Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Spørsmål om dobesøk ...

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-06-10, 19:58   #26
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Spørsmål om dobesøk ...

Opprinnelig lagt inn av Borghild, her.

Jeg kjenner en fyr som tok 4 spiseskjeer på en gang, han var rimelig lei av å fly på do. Men som han sa etterpå, fødsel er ille gitt.
Sant.

Angst! Ok, skal halde meg til teskeia mi eg. Ser ut til å ha gjort jobben så langt.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 21:54   #27
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spørsmål om dobesøk ...

Opprinnelig lagt inn av Nivanna, her.

Hei!

Advarer om direkte tale og kanskje ekle scener i denne posten!



Nå i det siste, etter drøye 6 uker på ketolyse har avføringen min blitt helt lys, kan kalle det beige om du vil. Er det noen andre som har opplevd dette? Googla det litt, og der leste jeg at det kunne være noe med leveren, tror dere leveren min er overarbeidet, mtp fettforbrenningen?

Noen som vet noe?

ADVARSEL OM DETALJER!

Mens kroppen min var på vei inn i ketose gikk jeg på do 4-6 ganger om dagen, nå etterpå tar det gjerne 2 dager før jeg får gått på do.. Lys avføring er tegn på fettrik kost. Jeg tror ærlig talt du har ingenting å være bekymret for, husk ay på ketolyse får du også i deg minde fiber enn normalt

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Velkommen til spørsmål & svar HP Spørsmål og svar 955 27-01-17 23:29
Noen spørsmål anngående Atkins og South Beach. Snillgutt30 Atkins kosthold 3 22-01-08 20:09
Spørsmål til Torkil Aadi Lavkarbo generelt 6 01-03-06 23:11
Div info til Atkins-brukere, og noen spørsmål Bambina Atkins kosthold 7 10-03-05 21:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no