Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 03-11-13, 23:14   #21476
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg går jo nesten aldri i verken dåp eller konfirmasjon og sånn, så mulig min kunnskap om temaet er noe utdatert. Men hadde jeg blitt invitert nå, hadde jeg nok latt bunaden henge, og gått for ca noe av det samme som jeg skisserte over.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 03-11-13, 23:17   #21477
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg syns det er viktig å tenke på hvem man pynter seg for, å hedre hovedpersonen. Da blir det å møte i jeans respektløst for meg....

Forøvrig, i junior sin barnedåp hadde nesten alle bunad eller mørk dress, ei hadde halvlang kjole. Og det er jo så sjelden man bruker bunad, så for meg er det også en anledning til å bruke det dyreste klesplagget jeg har og ikke bare la det henge i skapet.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 03-11-13, 23:18   #21478
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Med ørten tantebarn så har jeg vært i en del barnedåper de siste årene, i tillegg har jeg hjulpet til på kjøkkenet hos et par venninner. Er vant til at kleskoden er omtrent som i en konfirmasjon, så her tror jeg ikke skinnyjeans hadde vært akseptabelt. Så jeg svarer med bakgrunn i det jeg er vant med, slett ikke ute etter å krangle.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 03-11-13, 23:19   #21479
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

hovedpersonen bryr seg jo ikke, den har mer enn nok med å gulpe og sove... hos oss hadde vi sett mer rart på noen med hatt enn jeans.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 03-11-13, 23:32   #21480
sonim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 370
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Man kan jo gifte seg i dykkerdrakt så tror det meste går nellie. Pene jeans funker nok bra det. Tror kanskje det er greit å vurdere antrekk ut fra hva som en i respekt for de som arrangerer er en grei regel. I et HA bryllup/konfirmasjon funker det med bikerjeans, fillete dongerivest og møkkete klær. Et ekte indremisjonsbrullup/konfirmasjon forventes det kanskje noe litt annet. Jeg bruker kle meg i respekt for de som er verter og noen ganger er det i tråd med hva jeg selv liker og er komfy i, mens andre ganger må jeg svelge en kamel...mothårs og gå i bunad f.eks. Det meste vil nok aksepteres så lenge det er rent, pent og gjennomført. Tror ikke det er ansett som respektfullt å kle seg alt for minimalistiske klær i kirka, så mulig singleten og hotpantsen bør velges til festen etter at man er ferdig i kirka 😂

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 04-11-13, 07:21   #21481
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Altså når jeg sa at dongeribukser (uansett fasong) ikke hører hjemme i en barnedåp så mente jeg jo ikke at det eneste alternativet var rosa chiffong - hvor i all verden fikk dere det fra? En pen bukse i noe annet stoff en dongeri f.eks.

Jeg var en gang i barnedåp der både foreldre og faddere av den lille var kledd i helt svart. Det så mer ut som en begravelse. Nitrist. Greit med noe svart, men i en barnedåp bør man da muntre opp antrekket med noen farger i det minste!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 04-11-13, 10:28   #21482
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Syns du skal gå for jeans, bluse og pumps

Helt enig. Du pynter deg med det som du synes ser fint ut.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 04-11-13, 10:58   #21483
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Når jeg hadde navnefest for vår lille kom folk i mye forskjellig. Ikke en eneste i bunad eller noe veldig pyntet. Jeg er ikke ute etter å lete etter feil hos folk, så for meg er det overhodet ikke respektløst å gå med enten det ene eller det andre i en sånn setting. Tenkte ikke litt over hva folk hadde på seg engang.

Setter ikke pris på at det blir hintet til at jeg er respektløs, for er det noe jeg ikke er, så er det det!

Men jeg forstår at noen kan tolke det sånn, så vil så klart ikke tråkke noen på tærne. Vet at de som skal ha dåpen ikke er så fine på det, så derfor var det aktuelt med den bekledningen. Men ja, ser an kjolen.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 04-11-13, 11:13   #21484
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg var fadder i dåp i september, i moss. Og der var det ihvertfall ingen som var stivpyntet, et par stykker gikk i bunad. Jeg hadde selv på meg en enkel blå kjole som rakk litt over knærne og en svart strømpe bukse. De fleste damene hadde på seg kjoler, men det var ei i svart penbukse, og ei i jeans. Det var ingen som reagerte på det, og de var da like fine som vi andre i kjoler. Men om du er usikker så kan du jo evntuelt høre med foreldrene til dåpsbarnet, om hva de synes. Men jeg ser ikke problemet med jeans.

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen
Gammel 04-11-13, 11:17   #21485
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg mente litt sånn som henne til venstre altså. Uten hatt. Det er forskjell på dongeri og dongeri.

image.jpg

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 04-11-13, 11:20   #21486
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg mente litt sånn som henne til venstre altså. Uten hatt. Det er forskjell på dongeri og dongeri.

Vedlegg 11776

Sånn syns jeg du absolutt kan gå. Det vitkigste må vel være å ha på seg noe som en faktisk føler seg komfortabel i, men samtidig være pynta, og det var det antrekket.

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen
Gammel 04-11-13, 12:09   #21487
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg mente litt sånn som henne til venstre altså. Uten hatt. Det er forskjell på dongeri og dongeri.

Vedlegg 11776

Sålenge du føler deg vel i det, og det sånn høvelig følger kutymen blant de du skal feire sammen med så er det det samme enten det er dongri eller bunad.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 04-11-13, 12:23   #21488
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg som voksen mormor, (og ei jåle) hadde klart gått i kjole eller annet pentøy.
Ungdommen kommer like gjerne i pene bukser, jeans som korte kjoler.

Jeg hadde satt mest pris på at gjestene kom rene og pene, og i godt humør.

Det er ikke så ofte jeg pynter meg slik, så jeg hadde tatt frem litt pynt ja

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 04-11-13, 16:05   #21489
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Og mens vi diskuterer dress codes. Fikk nettopp beskjed om dress code på en konferanse jeg drar på i morgen. Business casual under konferansen og smart casual på middagene. Hva er egentlig forskjellen på disse to? Business casual er greit, da tar jeg dressbukse, skjorte og høye hæler. Men betyr smart casual at jeg kan dra frem jeansen (sort "penjeans", ikke noe hullete dongeri) og en bluse på kvelden eller må jeg skjørte meg opp liksom? Keep in mind at dette er et britisk selskap, og det er jo en litt annen standard enn norske når det kommer til kleskodeks.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 04-11-13, 16:20   #21490
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Og mens vi diskuterer dress codes. Fikk nettopp beskjed om dress code på en konferanse jeg drar på i morgen. Business casual under konferansen og smart casual på middagene. Hva er egentlig forskjellen på disse to? Business casual er greit, da tar jeg dressbukse, skjorte og høye hæler. Men betyr smart casual at jeg kan dra frem jeansen (sort "penjeans", ikke noe hullete dongeri) og en bluse på kvelden eller må jeg skjørte meg opp liksom? Keep in mind at dette er et britisk selskap, og det er jo en litt annen standard enn norske når det kommer til kleskodeks.

Ser igrunn ut som om du er inne på noe:
https://www.google.no/search?q=smart...w=1600&bih=775

Wikipedia på sin side virker like usikker som deg ...
http://en.wikipedia.org/wiki/Smart_casual

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 04-11-13, 16:38   #21491
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ser igrunn ut som om du er inne på noe:
https://www.google.no/search?q=smart...w=1600&bih=775

Wikipedia på sin side virker like usikker som deg ...
http://en.wikipedia.org/wiki/Smart_casual

Argh, dresskoder, ass Tenker nok jeg er tryggest om jeg dresser meg mer opp enn ned. Minnes et kurs jeg møtte opp på hvor jeg selv syntes jeg var bra dressa opp og følte meg fullstendig lassaron når de andre damene troppet opp i små drakter og stiletthæler

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 04-11-13, 17:27   #21492
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Hva er egentlig forskjellen på disse to? Business casual er greit, da tar jeg dressbukse, skjorte og høye hæler. Men betyr smart casual at jeg kan dra frem jeansen (sort "penjeans", ikke noe hullete dongeri) og en bluse på kvelden eller må jeg skjørte meg opp liksom? Keep in mind at dette er et britisk selskap, og det er jo en litt annen standard enn norske når det kommer til kleskodeks.

Du kan sikker gå i den samme svarte dressbuksa, men bytt skjorta med en litt mer pynta bluse og litt "lekrere" sko og annet tilbehør og du er fin. Ha jeansen til fritiden ... Gjerne pynta.

God tur.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 04-11-13, 17:41   #21493
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Du kan sikker gå i den samme svarte dressbuksa, men bytt skjorta med en litt mer pynta bluse og litt "lekrere" sko og annet tilbehør og du er fin. Ha jeansen til fritiden ... Gjerne pynta.

God tur.

Jeg tenkte på det samme, Anne!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 04-11-13, 18:29   #21494
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Poenget er at jeg ikke føler meg helt vel i dressbukse Men jeg kjører skjørt, jeg. Med polkadot-topp

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 04-11-13, 18:32   #21495
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Skjørt er jo like bra som dressbukse, Cyan! Kjør på, polkadotter er supert!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 04-11-13, 18:50   #21496
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Poenget er at jeg ikke føler meg helt vel i dressbukse Men jeg kjører skjørt, jeg. Med polkadot-topp

Høres supert ut

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 06-11-13, 17:10   #21497
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Yaconsirup - får man kjøpt det på vanlig helsekost? Som Life og Sunkost?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 06-11-13, 17:23   #21498
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Yaconsirup - får man kjøpt det på vanlig helsekost? Som Life og Sunkost?

Ja, jeg kjøpte min på Life.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 06-11-13, 17:26   #21499
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Ja, jeg kjøpte min på Life.

Supert! Da kan det tenkes at det blir Pepperkakeknapper fra fotballfruas blogg (*gulp*) i helga. De så så gode ut!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 06-11-13, 20:36   #21500
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Supert! Da kan det tenkes at det blir Pepperkakeknapper fra fotballfruas blogg (*gulp*) i helga. De så så gode ut!

Jeg lagde de i dag, og bytta ut yacon sirup med sukrin gold. De ble veldig gode. Så om du ikke får tak i yacon sirup så fungerer det iallfall, sukrin gold har de vel i alle helsekostbutikker.

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no