Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolysere, hvordan satte dere målet deres?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-09-08, 08:38   #1
Lykkelig
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 136
Lykkelig er på en erverdig vei

Ketolysere, hvordan satte dere målet deres?

Jeg mener, er det basert på en "normal" bmi? Eller vekta før du fikk barn? Eller den gang før da du var "ung"?

Ja jeg er nysgjerrig

__________________
Tilbake på vannvogna...
Lykkelig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 08:40   #2
Lykkelig
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 136
Lykkelig er på en erverdig vei

Sv: Kettyser, hvordan satte dere målet deres?

Jeg kan vel kanskje svare selv også.

Jeg har satset på målvekta før jeg fikk unger, men alikevel ikke var på mitt tynneste (som da jeg var 17) Prøver å være litt realistisk da jeg har blitt eldre og kroppen min ikke er den samme som dengang.

__________________
Tilbake på vannvogna...
Lykkelig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 08:41   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kettyser, hvordan satte dere målet deres?

Jeg satt vel utgangspunktet i en slags realistisk drømmevekt, men lar kroppen få bestemme til slutt. Det handler jo også en del om hvordan kroppen kjennes, også. Ikke bare om vekt.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 08:42   #4
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Kettyser, hvordan satte dere målet deres?

Jeg har satt målet mitt der JEG vil være, ikke det 'ekspertisen' sier. Når jeg når mitt mål er jeg nok litt i overkant, altså en smule overvektig, - men det vil jeg. Litt mykt og godt å ta på syns JEG det skal være

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 08:59   #5
kokopeli
Medlem
 
kokopeli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 57
kokopeli er på en erverdig vei

Sv: Kettyser, hvordan satte dere målet deres?

Mitt mål er og først komme under 100
Det er et stykke frem - men så langt har det gått supert !

Men ja hvis jeg skal gå etter BMI og jeg som er 180 høy så må jeg vel ned til 80-85 tror jeg.. Aldri regna på BMI..

Men er som photobscura sier - det kommer også ann på hvordan kroppen kjennes.

Jeg har fått det for meg at ved 100-og litt under så vil jeg vær såpass mye slankere at jeg vil kunne føle meg vel , selv om jeg da er overvektig

Vi får se :-D jobber mot det nå !

.kokopeli.

__________________
http://ketolyse.blogg.no
Min side for å holde oversikt over dagligemåltider


kokopeli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 09:04   #6
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Kettyser, hvordan satte dere målet deres?

Jeg aner ikke hva målvekta mi skal være, har alltid vært overvektig

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 10:09   #7
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Kettyser, hvordan satte dere målet deres?

Tja, jeg har målvekt sånn ca. rundt der jeg vet jeg her komfortabel med kroppen min. Det er greit å gi seg før, og det er greit å ta noen ekstra kilo. Det får jeg se på når jeg kommer i nærheten.

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 10:33   #8
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Kettyser, hvordan satte dere målet deres?

Jeg satte meg mål i klesstr. Pluss litt for aldern.

Jeg er ganske lav, så "normalt" ville jeg sikkert vært en str 36, så har satt målet mitt til str 38. All over. Det er jeg nå

Jeg er 158 og veier nå 62-63 kg.

Det gjør ingen ting om jeg går ned litt til, men det er ikke så farlig. Det får komme av seg selv i tilfelle. For jeg kommer til å fortsette med lavkarbokosthold resten av livet...med små utskeielser, for jeg føler meg i så mye bedre form med det kostholdet.

PS. Jeg er en Lindberger, som har vært i ketose mye/deler av perioden....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn

Sist redigert av Anne : 18-09-08 kl 10:40.
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 11:43   #9
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Kettyser, hvordan satte dere målet deres?

Jeg satte meg mål etter der jeg var da jeg var fornøyd med ekta, følte meg vel og fin. Det var der jeg var i 2003- etter jeg hadde fått de to første barna mine og slanket vekk det de svangerskapene hadde dratt på seg av ekstra kiloer...

Har en fortid med anorexia og vil derfor ikke ned i nærheten av den vekta jeg hadde på den tiden, vet hvor fort det kan bikke over...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 12:50   #10
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Kettyser, hvordan satte dere målet deres?

Er 170cm høy og skal veie et sted mellom 65-73 kg, hvis jeg husker rett.

Har alltid vært overvektig, og vet ikke når jeg treffer en vekt jeg vil trives med,
men alt under 70kg er akseptabelt.

Artig tråd!

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 13:55   #11
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Kettyser, hvordan satte dere målet deres?

Opprinnelig lagt inn av Lykkelig, her.

Jeg mener, er det basert på en "normal" bmi? Eller vekta før du fikk barn? Eller den gang før da du var "ung"?

Ja jeg er nysgjerrig

Morsomt navn på oss - "kettyser"!

Jeg har hatt et vektmål i tickeren min. Spørsmålet ditt fikk meg til å tenke, og da ble jeg oppmerksom på at målet mitt faktisk ligger bare ca 15 kg over ungdomsvekten! Og bare noen få kilo over vekten etter barnefødslene, da jeg var ung og aktiv og egentlig hadde en normal kropp. Og det er jo over 20 år siden.

Kanskje er målet mitt for ambisiøst? Hm. Her må det tenkes. Stor sjanse for at tickeren blir endret fra 70 til 80 kg med det første. Takk for et tankevekkende spørsmål!

Ellers har jeg, etter å ha gått på ketolysekuren en stund, egentlig tenkt mer slik: Målet = å "klare dietten". Uten brudd. Og med å gjennomføre min beskjedne mosjon.

Så jeg har egentlig ikke hatt så mye fokus på endestasjonen. Men det har å gjøre med at det er så mange kilo jeg skal ta av, og veldig langt til det endelige målet. Så hvis jeg tenker at hver dag jeg gjennomfører er en seier, blir det lettere.

til alle kettyser!

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 14:41   #12
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Kettyser, hvordan satte dere målet deres?

Opprinnelig lagt inn av Karbosara, her.

Er 170cm høy og skal veie et sted mellom 65-73 kg, hvis jeg husker rett.

Har alltid vært overvektig, og vet ikke når jeg treffer en vekt jeg vil trives med,
men alt under 70kg er akseptabelt.

Artig tråd!

Hm... Da skal jo jeg egentlig være tynn da, for jeg er 178 cm og veier 72,5-73kg... Og som du vet, jeg er ikke tynn...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 15:48   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysere, hvordan satte dere målet deres?

Jo, Morstine, du er faktisk tynn, men ikke sånn usunt eller unaturlig tynn, men jeg har møtt deg et par ganger og har tenkt at du er en sylslank kvinne ! Og siere ikke for å væra hyggelig, asså!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 16:10   #14
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysere, hvordan satte dere målet deres?

Opprinnelig lagt inn av Lykkelig, her.

Jeg mener, er det basert på en "normal" bmi? Eller vekta før du fikk barn? Eller den gang før da du var "ung"?

Ja jeg er nysgjerrig

He he, vekten før jeg fikk barn? For meg var ikke det å få barn utslagsgivende for vektøkning. Men så er jeg jo mann da...

Et av målene var å gå ned såpass mye at snorkingen ikke skulle ødelegge nattesøvnen. Den delen er i boks.

Et annet mål var å få noe svinaktig dyrt alpintøy til å passe bedre igjen. Der kom jeg raskt i mål, for deretter å havne bak mål - tøyet ble for stort...

Etter det ble målet å komme innenfor "normal" BMI. Jeg tar ikke BMI for noe mer enn det det er, men et eller annet mål skal man jo ha. Etter -30 kg stoppet det hele opp, like over øverste grense for "normal" BMI.

Derfor har jeg laget min egen BMI-skala som definerer 26 som øverste normale grense slik at jeg ikke behøver å tenke mer på det.

Jeg er med andre ord i mål!


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 16:19   #15
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysere, hvordan satte dere målet deres?

Pappa la på seg tjue sympatikilo da mamma gikk gravid med meg, så for noen kan det nok være utslagsgivende

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 16:56   #16
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysere, hvordan satte dere målet deres?

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Hm... Da skal jo jeg egentlig være tynn da, for jeg er 178 cm og veier 72,5-73kg... Og som du vet, jeg er ikke tynn...

joda!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jo, Morstine, du er faktisk tynn, men ikke sånn usunt eller unaturlig tynn, men jeg har møtt deg et par ganger og har tenkt at du er en sylslank kvinne ! Og siere ikke for å væra hyggelig, asså!

Enig! Flott og slank er du!

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 17:24   #17
solsikke
Seniormedlem
 
solsikke sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 43
Innlegg: 565
solsikke er ny på veien

Sv: Ketolysere, hvordan satte dere målet deres?

Er vell det viktigste at du selv er fornøyd!!
Jeg har satt meg et mål på 70 i første omgang, og så får jeg se hvordan det er når den tid kommer....men har ikke noe mål om hverken før barn eller bmi.

solsikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert for tida!!! Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 19:50   #18
Tiram
Medlem
 
Tiram sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rett vest
Innlegg: 99
Tiram er ny på veien

Sv: Ketolysere, hvordan satte dere målet deres?

Det som fikk meg til å sette i gang var mistrivsel med kroppen etter fødsel.
Mens andre gikk ned av amming, la jeg på meg 5 kg.
Etter jeg begynte med ketolyse har kroppen min for første gang på mange, mange år fungert(jeg mistenker selv at jeg har pcos). Jeg har så mye energi og overskudd nå, det er helt utrolig.
Målet jeg har satt meg er et sunt liv og en kropp jeg trives med.
Den ultimate drømmen er ned et par og tjue kilo. Men jeg er kjempefornøyd dersom jeg kommer meg ned til 75 kg. Vekta spiller liten rolle egentlig..
Så lenge jeg er glad, lykkelig og fornøyd med meg selv.

__________________
Tiram er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 20:26   #19
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysere, hvordan satte dere målet deres?

Tiram! Det er veldig lett å konstatere PCOS. EN tur til gynekologen hvor du får hilse på eggstokkene dine på skjerm via ultralyd (sprø opplevelse ), kan fort konstatere det, og så kan man ta en prøve av hormonnivåene for å være sikker. Om man har PCOS, har man som regel også insulinresistens, dette kan medisineres, men kan også reverseres med kosthold. Det mest effektive er å gjøre begge deler!
Jeg var selv på GU for ikke så lenge siden, og gynekologen sa at det så ut som om jeg kunne ha hatt PCO, men at det i tilfelle var reversert !, jeg har spist lavkarbo i to år, og har foreløbig ikke blitt medisinert, men jeg har også fått stabilisert blodsukkeret mitt, selv om det fortsatt er en kamp, og nok alltid vil være det!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 21:09   #20
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Kettyser, hvordan satte dere målet deres?

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Jeg satte meg mål i klesstr. Pluss litt for aldern.

Jeg er ganske lav, så "normalt" ville jeg sikkert vært en str 36, så har satt målet mitt til str 38. All over. Det er jeg nå

Jeg er 158 og veier nå 62-63 kg.

Det gjør ingen ting om jeg går ned litt til, men det er ikke så farlig. Det får komme av seg selv i tilfelle. For jeg kommer til å fortsette med lavkarbokosthold resten av livet...med små utskeielser, for jeg føler meg i så mye bedre form med det kostholdet.

PS. Jeg er en Lindberger, som har vært i ketose mye/deler av perioden....

Det var morsomt, men vi er nøyaktig like høye og like tunge, nei, jeg mener selvfølgelig like lette. Min idealvekt er vel helst når jeg selv synes jeg ser fin ut. Jeg er ganske fornøyd med kroppen min som den ser ut nå. Det gjenstår nå bare litt for mye igjen rundt magen.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 21:15   #21
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Kettyser, hvordan satte dere målet deres?

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Det gjenstår nå bare litt for mye igjen rundt magen.

Og jeg litt på lår/rumpe

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 21:23   #22
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Kettyser, hvordan satte dere målet deres?

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Og jeg litt på lår/rumpe

Der har i grunnen jeg litt for lite. Kunne vi byttet litt?

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 21:49   #23
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Kettyser, hvordan satte dere målet deres?

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Der har i grunnen jeg litt for lite. Kunne vi byttet litt?

Vel...Kanskje vi heller skal prøve å bli kvitt hver vår kilo....? Vil helst ikke ha noe mer på midjen heller skjønner du Den er igrunn grei nå. Sitter hardt de siste "grammene". Jeg kaller det pyntekilo jeg....de forsvinner hvis de forsvinner, for nå har jeg ingen helsefarlig fedme i hvertfall. Normalvektig...og det er bra. Øvre grense, men innenfor Og jeg får som sagt på meg str 38 og jeg er fornøyd nok. Enn så lenge...?

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 21:52   #24
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysere, hvordan satte dere målet deres?

Jeg har sett Anne, og hun er også kjempeflott! En nett dame

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 23:14   #25
Bayone
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 45
Innlegg: 101
Bayone er på en erverdig vei

Sv: Ketolysere, hvordan satte dere målet deres?

Jeg har satt ett mål der jeg føler meg vel med kroppen min. Er fortsatt ikke noen sylfide når jeg når målet mitt, men da føler jeg meg vel. Når jeg var yngre så hadde vi aldri vekt så vet ikke hva jeg var da, men har vært nede i matchvekt rett før jeg ble gravid med minsten så vet hvor jeg trives. Tror BMI'en min er rett innenfor normalvektgrensen også.

__________________
Startet opp igjen 09.08.2010 på 82 kg


Bayone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva bare MÅ dere ha i skapene deres? Angel83 Ketolysekuren 16 13-03-08 11:27
Dere som er nått målet. Hvordan har det gått med stabiliseringen? Trolla Ketolysekuren 5 04-09-07 15:40
Dere som har nådd målet! tullann Ketolysekuren 16 01-09-07 19:42
Dere som har nådd målet.... (eller tanker om å nå målet...) LilleVille Lavkarbo generelt 13 17-09-06 02:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no