Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

November-startere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-11-09, 08:59   #26
Maryrose
Medlem
 
Maryrose sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 84
Maryrose er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Er det noe av dere novembere som har målt om dere har kommet i ketose? Jeg tenkte å ta første måling i kveld. Sliter med 2-3 l vann, men er vel i nærheten av 2 l tror jeg. Fra 1-2 glass om dagen før start er det bra synes jeg

Noe som er ganske merkelig - og bra! - er at jeg har sovet mye bedre de siste 2 nettene. Jeg pleier å våkne i 04-05 tiden og får sjelden sove igjen. Det er ganske slitsomt kan man si... Men i natt og i går natt sovnet jeg igjen og har våknet av vekkeklokken. Helt fantastisk om dette skyldes den nye kosten og vedvarer!

Jeg kommer ikke til å veie meg, men merker på klærne om jeg går ned. Jeg vet fra før at jeg bare blir stresset av den vekten. Og hvis det er slik det står i boken at man øker muskelmassen, vil tallene på vekten ikke stemme med det faktiske tapet av fett. Målbåndet vil da være en bedre indikasjon på at man går ned i fettprosent.

Maryrose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 11:35   #27
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Navn_______Startvekt____Vekt uke 45___Opp/ned___Total Ned

Linda Kristin_____90 kg________88 kg_________-2 kg________-2kg

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 11:42   #28
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Jeg startet min reise mot et bedre liv med ketolyse idag. Jeg gleder meg til det har gått noen dager og jeg kan måle å se om jeg er i ketose.

Som Maryrose over sier blir jeg også avhengig av vekta, men har greid å begrense det til 1 gang i uken. Har invistert i en litt syrer vekt som jeg kjøpte da jeg prøvde Herbalife og denne måler total kg, fettprosent, kg beinmasse, kg muskler, prosent vann og prosent fett rundt magen. Den regner så ut hvor mye man forbrenner i hvilende stand i løpet av 24 timer samt metabolsk alder og grad overvekt/undervekt/normal.
Denne vekten kostet litt, men gir meg et mer "koselig" forhold til vekta. Kan se at det er muskelr som har lagt seg på og ikke fett.
Ellers hadde jeg nok gjort som dere andre og bare brukt målebånd. Vekt er egentlig en ond oppfinnelse..hehe

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 21:10   #29
Maryrose
Medlem
 
Maryrose sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 84
Maryrose er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Usj, sticksen ga ikke utslag. Føler at jeg bare legger på meg av alt fettet Tror jeg spiser som jeg skal

Maryrose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 08:41   #30
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Det var kjedelig Maryrose.
Jeg tror nok at det snart kommer, men skjønner godt hva du mener. Føler selv også at hjernen reagerer på alt fettet som jeg tyller i meg,men kan ikke annet enn å ha trua..hehe

Lykke til med neste måling.

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 12:16   #31
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Dag to og "still going strong"
Kjøpte noen av disse fribol sukkertøyene på apoteket idag. Greit å ha noe å tygge på.

Egg, bacon og salat til frokost. La til noen salamiskiver også.
Laget lunch av salat og kalkunkjøtt toppet med litt mager kesam. Deilig og man blir ikke styggmett.

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 12:35   #32
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Linda Kristin, her.

mager kesam.

Mager kesam er ikke ketolysemat For lite fett og for mye karber. Bytt den ut med rømme, eller bare oljedressing

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 12:47   #33
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Mager kesam er ikke ketolysemat For lite fett og for mye karber. Bytt den ut med rømme, eller bare oljedressing

Oki. Thanks for opplysningen. Mente det sto i ketolyseboka at man skulle bruke mager kesam når man bakte detta brødet som alle snakker om. Er det feil også?

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 13:18   #34
Maryrose
Medlem
 
Maryrose sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 84
Maryrose er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Vi får stole på alle som har gjort denne kuren for oss Linda Christin, den må jo virke på oss også når den virker på så mange andre Var sukkertøyene fra apoteket gode? Hadde de tyggegummi også? Jeg får ikke dratt ut i dag og kjøpt, bilen mistet bremsene i går

Jeg har tenkt litt over hvorfor jeg ikke fikk utslag på sticksen i går kveld. Jeg drikker 1 Herbalifeshake hver dag, det har jeg gjort i 5 år nå. Har aldri greid å spise frokost, så shaken har jeg følt har vært livsnødvendig. Jeg fikk mye mer overskudd etter jeg begynte å drikke den. Har pleid å blande i masse deilig frukt og bær, men kuttet ut det etter jeg begynte med ketolyse. Selv om jeg har holdt meg innenfor 15-20 karb fra grønnsaker hver dag (ikke kornprodukter), kan det hende at problemet skyldes innholdet i pulveret. Det er søtet med fruktose og har 8,27 karb.

I morges droppet jeg min kjære shake til fordel for kjøttdeig og stekt sopp, rester fra middagen i går. Det var en merkelig opplevelse å spise middag kl 08 om morgenen Håper dette gir merkebart utslag på sticksen i kveld. Så kan jeg heller prøve å gjeninnføre shaken om en stund og se om jeg går ut av ketose igjen.

Maryrose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 13:28   #35
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Maryrose, her.

Vi får stole på alle som har gjort denne kuren for oss Linda Christin, den må jo virke på oss også når den virker på så mange andre Var sukkertøyene fra apoteket gode? Hadde de tyggegummi også? Jeg får ikke dratt ut i dag og kjøpt, bilen mistet bremsene i går


I morges droppet jeg min kjære shake til fordel for kjøttdeig og stekt sopp, rester fra middagen i går. Det var en merkelig opplevelse å spise middag kl 08 om morgenen Håper dette gir merkebart utslag på sticksen i kveld. Så kan jeg heller prøve å gjeninnføre shaken om en stund og se om jeg går ut av ketose igjen.

Hehe.. jepp, vi får stole på de som har gått veien før og vet hva som gjelder. Må hjem å lese i boka jeg tror jeg. Uansett syntes jeg seterrømme er myyye bedre så det gjør ikke meg noe.

Jeg kjøpe de med peppermynte og caramint og de var gode begge to. De hadde denna spejder og lakris også, men valgte å vente med de. Så ikke noe til tyggegummi da.

hadde prøvd som du sa å kutte ut Herbalife shaken og se om det gir utslag. Vet hvor vanskelig det er for de shakene er jammen meg gode asså. Hold oss oppdaterte så vi får se utfallet.
Hvor mange dager ventet du med å måle første gangen??

Mvh Linda

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 13:30   #36
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Linda Kristin, her.

Oki. Thanks for opplysningen. Mente det sto i ketolyseboka at man skulle bruke mager kesam når man bakte detta brødet som alle snakker om. Er det feil også?

Hmm, det aner jeg ikke, har ikke forsøkt det brødet. Jeg har laget et annet brød (Karins beste brød) et par ganger, men da er det cottage cheese.

Hovedregelen er uansett å velge det feteste alternativet, og det meste som heter noe med Mager- og Lett- er bannlyst

Et tips når det gjelder drops, tyggis og andre godterierstatninger. Det kan være lurt å prøve å holde seg unna de de to første ukene, de er kjent for å opprettholde søtsuget og trangen til å "putte noe i munnen"... Kostendringen er jo også en endring av gamle vaner.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 13:37   #37
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Takker for flott info carisma. Godt at det er noen som kan gi oss nye noen tips.

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 17:12   #38
Maryrose
Medlem
 
Maryrose sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 84
Maryrose er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Linda Kristin, her.

Hvor mange dager ventet du med å måle første gangen?? Mvh Linda

Jeg startet 01.11 og målte den tredje dagen. Ser flere her inne som har fått utslag til og med på første dag. Heldige dem! Det er viktig at den måles om kvelden, ca 2 timer etter første måltid.

Til dere mer erfarne; kan sticksen holdes under strålen eller må man tisse i en kopp el.l fordi virkestoffet som gir fargeverdien kunne vaskes av...det var nevnt i en tråd jeg leste uten at det ble avklart. Jeg forsøker å finne en unnskyldning for at jeg ikke fikk utslag i går så jeg kan beholde frokostshaken min

Maryrose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 18:01   #39
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Maryrose, her.

Til dere mer erfarne; kan sticksen holdes under strålen eller må man tisse i en kopp el.l fordi virkestoffet som gir fargeverdien kunne vaskes av...det var nevnt i en tråd jeg leste uten at det ble avklart. Jeg forsøker å finne en unnskyldning for at jeg ikke fikk utslag i går så jeg kan beholde frokostshaken min

Jeg tisser direkte på stiksen, men husk å ha målesiden opp – glemte det engang og da var det null utslag…
Dersom kh i shaken kommer fra sukker/kunstig søtning ville jeg holdt meg unna.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 18:52   #40
Fluke
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 161
Fluke har en fantastisk aura rundt segFluke har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Jeg holder den i strålen. Jeg startet jo på en måte for lenge siden, så jeg har fått utslag på stix hver gang jeg har prøvd nå i november. Selv dagen etter stupfylla (lørdag), men da lurer jeg på om det var væskemangel på gang, for da var den mørkelilla ...

__________________
Journalen min


Fluke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 18:59   #41
irenee
Juniormedlem
 
irenee sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Mo I Rana
Alder: 39
Innlegg: 22
irenee er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Hei. Jeg hiver meg med på dette jeg også. Er superumotivert for tida, og bare sur og lei og sover dårlig og er urolig.. Så jeg begynner på igjen i morra. Har gått på og av i flere mnd, og med da som 5 kilo OPP istedet for ned....

Så jeg vil være med i novemberstartere jeg også!!

irenee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 19:12   #42
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Så moro med mange nye.

Jeg prøvde å måle i ste og fikk utslag på testen. Var to farger over ikke noe utslag så jeg har ihverfall utslag.
JIPPI!!!

Da er det bare å fortsette den gode trenden.

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 20:06   #43
Maryrose
Medlem
 
Maryrose sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 84
Maryrose er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av irenee, her.

Hei. Jeg hiver meg med på dette jeg også. Er superumotivert for tida, og bare sur og lei og sover dårlig og er urolig.. Så jeg begynner på igjen i morra. Har gått på og av i flere mnd, og med da som 5 kilo OPP istedet for ned....
Så jeg vil være med i novemberstartere jeg også!!

November er månenden for de store endringene, denne gangen skal du lykkes Si det, tenk det, føl det, si det igjen...lur hjernen din til å tro det

Maryrose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 20:10   #44
Lene-vene
Nytt Medlem
 
Lene-vene sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 1
Lene-vene er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Hei!
Jeg er også ny og vil være med

Tredje dagen på ketolyse (for første gang forøvrig). So far, so good. Fikk faktisk fiolett utslag på stixen allerede i går kveld. Superfornøyd.

I det ene øyeblikket føler jeg at jeg har litt kontroll på hva jeg driver med, i det andre synes alt plutselig veldig komplisert og jeg blir forvirra... men, det går seg nok til I alle fall supert med dette forumet - har surfet litt rundt, lest masse og fått mange tips og impulser. Betryggende med "seniorer" som vet hva de snakker om!

Fikk forresten bakemix og tabletter i posten i dag... så da blir det snart brød.

Lene-vene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 20:11   #45
Maryrose
Medlem
 
Maryrose sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 84
Maryrose er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Linda Kristin, her.

Så moro med mange nye.

Jeg prøvde å måle i ste og fikk utslag på testen. Var to farger over ikke noe utslag så jeg har ihverfall utslag.
JIPPI!!!

Da er det bare å fortsette den gode trenden.

Å! SÅ flott Linda Kristin! Da er det bare plankekjøring fremover
I dag har jeg fulgt opplegget til punkt og prikke, stoppet på nøyaktig 15 karb . Jeg har drukket nok vann, fett og proteiner er også i balanse. Får jeg ikke utslag i kveld, ja da altså

Maryrose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 09:24   #46
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Hei og god morgen alle sammen.

i morges koste jeg meg med en omelett på farten. Går på skolen og fikk litt dårlig tid idag så egg og bacon måtte vike for en omelett med salami.
Har fått ganske god rutine på lunchen. Salat med kalkun og litt rømme. Jeg må holde det enkelt ellers går jeg lett utenom. Gleder meg uansett til pakken min kommer fordi jeg trenger å lage et brød. Har sett mange oppskrifter her inne som jeg tenkte jeg skulle prøve, men vil ha pakken min. All den deilige osten jeg har kjøpt ligger å roper i kjøleskapet mitt.

Målte som sagt ketose i går og fikk positivt utslag. Målte 3 ganger å går...haha.. måtte jo være sikker.
Første gang blir man litt sånn. Håper jeg.

Er i tillegg flink med turer. Går ca 1-2 timer med bikkja hver dag, og når jeg har kommet i gjenge skal jeg starte opp på treningssenteret igjen. Har vært borte derifra nå noen uker grunnet svineinfluensa og omgangssyken.
Hvordan og hvor mye trener dere andre?

Ha en fortsatt flott dag alle sammen!

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 09:30   #47
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Linda Kristin, her.

All den deilige osten jeg har kjøpt ligger å roper i kjøleskapet mitt.

Ost og annet pålegg kan helt fint spises uten noenting under Det føles litt feil i starten, men blir snart en vane Jeg mauler brie og til og med smøreost som bare det jeg

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 09:52   #48
Maryrose
Medlem
 
Maryrose sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 84
Maryrose er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Hurra!!! I går fikk jeg utslag på stixen! Svevet lykkelig rundt i huset i visshet om at dette funker også på meg, helt utrolig! Da holder jeg meg unna shaken. Jeg spiste heller ikke ost i går kom jeg på, det må jeg gjøre i dag og se om jeg fremdels er rosa Kan maule ren ost jeg også Carisma, både Brie og tykke skiver med Norveiga. Ridderost er forresten kjempegodt med litt løk på Seterrømme kan jeg også spise bar, eller over salat. Majones blir fort litt kvalmende synes jeg.

Jeg prøver å gå en halvtimes tur med hunden hver dag og sykle på trimsykkel til Hotel Cæsar. Du er jo virkelig kjempeflink Linda Kristin!
Jeg liker ikke så godt å trene, så jeg strever med å få nok mosjon.

Jeg tør ikke å prøve meg på noen form for brød enda. Det kan være en trigger for meg, uansett om det er lavkarbobrød eller ikke. Har en tendes (har HATT må jeg tenke) til en skive til og en til...) Så mine karbohydrater kommer stort sett fra grønt.

Har dere merket noen 'bivirkninger' ved å gå over til den nye kosten? Jeg har fått forstoppelse... Dette er et kjent problem for meg, men etter jeg begynte med Herbalifeshaken har den blitt mye bedre.

Maryrose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 10:03   #49
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Maryrose, her.

Jeg tør ikke å prøve meg på noen form for brød enda. Det kan være en trigger for meg, uansett om det er lavkarbobrød eller ikke. Har en tendes (har HATT må jeg tenke) til en skive til og en til...) Så mine karbohydrater kommer stort sett fra grønt.

Dessuten er jo grønt så mye bedre enn disse tørre brødskivene, lavkarbo eller vanlig.. Bare vent, etter noen uker skjønner dere ikke hvordan dere orket å drepe smaken med å dytte innpå sånt, og pasta og potet

Forøvrig går man mindre på do på dette kostholdet, så om det går 3-4 dager mellom betyr ikek det nødvendigvis forstoppelse. Bare mye mindre avfall... Ellers prøv magnesium eller linfø i vann.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 10:16   #50
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Grattis Maryrose. Endelig er du i ketose du også.

Takker for skryt , men jeg prøver bare å unngå ris på egen bak. Hunden min er skikkelig energibunt og hvis han ikke får turene sine kan han finne på å spise opp mine sko eller noe lignende..hehe Derfor er jeg blitt flink til å gå tur. Var faktisk derfor jeg valgte å kjøpe en jack russel terrier isteden for en litt roligere rase. Vissheten om at jeg måtte trimme

Når det kommer til brød så tror jeg at det går bra med meg. Jeg vil bare ha litt ved siden av lissom. Er egentlig ikke så glad i brødmat, men greier ikke å spise ost alene. Skal prøve å lære meg det

Min største utfordring akkurat nå er en ganske enkel en. Fikk selvfølgelig mensen i går og jeg vet at jeg kommer til å få skikkelig sukkerbehov. Har kjøpt inn noen Atkins barer, litt fribols sukkertøy, litt ifa og noen paranøtter (tror jeg det var). Har ingen planer om å spise alt detta, men jeg vil forsikre meg om at jeg har noe i skapet så jeg ikke løper ut og blir mer fristet av vanlig sjokolade i butikken. Mitt tidligere hode tenkte som regel at en bit ikke skadet, men når man hadde tatt tre biter så kunne man like godt ta hele sjokoladen og resten av godteriet i skapet.
Slik tenker jeg ikke nå. Skal ikke tenke slik mer ihvertfall.

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Handleliste til startere K`s choice Ketolysekuren 93 10-09-11 16:23
Noen andre oktober-startere her? KattyM Ketolysekuren 262 01-03-10 20:37
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 14-01-10 23:29
Start November 08 Nynne♥ Eurodiett 55 28-01-09 23:15
Skaldeman til Oslo i november janmesi Spis deg ned i vekt med Skaldeman 8 19-10-06 18:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no