Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Spis Deg Slank - igjen!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-03-10, 08:27   #1
Sommerglad
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 27
Sommerglad er på en erverdig vei

Spis Deg Slank - igjen!

Hei! Jeg har fortsatt noen spørsmål jeg, som jeg håper noen har mulighet å svare på Har søkt rundt her inn om spis deg slank-opplegget. Disse brødene de selger, de er vel brøderstatning, har noen erfart at disse virker hemmende på vektnedgangen? Det samme gjelder kakene og knekkebrødene her i fra??

Leste på en tråd at mange var veldig fornøyd med å bestille mat der fra, men de fleste innleggene var veldig gamle. Derfor lurer jeg på om noen har erfaringer fra det siste (men gjerne erfaringer fra dere som har prøvd for noen år siden også )? Hvordan så vektnedgangen ut? Er litt redd for det er mye søtning og stoffer som hindrer den litt i disse matvarene, men det er det kanskje ikke??? Jeg vil gjerne tenke både kalorier og karbohydrater (og da er egentlig denne maten yppelig tenker jeg), da jeg ikke er overvektig, men vil ned de siste kiloene (5 kg) til idealvekt. Og jeg føler meg rett og slett super med lavkarbo

Tusen takk for svar

Sommerglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 12:08   #2
Likevekt
Seniormedlem
 
Likevekt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 636
Likevekt har en fantastisk aura rundt segLikevekt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spis Deg Slank - igjen!

Jeg forsøkte kuren i høst. Gikk ned fra 1,5 til 0,5 kilo i uken. Tror ikke brødene var så hemmende på vektnedgangen, men jeg ble veldig lei av de ferdig middagene. Nå kjøpte jeg rikitg nok den samme ukemenyen i noen runder, så noe kan jo ligge der. Syns uansett at den maten jeg kan lage selv er så mye bedre for jeg er veldig glad i grønnsaker som ikke er vasne etter nedfrysing.
Men kuren virket, hadde ikke mye søtstoffer for det lå ikke noe særlig i den ukemenyen (som hadde tre brødmåltider hver dag, 2 skiver morgen, 2 til lunsj og 1 til kveld) jeg valgte og pålegget styrer du jo selv. Det er enkelt, for du har jo stort sett maten i hus.
Trives likevel bedre på egen lavkarbo.
Det kan jo hende det passer for deg

__________________
Min journal




Likevekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 14:06   #3
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Spis Deg Slank - igjen!

Jeg har en annen meny.Fra spis deg slank. Den syns jeg er litt for søt for meg, men det er bare snakk om kveldsmaten, jeg er ikke så begeistret for "kremaktige" søte ting til kvelds når jeg heller vil ha salt. Våkner ofte med gul tunge(selv om jeg skrubber den før jeg legger meg) og en uutoldelig søt smak. Men er søte ting for deg så er det sikkert kjempebra=) For det smaker ganske godt egentlig ikke noe å klage på smaken annet en at jeg heller ville hatt noe mer salt fremfor søt, og bivirkningene=)

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spis deg slank Fat lemmy Lavkarbo generelt 2 28-05-09 00:16
Spis deg slank Heksehilda Spørsmål og svar 0 04-11-08 19:21
Spis pølser - bli slank HP Nyheter / media 23 30-04-06 21:37
spis deg slank Flax Lavkarbo generelt 6 10-03-06 21:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no