Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Dagbladet i dag!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-08-07, 14:30   #1
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt
Exclamation

Dagbladet i dag!

Hei

I dag har dagbladet tre helsider der de gir leserne "de beste diettene"
Blant annet ketolysekuren får hard medfart da de faktisk anbefaler pulverkur før ketolyse

På topp kommer GR så klart, etterfulgt av Fedon og Libra.

Ernæringsfysologene er Eli Anne Myrvoll ,som virker mest "blåst" av de to, og Gunn Helen Arsky som er litt mindre bombastisk.

Kjøp dagens dagbladet og grem deg

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 14:33   #2
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Dagbladet i dag!

Opprinnelig lagt inn av Linn H, her.

Blant annet ketolysekuren får hard medfart da de faktisk anbefaler pulverkur før ketolyse

Jøss! Skulle tro det var sunnere med ketolysekur, og kostholdsomlegging, enn pulverkur. Ja, ja...... de får no bare styre på.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 14:43   #3
tullann
Medlem
 
tullann sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Melhus
Innlegg: 322
tullann er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Dagbladet i dag!

tar til meg litt jeg faktisk. begynner å tenke: hvorfor stole på dette når så alt for mange eksperter sier at det ikke er bra. Musklene forsvinner og man legger på seg etterpå.



Kjennes ut som jeg ikke har en muskel i kroppen. Klarer ikke trene i det hele tatt.



Må tenke over om jeg ønsker å satse mere på dette ja!

__________________


tullans journal
Første delmål: 70 kilo innen jul>6,5 kilo igjen
tullann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 15:04   #4
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: Dagbladet i dag!

For meg har lavkarbo vært den eneste veien å gå da jeg rett og slett ble syk av det kostholdet jeg hadde med mye karbohydrater og lite fett.

Nå etter bare et par måneder på Ketolyse kunne legen friskmelde meg etter å ha vært sykemeldt siden november Siden mai har jeg jobbet 50%. Skal tro legen nå er blitt nyfiken på hva dette går ut på når han sjekker blodprøvene mine og hører om hvor mye bedre jeg føler meg.

For meg har dette ikke noe med vekt og gjøre, men er en livsstilsendring.
Jeg tror fullt og helt på at lavkarbo er veien å gå for en bedre hverdag.

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 15:20   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Dagbladet i dag!

[quote=tullann;330215] Musklene forsvinner og man legger på seg etterpå.
quote]

Dette er HELT feil Tullan. Musklene forsvinner IKKE på ketose-kurer. Snarere tvert i mot, pga. inntak av protein. Dette står godt forklart i ketolyseboka.

Ja man kan legge på seg etterpå, uansett kur. Følger man råda i boka, holder man vekta. Den biten er helt og holdent opp til en selv.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 15:42   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Dagbladet i dag!

Det er jo tvert imot, ketolysekost og lavkarbo generelt BEVARER jo muskelmassen, i motsetning til mange lavkaloridietter. Dessuten legger man like mye på seg av Grete Roede om man går tilbake til sitt gamle kosthold.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 15:51   #7
Tittentei
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 53
Innlegg: 749
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dagbladet i dag!

Opprinnelig lagt inn av Linn H, her.

Hei

I dag har dagbladet tre helsider der de gir leserne "de beste diettene"
Blant annet ketolysekuren får hard medfart da de faktisk anbefaler pulverkur før ketolyse

På topp kommer GR så klart, etterfulgt av Fedon og Libra.

Ernæringsfysologene er Eli Anne Myrvoll ,som virker mest "blåst" av de to, og Gunn Helen Arsky som er litt mindre bombastisk.

Kjøp dagens dagbladet og grem deg

Uff ja, leste det nå. Jeg stoler nå mer på at folk her inne vet hva de snakker om og fortsetter på ketolyse i god tro Og alle jeg kjenner som har gått på GR har gått mer en 1 kurs, for de legger jo på seg igjen alle som en etterhvert, så den kuren kommer jeg ihvertfall aldri til å prøve.

__________________


Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 15:54   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Dagbladet i dag!

Må huske på at Torkil er LEGE, hva er Grete Roede? Alle disse "såkalte ekspertene", hvilken faglig bakgrunn har de? Torkil er lege, Kwasniewski er lege, Atkins var lege, Fedon er lege, Lutz er lege ... Alle disse har årevis med erfaring og hundrevis av pasienthistorier å henvise til.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 15:59   #9
tullann
Medlem
 
tullann sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Melhus
Innlegg: 322
tullann er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Dagbladet i dag!

[quote=Gerd;330231]

Opprinnelig lagt inn av tullann, her.

Musklene forsvinner og man legger på seg etterpå.
quote]

Dette er HELT feil Tullan. Musklene forsvinner IKKE på ketose-kurer. Snarere tvert i mot, pga. inntak av protein. Dette står godt forklart i ketolyseboka.

Ja man kan legge på seg etterpå, uansett kur. Følger man råda i boka, holder man vekta. Den biten er helt og holdent opp til en selv.


Men hvorfor er jeg da slappere enn noensinne. Denne energien som alle prater om er rett og slett ikke å finne! Går jeg en liten tur med vogna, kjennes det ut som jeg aldri har brukt lårmusklene.

Mulig jeg gjør helt feil da.
Kjenner ikke til disse hetetoktene eller rar smak i munnen heller, men ketostixn er lyserosa.

Vekta står stille også. Er så rart at den står stille nøyaktig på hundre grammet.





Ang grete roede: Jeg gikk ikke opp etterpå. Levde helt normalt på grete roede jeg.




Må være lov å være skeptisk. lagde en tråd for de som hadde nådd målet, men de eneste som svarte meg var folk som ennå ikke har nådd målet. Så da vet man jo ikke hvordan det blir etterpå. Eller hur? Stoler man blindt på boka?

__________________


tullans journal
Første delmål: 70 kilo innen jul>6,5 kilo igjen
tullann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 16:08   #10
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Dagbladet i dag!

Opprinnelig lagt inn av tullann, her.



Men hvorfor er jeg da slappere enn noensinne. Denne energien som alle prater om er rett og slett ikke å finne! Går jeg en liten tur med vogna, kjennes det ut som jeg aldri har brukt lårmusklene.



Ang grete roede: Jeg gikk ikke opp etterpå. Levde helt normalt på grete roede jeg.

Hvor lenge har du holdt på? Man blir alltid slappere den første uka eller de to første, fordi dette er en kraftig omstilling for kroppen. Etter omstillingen får man som regel MYE mer energi og styrke enn man noensinne har hatt, det fikk jeg og mange andre. Kommer aldri energien tilbake, spiser du for lite karbo og bør øke litt. Kroppen min trives best på 40-50 gram karbo daglig.

Man går ikke opp etter å ha slanket seg på GR om man spiser sunt etterpå også. Det gjør man heller ikke etter ketolysekuren eller andre lavkarbodietter om man lever sunt og passer seg litt etterpå. Poenget er at både GR og lavkarbo er LIVSSTILSENDRINGER og ikke kurer. Man må tilpasse seg deretter, for resten av livet. Man skal ikke leve på 15 gram karbo resten av livet, men tilpasningen skal skje gradvis.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 16:11   #11
tullann
Medlem
 
tullann sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Melhus
Innlegg: 322
tullann er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Dagbladet i dag!

jeg har holdt på i 1 måned!!!!

Spiser ca 15-20 karbo hver dag.

__________________


tullans journal
Første delmål: 70 kilo innen jul>6,5 kilo igjen
tullann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 16:11   #12
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Dagbladet i dag!

Tullann:
Vel, det er nok fordi de fleste som har nådd målet ikke slanker seg lenger og derfor ikke er her.
Og hvorfor fortsatte du ikke på "trygge" GR dersom det funket så bra for deg?

Øvrige: Hva i alle dager mener de med dette da. Skal man liksom legge på seg mer etter endt ketolyse enn på pulverkurer liksom?
Jeg har ikke avisa her.
Kan noen forklare meg hovedtrekkene som står dær?
Må innrømme at jeg blir litt redd. Hva sier de???

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 16:13   #13
tullann
Medlem
 
tullann sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Melhus
Innlegg: 322
tullann er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Dagbladet i dag!

Opprinnelig lagt inn av Lollypop!, her.

Tullann:
Vel, det er nok fordi de fleste som har nådd målet ikke slanker seg lenger og derfor ikke er her.
Og hvorfor fortsatte du ikke på "trygge" GR dersom det funket så bra for deg?

Øvrige: Hva i alle dager mener de med dette da. Skal man liksom legge på seg mer etter endt ketolyse enn på pulverkurer liksom?
Jeg har ikke avisa her.
Kan noen forklare meg hovedtrekkene som står dær?
Må innrømme at jeg blir litt redd. Hva sier de???

Vurdere å gå tilbake. Tok laaaaaaang tid å gå ned, så jeg hadde et håp om at det skulle gå fortere her. Ser jo at folk raser ned. Og ja: jeg skal ned 15 kilo, så det er nok å ta av

__________________


tullans journal
Første delmål: 70 kilo innen jul>6,5 kilo igjen
tullann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 17:33   #14
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Dagbladet i dag!

Opprinnelig lagt inn av tullann, her.

tar til meg litt jeg faktisk. begynner å tenke: hvorfor stole på dette når så alt for mange eksperter sier at det ikke er bra. Musklene forsvinner og man legger på seg etterpå.

Kjennes ut som jeg ikke har en muskel i kroppen. Klarer ikke trene i det hele tatt.

Må tenke over om jeg ønsker å satse mere på dette ja!

Hvilke eksperter ? Et par ernæringskosulenter/fysiologer uten skikkelig kjennskap til hva Ketolysekuren er ? Som ikke har fått med seg det mest esensielle av hva kuren dreier seg om og som heller ikke har fått med seg at kuren anbefales av leger og andre ernæringsfysiologer over det ganske land ??

Om du ikke stoler på Torkil Andersen og hans erfaringer med utallige pasienter eller Atkins som har behandlet 70000 pasienter, - OG alle de medlemmene vi har/har hatt her inne som kan vise til flotte resultater og akkurat MOTSATT av hva disse (som ikke engang har lest boka skikkelig - OM de har lest den) sier, nemlig at vi beholder musklene mens fettet forsvinner. Jeg er forholdvis veltrent og har ikke mistet noen muskler i det hele tatt. Og det er få som har levd på dette kostholdet så lenge som jeg har her i Norge.

Ja da syns jeg at du skal gå tilbake til Grete R eller andre lavfett/lavkalori predikanter. Det er ingen vits i å prøve seg på et kosthold som ikke funker for deg og som du ikke tror på. Du skal trives og tro på det du driver med. Det er det aller viktigste.

Til dere andre:

Det er ikke første og det er ikke siste gangen lavkarbo ala Ketolysekuren og Atkins disses av media. Men det gleder meg at de har sett at Fedons opplegg faktisk er ganske bra. Og det er jo dette kostholdet de fleste på ketolysekuren og Atkins virkelig i praksis går på når de er ferdige med slankingen. Ingen større problem med vedlikehold her enn det er på andre type kosthold.

Det aller viktigste er at folk skjønner at det aldri kan få tilbake å spise slik de gjorde før slankingen. Det var jo den maten som gjorde oss overvektige !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 17:37   #15
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Dagbladet i dag!

Hva skriver de i avisa da?

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 17:45   #16
Bikinifin
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 50
Innlegg: 9
Bikinifin er på en erverdig vei

Sv: Dagbladet i dag!

Hei ... Kan jeg komme med en skikkelig digresjon ?? Hvordan får du den tråden under teksten ? Med hvor langt du har kommet og hvor langt det er igjen ?? Prøvde å lage en link og fikk en html kode, men skjønner ikke hvor jeg skal lime den inn ..

Bikinifin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 17:47   #17
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Dagbladet i dag!

Lim den inn på signaturen din på profilen. Jeg fikk ikke den html-tingen til å fungere, men den nederste linken du får funket.

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 18:00   #18
Bikinifin
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 50
Innlegg: 9
Bikinifin er på en erverdig vei

Sv: Dagbladet i dag!

Tuuusen Takk :-)

Bikinifin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 18:37   #19
tullann
Medlem
 
tullann sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Melhus
Innlegg: 322
tullann er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Dagbladet i dag!

Var det feil å være skeptisk eller?

1 person sendte PM med fornuftig HJELP til en desperat kvinne!

Sier jo at jeg prøver å gi dette en sjanse, men at jeg er skeptisk fordi kroppen føles rar og vekta rikker seg ikke.

har flere ganger lagt inn meny, men aldri fått noen tilbakemelding!

Så da var det vell ikke noen annen hjelp enn boka da! grrrr

__________________


tullans journal
Første delmål: 70 kilo innen jul>6,5 kilo igjen
tullann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 18:44   #20
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Dagbladet i dag!

Bruker du noe program for å regne ut karbo, fett og proteininnholdet da?
Veier du eller tar du ca?
Skriv inn meny(i egen tråd) så skal jeg se på den jeg. Er ikke ekspert enda nei, men jeg regner med program, og de menyene jeg har satt sammen er godkjent av ekspertene her inne.

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 18:50   #21
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Dagbladet i dag!

Hvorfor starte på en kur man er skaptisk til?
Jeg tror at mye av av vekttapet går på psyken. Man må jo TRO på det man driver med.
Og jeg skjønner heller ikke hvilke eksperter det er i GR, Libra o.l. Jeg tør påstå at Torkil er den personen som er mest ekspert på det området når det gjelder lavkarbo.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 18:54   #22
tullann
Medlem
 
tullann sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Melhus
Innlegg: 322
tullann er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Dagbladet i dag!

Opprinnelig lagt inn av Tusta85, her.

Hvorfor starte på en kur man er skaptisk til?
Jeg tror at mye av av vekttapet går på psyken. Man må jo TRO på det man driver med.
Og jeg skjønner heller ikke hvilke eksperter det er i GR, Libra o.l. Jeg tør påstå at Torkil er den personen som er mest ekspert på det området når det gjelder lavkarbo.


jeg var da selvfølgelig ikke skeptisk da jeg starta! Alt gikk greit og jeg var innmari positiv.

Som sagt : er det ikke lov å være skeptisk..



Jeg har prøvd alt før fra pulver til helseriktig mat. Nå ville jeg prøve dette samma hva det skulle gjøre med kroppen.

__________________


tullans journal
Første delmål: 70 kilo innen jul>6,5 kilo igjen
tullann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 18:59   #23
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Dagbladet i dag!

Men denne kuren gjør jo ikke noe annet med kroppen enn hva en pulverkur gjør. En pulverkur vil jo ødelegge ALT som heter forbrenning. Det er hvertfall MIN erfaring.

Og jo, klart det er lov å være skeptisk.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 19:04   #24
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Dagbladet i dag!

Det er lov å være skeptisk, det er til og med sunt å være litt skeptisk. Men man bør se litt an hvilke kilder man velger å stole på eller ikke. Jeg stoler helt klart mer på leger som Atkins, Torkil og Lutz, enn på Grete Roede og andre såkalte selvutnevnte "eksperter".

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 19:33   #25
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Dagbladet i dag!

Opprinnelig lagt inn av tullann, her.

Var det feil å være skeptisk eller?

1 person sendte PM med fornuftig HJELP til en desperat kvinne!

Sier jo at jeg prøver å gi dette en sjanse, men at jeg er skeptisk fordi kroppen føles rar og vekta rikker seg ikke.

har flere ganger lagt inn meny, men aldri fått noen tilbakemelding!

Så da var det vell ikke noen annen hjelp enn boka da! grrrr

Ingen annen hjelp enn boka?


http://forum.lavkarbo.no/showthread....932#post328932

http://forum.lavkarbo.no/showthread....275#post327275

http://forum.lavkarbo.no/showthread....035#post326035

http://forum.lavkarbo.no/showthread....433#post325433

http://forum.lavkarbo.no/showthread....962#post320962

Jeg ble provosert av at du mener eneste hjelpen er boka.. om du leser lineke som jeg har lagt ved så har du fått mye hjelp...

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har du prøvd stoffskiftedietten? Gir Spørsmål og svar 12 03-12-07 20:53
2. dag er ferdig... og kan dette være riktig? TheOnly Ketolysekuren 10 07-04-05 19:49
I dag "sprakk" jeg gitt! Nille Fysisk og mental helse 19 27-03-05 09:35
I dag, en spesiell dag! Ulex Livets lyse side 0 23-11-04 22:10


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no