Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva trener dere?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-03-11, 14:01   #26
Husmor27
Medlem
 
Husmor27 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Buskerud
Innlegg: 293
Husmor27 er på en erverdig vei

Sv: Hva trener dere?

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

Prøver og trene 5 ganger per uke
Da går det i Zumba, ergometersykkel og Ab Cirkle Pro! I tillegg går jeg noen turer.

Den AB circle pro har jeg sett reklame på & tenkt at den ser jo effektiv ut - er den det ?

__________________
]♥✩☾ Til vanlig er jeg slank og bedårende, men i dag har jeg fri!☾✩♥♥
Husmor27 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥Andersen/Lindberg♥ Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 14:09   #27
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hva trener dere?

Opprinnelig lagt inn av Husmor27, her.

Den AB circle pro har jeg sett reklame på & tenkt at den ser jo effektiv ut - er den det ?


Det er den

Jeg bruker AB circle pro og så trener jeg magedans. Det er det eneste som går helt glimrende å trene med bekkenløsningen min.


Sist redigert av Georgine : 08-03-11 kl 14:35. Årsak: skrivefeil
Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 14:17   #28
Lilleslem
Medlem
 
Lilleslem sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 164
Lilleslem er på en erverdig vei

Sv: Hva trener dere?

Hvor flink dere er til å trene! Jeg trener 2 til 3 ganger i uka. Varierer tredemølle og roapparat, ellers går jeg litt på ski og litt på beina. Jeg har møtt veggen av for mye trening tidligere. Jeg har gått ned 9 av 15 kilo. ...og det går tregt. Så muligens må jeg øke litt!

Lilleslem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/Hexeberg Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 14:41   #29
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Hva trener dere?

Jeg trener også bare 2-3 ganger i uka.

Få inn litt styrketrening i tillegg til utholdenhetstrening. Det er dokumentert at den største helsemessige effekten får man ved en blanding av styrke- og utholdenhetstrening. I tillegg betyr økt muskelmasse økt forbrenning.

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 16:23   #30
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva trener dere?

Helt riktig fjasnissen . Noe av det lureste man kan gjøre treningsmessig er å trene styrke først (helst til det svir i muskulaturen) og sykle etterpå. Dersom man da klarer å holde tempoet akkurat i øvre grense før melkesyre, skal denne treningskombien visstnok være superoptimal. Har seff prøvd, men siden musklene mine var såpass godt "pakka inn" da, ble effekten ikke synlig. Nå skulle jeg gjerne prøvd igjen, men hoftene mine er brukt opp (må skiftes ut), så jeg må begtense syklinga.

Trener alt det andre mens jeg moter meg opp til operasjon og nå begynner musklene å vises- heldigvis sånne pene, definerte, damete muskler da

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 17:07   #31
Eucalyptus
Seniormedlem
 
Eucalyptus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 568
Eucalyptus er ny på veien

Sv: Hva trener dere?

Går en times tur 6 dager i uka, bruker rotexen min hjemme (vært sløv de 2 siste ukene.. skjerpings!) Og trener styrke. Får tips til hjemmetrening fra ei som heter Zuzana. Har tipset om hun før, og fikk da en del kommentarer på kroppen hennes osv. Det som er viktig for meg er at hun er flink til å lære bort, og at man nesten ikke trenger apparater. Hun gir meg inspirasjon fordi hun virkelig liker å trene

Zuzana bodyrocker

Ta en titt da vel

__________________
Min journal



Eucalyptus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Å være mett!!! Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 18:01   #32
Benedictee
Medlem
 
Benedictee sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 204
Benedictee er på en erverdig vei

Sv: Hva trener dere?

Går tur med bikkja! I helgen skal jeg begynne med squash. Har elipsesykkel, men den står i den nye leiligheten jeg ikke har flyttet helt inn i enda. har planer om å kjøpe zumba. Skal flytte inn sammen med min søster og vi har planer om å finne et opplegg sammen som bør funke.

__________________


Benedictee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 18:04   #33
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva trener dere?

Detta med at man ikke skal trene så hardt, når man begynner med ketose, går på at man ikke skal BEGYNNE og brått slenge seg på spinning og løping og what not, akkurat i overgangsfasen. Er du trent fra før av er det bare til å fortsette som før, er du utrent er ikke det tiden for å sette inn det aller største støtet.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 18:57   #34
Husmor27
Medlem
 
Husmor27 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Buskerud
Innlegg: 293
Husmor27 er på en erverdig vei

Sv: Hva trener dere?

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Det er den

Jeg bruker AB circle pro og så trener jeg magedans. Det er det eneste som går helt glimrende å trene med bekkenløsningen min.

Georgine: Takk for svar Da skal jeg jammen anskaffe meg en slik en

__________________
]♥✩☾ Til vanlig er jeg slank og bedårende, men i dag har jeg fri!☾✩♥♥
Husmor27 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥Andersen/Lindberg♥ Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 19:42   #35
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Hva trener dere?

Jeg er veldig glad min ACP

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 08-03-11, 20:05   #36
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva trener dere?

Opprinnelig lagt inn av Sol-Angelica, her.

Jeg trener kun litt hjemme. Trener sit ups, push ups, rockering, div øvelser på sånn stor ball. Blir vel å begynne å gå når det blir litt lettere vær ute Har lyst til å begynne å trene styrke igjen men er litt "redd" fordi jeg har vært treningsnarkoman før å trente til jeg gikk på veggen, det går rett i hodet på meg..

Kjenner igjen det der. Prøv å ha f.eks tre faste dager for trening med max tid for trening du forplikter deg selv til å følge fordi det er bra. Det har funka for meg. Jeg ble veldig gira av styrketrening og kondisjonstrening, så jeg tvang meg over på yoga. Det er avspennende slik at jeg ikke lenger er så hyper og treningsnarkoman. Yoga styrker alle hormonproduserende kjertler så det stimulerer stoffskiftet.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 17:51   #37
Ashley
Medlem
 
Ashley sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 242
Ashley er ny på veien

Sv: Hva trener dere?

Dansing 2 ganger i uka med styrke + 1 dag i uka med 15-20 min styrke og 30 min ellipse maskin

Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 22:00   #38
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva trener dere?

virker som om ab circelen er effektiv. de gangene jeg faktisk får sparka meg selv bak og bruker den, blir jeg støl på steder jeg ikke engang har tenkt over at det er muskler

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 23:02   #39
Sol-Angelica
Medlem
 
Sol-Angelica sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Ei halvøy
Innlegg: 331
Sol-Angelica er på en erverdig vei

Sv: Hva trener dere?

Yes, da har jeg endelig blåst støv av spinning sykkelen Første økt i kveld nå! Skal prøve å sykkle hver kveld og litt på dagtid de dagene ungene ikke er i hus

Sol-Angelica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I mål etter Ketolyse. Nå Lavkarbo. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trener dere? GKS Ketolysekuren 16 11-04-10 21:47
Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (Helt ny her og lurer jo litt) Bubbla Ketolysekuren 24 09-02-10 00:01
Dere på ketolyse, hvor mye trener dere? høna Ketolysekuren 5 13-07-08 14:14
Trener dere? Tussi jenta Ketolysekuren 8 21-08-07 17:05
Hva trener dere, og når på dagen trener dere? Chumpsy Lavkarbo generelt 7 08-08-05 20:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no