Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Kake i kjøleskapet!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-08-11, 13:55   #1
Restart
Gjest
 
Innlegg: n/a

Kake i kjøleskapet!

Dette tester styrken min!

Har en halv sjokoladekake i kjøleskapet etter et besøk i går, og den frister så utrolig!

Det hjelper jo ikke at det straks er den tiden i måneden heller, men jeg må jo kunne klare å ha den der til samboeren kommer hjem i kveld!

Han må jo få lov til å kose seg selv om jeg har valgt dette kostholdet, og han har full forståelse for at vi ikke har sånt i huset til vanlig nå, så denne må bare få bli stående til han kommer hjem...

(Men det som ikke blir spist eller gitt til naboen i kveld forsvinner nok, for dette er å teste meg selv ekstra hardt!)

Er jo få ting som er så godt som sjokoladekake som har fått stå en natt i kjøleskapet også, og som fortsatt er litt kald... sukk.

Men nå må jeg fokusere på målet.

Bare litt vanskelig at jeg ikke spiser noen sukkererstatninger heller nå, så jeg må innrømme at det ble et par Fiberrik ekstra nå som ikke var på planen, men holder det seg der får jeg likevel være fornøyd med innsatsen, for dette er tøft når suget er så sterkt som det er.

  Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 14:09   #2
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Kake i kjøleskapet!

Føler med deg! Hold ut!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 14:09   #3
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Kake i kjøleskapet!

Sjokoladekake kan dypfryses. Da er det mer tiltak å få tak i den.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 14:12   #4
emilita
Medlem
 
emilita sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Manchester
Innlegg: 62
emilita er på en erverdig vei

Sv: Kake i kjøleskapet!

Jeg ville ha dypfryst den jeg og....Prøv å kom deg ut av huset når søtsuget er på det verste, og prøv å ikke åpne kjøleskapet..........hehe

emilita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 14:31   #5
Restart
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Kake i kjøleskapet!

Takk for medfølelsen!
Den var frossen, men ble tatt ut før tantebarnet mitt kom i går så vi kunne dekorere den sammen som sjørøverkake...

Planen er at samboeren skal få et stykke når han kommer hjem fra jobb, og naboene skal få til kaffen på verandaen sin, og da skal det etter planen ikke være noe igjen, og problemet er løst.

Så jeg får bare holde ut!
Men det er noen ting som er vanskeligere enn andre å motstå kjenner jeg.

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Smoothies i kjøleskapet? Val Spørsmål om matvarer og oppskrifter 5 24-02-11 16:40
Temperatur i kjøleskapet Gracella Nyheter / media 7 07-09-09 11:04
Hva har dere i kjøleskapet? Mt2t Lavkarbo generelt 8 03-07-09 20:19
Kjøleskapet var jo tomt tullann Lavkarbo generelt 4 16-07-07 11:48
Hva har dere på kjøleskapet? Summer Generell diskusjon 17 29-03-07 21:10


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no