Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Stevia - hvilket merke?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-06-12, 16:52   #1
FruK79
Juniormedlem
 
FruK79 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2012
Innlegg: 30
FruK79 er på en erverdig vei

Stevia - hvilket merke?

Nå sitter jeg å titter på iherb og tenkte å bestille Stevia, men hvilket merke er best???? Burde jeg bestille litt pulver og litt dråper?? Har i hvertfall lyst på den med toffeesmak, men jeg trenger noe nøytralt til baking etc.

Hva anbefaler dere erfarne Steviabrukere?

__________________




FruK79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - hjertesunt fett <3 Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 18:33   #2
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Stevia - hvilket merke??

ren konsentrert fra nustevia. sjekk innholdet ,at det ikke inneholder noe maltodekstrin eller annet

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 18:47   #3
FruK79
Juniormedlem
 
FruK79 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2012
Innlegg: 30
FruK79 er på en erverdig vei

Sv: Stevia - hvilket merke??

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

ren konsentrert fra nustevia. sjekk innholdet ,at det ikke inneholder noe maltodekstrin eller annet

Nå har jeg akkruat bestilt
Bestilte Wisdom Natural, SweetLeaf, Liquid Stevia, English Toffee, 2 fl oz (60 ml) og NuNaturals, NuStevia, White Stevia Powder, 100 Packets, 3.5 oz (100 g) og jeg ser jo at sistnevnte inneholder maltodekstrin
Hva er dumt med det?

Skal huske å bestille 'riktig' neste gang. Så bare at mange anbefalte NuNaturals fra gamle tråder og andre fora.

__________________




FruK79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - hjertesunt fett <3 Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 08:18   #4
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Stevia - hvilket merke??

du kjøpte akkurat det jeg advarte mot, maltodextrin som ikke er kalorifritt. det er flere nunaturalsprodukter.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 12:04   #5
FruK79
Juniormedlem
 
FruK79 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2012
Innlegg: 30
FruK79 er på en erverdig vei

Sv: Stevia - hvilket merke??

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

du kjøpte akkurat det jeg advarte mot, maltodextrin som ikke er kalorifritt. det er flere nunaturalsprodukter.

Ja, det var det jeg prøvde å fortelle, at jeg bestilte før jeg så svaret ditt
Kalorifritt? Mener vel karbofritt? Eller?
Uansett er jeg ikke på nullkarbo eller veldig lavkarbo, så jeg kommer til å bruke det jeg har bestilt og bestille etter din anbefaling neste gang

__________________




FruK79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - hjertesunt fett <3 Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 00:00   #6
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Stevia - hvilket merke??

Opprinnelig lagt inn av FruK79, her.

Ja, det var det jeg prøvde å fortelle, at jeg bestilte før jeg så svaret ditt
Kalorifritt? Mener vel karbofritt? Eller?
Uansett er jeg ikke på nullkarbo eller veldig lavkarbo, så jeg kommer til å bruke det jeg har bestilt og bestille etter din anbefaling neste gang

jeg mener kalorier og karbo, det er karboene i maltodextrin som gir kalorier. Ok

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
D-vitamin-tilskudd, hvilket merke, og hvilken mengde? mofe Kosttilskudd 13 12-06-10 22:07
Hvilket merke soyaflokker har minst karber? Imse Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 27-02-10 20:38
Vitaminer/mineraler - samme hvilket merke? Maja Kosttilskudd 5 18-01-10 08:02
Pappadums (hvilket merke) Enrica Lavkarbo generelt 10 17-02-09 21:23
Valnøtter, stor forskjell fra merke til merke elian Lavkarbo generelt 4 02-12-08 20:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no