Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Bildetråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-01-12, 18:15   #876
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Utruleg bra, Savoy! Og to flotte kjolar! Slik lekker lilla kjole vil eg også ha. Og sjå like fin ut i han som du gjer

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 19:39   #877
madamode
Seniormedlem
 
madamode sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund - innflytta..
Innlegg: 1.533
madamode er en juvelmadamode er en juvelmadamode er en juvel

Sv: Bildetråden 30+

Savoy - alt jeg kan si er WHOAW!!!!! -du ser helt fantastisk ut

madamode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 34 kg takket være lavkarbo og ikke for mye fett! Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 15:27   #878
savoy
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 66
savoy er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Tusen takk! Det var virkelig koselige kommentarer. Nå må jeg bare få til å ta siste rest.

__________________
Tilsammen mistet 76 kg bare 5 kg til mål..
savoy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 17:19   #879
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av savoy, her.

Tusen takk! Det var virkelig koselige kommentarer. Nå må jeg bare få til å ta siste rest.

Wow, ser bra ut nå ja. Kan da ikke være så forbanna mye igjen vel?

  Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 09:06   #880
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

wow Savoy... bøyer meg i støvet..

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 09:14   #881
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Miss Kisthy - hvis ikke du ser forskjell der så må du vitterlig bestille time hos optiker, for da er det noe alvorlig galt med synet...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 09:50   #882
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Det ble jo med ett litt mer synlig når jeg fikk bildene sånn ved siden av hverandre.. men en tur til optikeren hadde sikkert vært litt lurt..
Tusen takk smgj

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 09:54   #883
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Wow Mrs Kishty, utrolig forskjell. Du må kjøpe deg nytt speil jente. Nydelig er du. Gratulerer med flott nedgang

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 13:00   #884
madamode
Seniormedlem
 
madamode sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund - innflytta..
Innlegg: 1.533
madamode er en juvelmadamode er en juvelmadamode er en juvel

Sv: Bildetråden 30+

Mrs Kishty - hallo! - for en fantastisk forskjell! - og for ei vakker dame du er
trenger hverken briller eller noe for å se den utrolige forandringen! You go girl!!!

madamode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 34 kg takket være lavkarbo og ikke for mye fett! Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 15:57   #885
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Wow, for en forskjell! Grattis!

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 17:08   #886
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

OMG! Savoy, jeg så bildene før du fjernet de. For en forandring!

mrs kishty: OMG! At du ikke klarer å se noe særlig forskjell er helt utrolig - og jeg er enig at du bør gå til optiker. Jeg ser veldig forskjell! Ser ut som to forskjellige damer.

Denne tråden er så inspirerende - og når jeg blir lei av alt som heter lavkarbo fordi jeg selv ikke går mer ned i vekt, går jeg bare inn her og ser at det faktisk virker!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 20:52   #887
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Herlige bilder. Her er et før-bilde av meg, pluss et etter-bilde.

Jeg la nettopp dette ut på FB, synes det er litt kult. Det sier liksom alt. Denne buksa var TRANG til meg da jeg var på mitt største. Nå får jeg hele meg nedi ett av buksebeina, hehe.

Hei Iset! Jeg tror jeg har sagt det før, men må bare si det igjen! Dette bildet, og det du har oppnådd, motiverer veldig!! Helt fantastisk!! Hvor lang tid brukte du på å ta av 77kg? Jeg lurer på noe, håper det ikke er for personlig. Men ble huden din tipp-topp igjen? Trakk den seg inn igjen om du skjønner av seg selv? Evt. hvor lang tid tok det? Jeg lurer på om magen min kan bli helt fast igjen...

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 03:43   #888
Sparkles
Nytt Medlem
 
Sparkles sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Østlandet
Innlegg: 6
Sparkles er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Herregud å flinke alle sammen er Blir rett og slett imponert og veldig inspirert av så mange flotte vakre mennesker som gjør det så bra.

Legger ikke ut noe selv enda, da jeg akkurat har begynt. Men tenker jeg legger ut noe når jeg er nede i tosifret, om ca 16 kg

Sparkles er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 12:01   #889
siko123
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 30
siko123 er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Legger inn noen bilder jeg også, jeg ser da litt forskjell, men mer skal av Satser på å havne på rundt 90-95kg så får jeg si meg fornøyd!

Start 124kg foran:
Nå 105,7kg

Start 124kg side:
Nå 105,7kg

__________________
Min blogg
siko123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 12:52   #890
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Wow Siko - det var jammen forskjell. Virkelig flink har du vært

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 13:21   #891
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Kjempeflink har du vært siko! Det ser bra ut!

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 13:22   #892
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av madamode, her.

Da var det min tur å vise meg...
Det ene er tatt i april -11, rett før jeg starta og det andre tatt nyttårsaften -11. 21 kg lettere

Rå fin er du!! Grattis med vektnedgang!!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 17:11   #893
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Herlige bilder. Her er et før-bilde av meg, pluss et etter-bilde.

Jeg la nettopp dette ut på FB, synes det er litt kult. Det sier liksom alt. Denne buksa var TRANG til meg da jeg var på mitt største. Nå får jeg hele meg nedi ett av buksebeina, hehe.

Jeg har sagt det før, men må bare gjenta... Dette er så sinnsykt bra!!! Helt uttrolig! AT DET GÅR AN!! Artig at du delte dette bildet, det er veldig motiverende for meg og sikkert mange andre også

Ps, hvordan går det nå?

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 23:11   #894
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Jeg la ut bilder på den andre bildetråden, men legger de ut her også jeg... Syns selv det er veldig motiverende å se bilder av dere!!!! Så takk til alle som deler! Jeg ser på de ofte, og de bildene hjelper meg til å fortsette!!!

Jeg har gått ned 22,7 kg nå, på 4 1/2 mnd. Her er noen før og etter bilder

Vedlagte bilder
Filtype: jpg -14.okt 2011.jpg (10,3 KB, 89 visninger)
Filtype: jpg - Minus 22 kg.jpg (12,5 KB, 65 visninger)
Filtype: jpg 14.okt.2011.jpg (9,1 KB, 73 visninger)
Filtype: jpg -22,7 kg kopi.jpg (11,0 KB, 85 visninger)
Filtype: jpg -21,4 kg. .jpg (26,5 KB, 109 visninger)
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 00:08   #895
CecVik
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 52
CecVik er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Fant et bilde fra i sommer. og tok et nytt bilde for noen dager siden... En liten forskjell er det blitt =)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg før.jpg (61,4 KB, 75 visninger)
Filtype: jpg nå.jpg (22,6 KB, 70 visninger)
__________________




CecVik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 00:10   #896
CecVik
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 52
CecVik er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Jeg la ut bilder på den andre bildetråden, men legger de ut her også jeg... Syns selv det er veldig motiverende å se bilder av dere!!!! Så takk til alle som deler! Jeg ser på de ofte, og de bildene hjelper meg til å fortsette!!!

Jeg har gått ned 22,7 kg nå, på 4 1/2 mnd. Her er noen før og etter bilder


Fantastisk bra jobbet, Marella77. Blir så inspirert av alle bildene. Og er alltid et bra sted å gå innom når man trenger litt oppmuntring og inspirasjon, når ting går litt sakte

__________________




CecVik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 00:11   #897
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av CecVik, her.

Fant et bilde fra i sommer. og tok et nytt bilde for noen dager siden... En liten forskjell er det blitt =)

Jeg nekter å tro at dette er samme jente Fantastisk, du har virkelig vært flink Rett og slett utrolig flott.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 00:14   #898
CecVik
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 52
CecVik er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Jeg nekter å tro at dette er samme jente Fantastisk, du har virkelig vært flink Rett og slett utrolig flott.

Tusen, tusen takk. Det varmer et hjerte =) En lang vei igjen, men motivasjonen er der =) Det får ta den tiden det tar for å komme i mål...

__________________




CecVik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 17:00   #899
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Får vel legge ut nytt bilde da, gått opp litt etter jeg gikk ned 32 kg, men alt i alt er jeg i alle fall på 22 kg i minus siden det første bildet.. Andre bildet her er tatt i dag.. og det første er fra sommeren 2010...




__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 17:58   #900
Jaudaa
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 422
Jaudaa har en fantastisk aura rundt segJaudaa har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Fin forandring

Jaudaa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Inspirert av bildetråden Vimpane Ketolysekuren 9 18-08-10 15:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no