Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

karbo/sukker i vitaminer??

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-03-05, 15:52   #1
jonas77
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2005
Alder: 47
Innlegg: 3
jonas77 er på en erverdig vei

karbo/sukker i vitaminer??

Var i butikken og skulle kjøpe non vitaminer så så jeg på en pakke at det stod oppført at de innholdt karbohydrater mens i non andre var det ikke oppført noe men kan jeg være sikker på at det ikke er karbo i de for det??

jonas77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 18-03-05, 17:50   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Normalt skal ikke vitaminer inneholde sukker eller karbohydrater. Og i tilfelle de gjør, så er det snakk om så lite at det ikke betyr noe.

Men i mange som selges på supermarkeder er gjerne tilsatt sukker for "å smake godt for barn". Disse bør man ikke kjøpe.

På helsekostbutikker som f.eks. Life har de ansatte utdanning og skal vite hva produktene inneholder. Det skal også stå på boksen. Står det ikke næringsinnhold på vitaminer (ller andre varer for den saks skyld) så styr unna. Står det næringsinnhold på boksen og det ikke er nevnt sukker/karbohydrater skal du kunne stole på at det ikke er sukker i.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 18-03-05, 18:09   #3
Kalorine
Medlem
 
Kalorine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Alder: 44
Innlegg: 194
Kalorine er en juvelKalorine er en juvelKalorine er en juvel

Opprinnelig lagt inn av Nille

Normalt skal ikke vitaminer inneholde sukker eller karbohydrater. Og i tilfelle de gjør, så er det snakk om så lite at det ikke betyr noe.

Men i mange som selges på supermarkeder er gjerne tilsatt sukker for "å smake godt for barn". Disse bør man ikke kjøpe.

På helsekostbutikker som f.eks. Life har de ansatte utdanning og skal vite hva produktene inneholder. Det skal også stå på boksen. Står det ikke næringsinnhold på vitaminer (ller andre varer for den saks skyld) så styr unna. Står det næringsinnhold på boksen og det ikke er nevnt sukker/karbohydrater skal du kunne stole på at det ikke er sukker i.

Utdanning? Ansatte på Life? Har de noe krav til det?

For på Life her i byen har jeg bl.a møtt flere ungjenter totalt uten peiling, hvorav en fant det for godt å fortelle meg at "Atkins er farlig,altså, du må ikke kjøpe de produktene asse"...

__________________















Nothing tastes as good as beeing thin feels!
Kalorine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins (the book is my bible) Svar med sitat
Gammel 18-03-05, 18:13   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kalorine

Utdanning? Ansatte på Life? Har de noe krav til det?

For på Life her i byen har jeg bl.a møtt flere ungjenter totalt uten peiling, hvorav en fant det for godt å fortelle meg at "Atkins er farlig,altså, du må ikke kjøpe de produktene asse"...

Det sto i Life magasinet....... Men jeg kan ikke personlig garantere for at det er sant altså. Iset sa det samme - altså at de skal ha fått skikkelig opplæring.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 18-03-05, 19:20   #5
jonas77
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2005
Alder: 47
Innlegg: 3
jonas77 er på en erverdig vei

takk for svaret nille

jonas77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vitaminer Ruska Kosttilskudd 5 27-01-05 17:03
Vitaminer? Ingo Kosttilskudd 4 06-01-05 07:02
Hvorfor vil ikke familien min tro vitaminer er viktig ang kost Tidligere bruker Kosttilskudd 7 06-12-04 14:41
Vitaminer Gir Lavkarbo generelt 3 17-11-04 23:45
Vitaminer, Nå Er Jeg Fortvilet Amygdala Kosttilskudd 4 21-07-04 13:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no