkmila er ikke tung om jeg bare finner rett motivasjon, for lysten er der. Du misforstår hvorfor jeg nevnte masse muskler. Jeg mente at om man ønsker å bli fitnessutøver har man et mål med å bygge. Jeg har forresten funnet en god motivasjon; å trene for å leve lengst mulig og for å være i form til å takle livet best mulig. Da blir det ikke egoistisk å trene, jeg vil trene for å være her for andre lengst mulig. Å trene av forfengelighet bare og av frykt for å bli mobba for å være tykk eller tynn, kan jeg bare ikke stå for. Thanks guys.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 15:44   #11
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Hvorfor trener du?

For å bli mindre insulinressistent.
For å gå ned i vekt
Fordi det er gøy og føles bra.
Fordi kona blir snillere (eller er dette feil?)
Fordi jeg synes det er gøy å løfte tyngre enn ungjypplinger

Har lagt på meg i voksen alder. Mystiske arbeidstider, mye utsettelser av spising for så å spise masse brød eller potet. Så fikk man til slutt dia2.

Har forbannet meg på at jeg skal greie å holde meg unna insulin til jeg fyller 80

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 18:48   #12
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.198
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Hvorfor trener du?

Jeg trener for å få mer overskudd i hverdagen, samt for å stramme opp kroppen etter at lavkarboen har gjort sitt. Jeg går mye senere ned i vekt nå når jeg trener i tillegg til lavkarbo, men kroppen fungerer bedre og holdningen har blitt bedre. Selv om jeg bruker en del tid på trening så får jeg likevel gjort mer enn før, siden jeg har fått mer overskudd. Dessuten har det etter hvert blitt gøy å trene, det føles godt å få brukt kroppen litt skikkelig etter en lang dag foran kontorpulten...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 19:36   #13
Eirik N R
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 53
Eirik N R er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor trener du?

For en generell god helse. Bli utholden og sterk for å takle hverdagen bedre. Trening er gøy! Og uten tvil for å endre kroppssammensetningen mot mer muskler og mindre fett. Har aldri vært spesielt deffinert og muskuløs. Men nå er snart tiden inne

Eirik N R er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, rundt 50 gr KH per dag Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 19:48   #14
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvorfor trener du?

Blir bedre psykisk og fysisk
Mer opplagt
Bedre kropp,strammere
Kanskje vektap
Det sosiale
Kommer meg ut

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-04-12, 06:49   #15
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Hvorfor trener du?

Syns definerte muskler er pent, så jeg trener for å få større muskler og lavere fettprosent. At det er bra for helsa gjør jo heller ikke noe. Bedre å få styrketrening inn som en vane mens man er ung, enn å begynne med det etter kroppen har begynt å forfalle.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-04-12, 11:47   #16
ftdmia
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 155
ftdmia er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor trener du?

Fordi etter russetiden og friår, så begynte jeg å få en slags rusbrusjentekropp (tynnfeit), så jeg måtte gjøre noe for å ikke forfalle i 20-årsalderen ante ikke hva jeg drev med i begynnelsen og da var det rimelig kjedelig, men etter at jeg flyttet til Stavanger og begynte på et ferdig oppsatt program ble ting litt enklere etter hvert, og selv om jeg koser meg masse med treningen og skeier ut både titt og ofte, så ser jeg store forandringer i kroppen min etter over 1 år med trening, og DET er supermotiverende!

__________________
Loading Swag...
████████████████ 100%
ftdmia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen filosofi i denne gården Svar med sitat
Gammel 30-04-12, 22:17   #17
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvorfor trener du?

Nå fikk jeg ut fingeren og meldte meg inn på EVo på Nordstrand, 12 min å gå hjemmefra og 2 min fra jobben. Endelig er jeg igang. Og nå blir det mye trening. Jeg er hekta før jeg har begynt. Slapp av, jeg skal begynne forsiktig Jeg er glad, selv om jeg skulle ønske den utløsende årsaken var annet enn forfengelighet og kropps-stolthet så er jeg glad jeg skal trene fordi jeg vil ikke forfalle. Jeg er latterlig tynn så det blir morsomt å komme på styrketrening så og si muskel-løs og ikke muskuløshe he. Gratulere meg da! Slutta å røyke og begynner å trene for fullt igjen. Ikke mer selvdestruksjon på meg nå, altså! Nå skal ingen komme her og komme her, jeg skal være tydelig og ikke bukke og la noen ri på ryggen min. Det er for slitsomt til at jeg orker å ta vare på meg selv. Snodig å sense at jeg er stolt av meg selv. Har tenkt det er veldig teit men det er jo bare hva det er ;glede over hva en har gjort.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-04-12, 22:20   #18
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Re: Hvorfor trener du?

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Syns definerte muskler er pent, så jeg trener for å få større muskler og lavere fettprosent. At det er bra for helsa gjør jo heller ikke noe. Bedre å få styrketrening inn som en vane mens man er ung, enn å begynne med det etter kroppen har begynt å forfalle.

ja, jo, men det er aldri for seint....jeg er 39 og havnet i 40 årskrisa, men har kroppsutseende som enhver ungdom vil misunne meg... (oh, fuck, var det innbilsk???)

Så det er ALDRI for seint

  Svar med sitat
Gammel 30-04-12, 22:21   #19
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvorfor trener du?

Åja, jeg trener for å være mest mulig sexy....er det noe galt i det lissom?

Den som får flest blikk-konkurransen må jeg vinne!!!! *hypah skynder seg for å trene enda mer*

ja og så trener jeg litt for å holde helsen i form og gjøre det best mulig i konkurranser da....

  Svar med sitat
Gammel 30-04-12, 22:31   #20
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvorfor trener du?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Åja, jeg trener for å være mest mulig sexy....er det noe galt i det lissom?

Den som får flest blikk-konkurransen må jeg vinne!!!! *hypah skynder seg for å trene enda mer*

ja og så trener jeg litt for å holde helsen i form og gjøre det best mulig i konkurranser da....

hva slags konkurranser? det er jo gulrøtter din heldiggris

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-04-12, 22:33   #21
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvorfor trener du?

jeg hadde lyst til å bli yogainstruktør på Elixia men det går jo ikke an å leve av så da mista jeg motivasjonen til å bli dritbra i yoga. Æsj.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-04-12, 23:49   #22
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Re: Hvorfor trener du?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

ja, jo, men det er aldri for seint....jeg er 39 og havnet i 40 årskrisa, men har kroppsutseende som enhver ungdom vil misunne meg... (oh, fuck, var det innbilsk???)

Så det er ALDRI for seint

haha! Herlig å være litt innbilsk!!

Jeg trener fordi det er godt for kroppen min! Jeg liker å trene nå, men før gjorde jeg det kun fordi jeg måtte for å ikke stivne i ryggen og nakken.

Nå trener jeg så si alle muskelgrupper, og kjenner at musklene vokser og strammer opp kroppen! Jeg trener på studio fast 2 ganger i uken, går turer i bakker og trener i stua når jeg føler for det! Fått dilla på knebøy

Trener også med slynge, noe som er tungt og som gjør meg skikkelig støl etterpå, og det er herlig å kjenne at man har tatt i skikkelig.

Lykke til Yrla!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 30-04-12, 23:50   #23
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvorfor trener du?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Nå fikk jeg ut fingeren og meldte meg inn på EVo på Nordstrand, 12 min å gå hjemmefra og 2 min fra jobben. Endelig er jeg igang. Og nå blir det mye trening. Jeg er hekta før jeg har begynt. Slapp av, jeg skal begynne forsiktig Jeg er glad, selv om jeg skulle ønske den utløsende årsaken var annet enn forfengelighet og kropps-stolthet så er jeg glad jeg skal trene fordi jeg vil ikke forfalle. Jeg er latterlig tynn så det blir morsomt å komme på styrketrening så og si muskel-løs og ikke muskuløshe he. Gratulere meg da! Slutta å røyke og begynner å trene for fullt igjen. Ikke mer selvdestruksjon på meg nå, altså! Nå skal ingen komme her og komme her, jeg skal være tydelig og ikke bukke og la noen ri på ryggen min. Det er for slitsomt til at jeg orker å ta vare på meg selv. Snodig å sense at jeg er stolt av meg selv. Har tenkt det er veldig teit men det er jo bare hva det er ;glede over hva en har gjort.

Hurra for deg Yrla! Herlig lesning!!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 00:05   #24
Nordmørsloppa
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 1.038
Nordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snill

Re: Hvorfor trener du?

motivasjon nr 1 er utseende..og det skal jeg ikke lyve om er en stor motivasjon for meg
nr2 er helsemessige fordeler

men klart...har man ingen helse så hjelper det ikke om man er aldrig så snasen
nr 3 jeg liker å trene
nr 4 hundene får aktivisert seg i samme slengen
nr 5 det er sosialt

__________________




Loppas Journal
Nordmørsloppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Whole30 Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 00:12   #25
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor trener du?

Jeg trener fordi jeg elsker følelsen av og være den beste utgaven av meg selv

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dere som trener, hvilket kosthold har dere og hvorfor? Peppa Gris Trening 9 31-08-11 14:32
Når man trener - når går man ned? Anos Generell diskusjon 4 10-05-11 17:16
Hvor mye trener dere, hva trener dere og hvilken kostholdstil har dere? Tiril77 Lavkarbo generelt 30 05-04-11 14:55
Hva trener dere, og når på dagen trener dere? Chumpsy Lavkarbo generelt 7 08-08-05 20:26
Jeg trener.... Nooria Trening 13 09-05-04 12:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no