Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Tar du med deg vekta på ferie?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-05-08, 11:11   #1
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg
Cool

Tar du med deg vekta på ferie?

HM, jeg er bare sååå avhengig av vekta mi, det er min beste venn, må veie meg for å se at jeg gjør ting og tang riktig, og nå er det bestemt, vekta blir pakket med på ferien til Danmark.
Sammen med alle lavkarboproduktene mine som; mamas lefser og pitabrød, syltetøyet, melet, proteinpulveret og ja.....hva har jeg glemt nå


noen andre som gjør dette eller er det slik at ferie er FERIE

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 11:48   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Tar du med deg vekta på ferie?

Jeg synes ferie skal være nettopp ferie. Tid borte fra det vante og hverdagslige. En tid for å gjøre og tenke annerledes enn det man gjør til vanlig. Gi kroppen og tankene litt fri og annerledes. Derfor er det vel ikke en overraskelse, at jeg sier at jeg synes vekten bør stå igjen hjemme. Hvorfor i alle dager skulle en drasse med seg en vekt til et annet land? Eller hjemmefra i det hele tatt?

Når det er sagt, så synes jeg det er supert at du forbereder deg ved å ta med de ulike produktene som du har pakket ned, og anbefale deg å satse mye på grillmat som jo er veldig lavkarbovennlig.

God tur! Håper du får den fin ferie.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 12:02   #3
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Tar du med deg vekta på ferie??

Ferie er ferie, og jeg ville aldri tatt med meg vekta.
MEN - det betyr ikke at jeg ville stappa i meg alt mulig og blåst i om resultatet av ferien ble 10 kg opp.
Poenget er vel at jeg ikke trenger vekta for å fortelle meg hvordan ting ligger an, om jeg spiser "rett" eller "galt" osv.
Jeg bryr meg faktisk skremmende lite om vekta Derimot bryr jeg meg veldig om kroppen. Jeg merker hvilken vei det bærer uten at jeg trenger et tall på en vekt, og det viktigste for meg er at kroppen skal ha det bra.

Jeg er altså opptatt av sunnhet, og ville ikke gått bananas på ferie, men vekta - nei, den gir jeg blanke i (gir selvsagt ikke helt blanke i hvor mye jeg veier, men akkurat den vektdingsen man stiller seg på)

Prøver bare å rable ned noen tanker her
Forøvrig er det kjempesmart å ta med seg lavkarboprodukter ja! Da er du godt forberedt!
Ønsker deg en avslappende og god ferie!

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 12:08   #4
karbolia
Medlem
 
karbolia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 355
karbolia er ny på veien

Sv: Tar du med deg vekta på ferie?

Nei, vekta blir hjemme når vi drar på ferie. Det som IKKE blir hjemme derimot er sunn fornuft og motivasjon.

__________________
Hemmelige sjokoladedrømmer
uke 1: - 3,4 uke 4: -3,2
uke 2: - 3,6 uke 5: -3,8
uke 3: - 4,0 uke 6: -3,4
totalt: - 21,4 kg
karbolia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 21:34   #5
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Tar du med deg vekta på ferie?

Nei, vekta blir hjemme når det er ferie. Det får da være grenser til selvplaging.

Signerer forøvrig Alyssa. Godt sagt!

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 21:55   #6
Marita
Seniormedlem
 
Marita sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 38
Innlegg: 1.426
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Tar du med deg vekta på ferie?

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med vekt og slikt når jeg skal hjem for sommeren... Min og mamma sin vekt viser ikke det samme, og jeg skal jo være hjemme i to måneder eller noe.. hum... Søren, fikk du meg til å gruble på det og!

__________________
Besøk meg gjerne på: Maritas vei mot et bedre liv
Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 22:02   #7
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Tar du med deg vekta på ferie?

Opprinnelig lagt inn av quebec, her.

HM, jeg er bare sååå avhengig av vekta mi, det er min beste venn, må veie meg for å se at jeg gjør ting og tang riktig, og nå er det bestemt, vekta blir pakket med på ferien til Danmark.
Sammen med alle lavkarboproduktene mine som; mamas lefser og pitabrød, syltetøyet, melet, proteinpulveret og ja.....hva har jeg glemt nå


noen andre som gjør dette eller er det slik at ferie er FERIE

Hvorfor ikke bruke ferien som en slags avvenning fra vekta? Hvis det på noen måte er ønskelig da? Jeg hadde hvertfall syntes det var fælt å ta med vekta på tur! Etter en stund så lurer du ikke så mye lenger, heller.

God ferie, forresten!!

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 09:29   #8
karbolia
Medlem
 
karbolia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 355
karbolia er ny på veien

Sv: Tar du med deg vekta på ferie?

Opprinnelig lagt inn av Marita, her.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med vekt og slikt når jeg skal hjem for sommeren... Min og mamma sin vekt viser ikke det samme, og jeg skal jo være hjemme i to måneder eller noe.. hum... Søren, fikk du meg til å gruble på det og!

Det er jo bare å bruke vekta som en indikator på *opp eller ned*... selve vekta i seg selv er vel ikke så viktig sånn sett. Om du skjønte hva jeg bablet om nå...

__________________
Hemmelige sjokoladedrømmer
uke 1: - 3,4 uke 4: -3,2
uke 2: - 3,6 uke 5: -3,8
uke 3: - 4,0 uke 6: -3,4
totalt: - 21,4 kg
karbolia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 10:30   #9
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Tar du med deg vekta på ferie?

Jeg tar ikke med vekta på ferie.
Derimot er jeg bevæpnet med alternativer til mat på alle bauger og kanter slik at jeg ikke ender opp med å gå sulten og havne på sjokoladeiskjøret. (Lærte noe av Italiaturen i fjor... )

Har ikke planer om å tulle med kostholdet overhodet i løpet av ferien - men jeg kommer nok til å drikke vin på kvelden iblant.

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 11:30   #10
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tar du med deg vekta på ferie?

jajo, det er jo kanskje ikke så dumt å la vekta bli hjemme for å kunne få en avlastning.
Men forrige gang jeg gjorde det var i påska, var såååå flink og fornuftig - trodde jeg.
Da jeg kom hjem hadde jeg lagt på meg
så for meg fungerer vekta som en styrepinne, for jeg har aldri målt meg under denne perioden, ikke bare som en styrepinne, men og....at jeg gjør ting riktig.
Noen ganger så er ikke sunn fornuft nok for meg iallefall

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 13:56   #11
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Tar du med deg vekta på ferie?

Nei, vekten blir hjemme. Men, sunn fornuft skal jeg prøve å ta med meg.

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 14:20   #12
shallow
Juniormedlem
 
shallow sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Florø
Alder: 56
Innlegg: 48
shallow er ny på veien

Sv: Tar du med deg vekta på ferie?

Ta heller med målbånd ( lettere å transporere enn vekt;-) ) hvis du vil ha litt kontroll.


Mvh Shallow

__________________
Shallow goes deeper




shallow er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkinsaktig mot fedon Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 15:05   #13
Marita
Seniormedlem
 
Marita sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 38
Innlegg: 1.426
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Tar du med deg vekta på ferie?

Opprinnelig lagt inn av karbolia, her.

Det er jo bare å bruke vekta som en indikator på *opp eller ned*... selve vekta i seg selv er vel ikke så viktig sånn sett. Om du skjønte hva jeg bablet om nå...

Neida, sånn sett er det ikke så viktig... greia er bare at mammas vekt viser sånn nesten 1,5 kg mer enn min

__________________
Besøk meg gjerne på: Maritas vei mot et bedre liv
Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 16:14   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tar du med deg vekta på ferie?

Skulle akkurat skrive det samme som Shallow! Målebånd er jo mer transportvennlig, dessuten sier det mer enn vekta om hva som skjer med kroppen (etter min mening).

God ferie

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 20:20   #15
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tar du med deg vekta på ferie?

ja, målebånd er jo ikke å forakte

lettere å transportere også

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 23:51   #16
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Tar du med deg vekta på ferie?

Kunne aldri falt meg inn å ta med vekta på ferie nei.

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 00:24   #17
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Tar du med deg vekta på ferie?

Ta med vekt på ferie ?????
Nei det får være grenser !

Må tilstå at jeg aldri, -noensinne - i alle mine år i lavkarbo kretser og på lavkarbo forum, har hørt om noen som har tatt med vekta på ferie.

Det er ikke vekta som avgjør om du legger på deg eller ikke, det er det maten/det du spiser/drikker som gjør. Og å justere matinntaket med daglig veiing er IKKE et sunnhetstegn...

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 07:57   #18
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tar du med deg vekta på ferie?

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Ta med vekt på ferie ?????
Nei det får være grenser !

Må tilstå at jeg aldri, -noensinne - i alle mine år i lavkarbo kretser og på lavkarbo forum, har hørt om noen som har tatt med vekta på ferie.

Det er ikke vekta som avgjør om du legger på deg eller ikke, det er det maten/det du spiser/drikker som gjør. Og å justere matinntaket med daglig veiing er IKKE et sunnhetstegn...

I `m one of a kind

Jeg skal være dønn ærlig nå og si har jeg HAR et sykelig forhold til vekta mi, den som jeg tråkker oppå til alle døgnets tider. Er jeg på badet, så svinger jeg oppå den før jeg går ut døra. Slik har jeg alltid vært og det er jo ikke til å stikke under en stol at det er slitsomt forferdelig slitsomt.
Jeg var så dum at jeg ikke begynte å måle meg da jeg startet på å kutte ut karbs i januar 08, og dermed så har jeg vel falt i et hull.
Så langt det lar seg gjøre så har jeg vekta med

Men jeg skjønner jo nå vet å lese disse svarene at dette er IDIOTI fra ende til annen, og at jeg burde finne frem målebåndet og heller ta det derfra. Mener, det er jo sikkert ikke for sent å begynne å måle seg vil jeg tro

Menmen, det blir nok en fin ferie uansett

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 08:07   #19
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Tar du med deg vekta på ferie?

Har man et så sykt forhold til vekta (og det kimser jeg ikke av, det er det MANGE som har desverre), ville jeg rett og slett ikke HATT vekt i huset. Det er jo det samme med feks. alkoholikere og overspisere, man bør jo ikke ha alkohol eller usunn mat i huset om man sliter med de tingene. Vekten din må UT. KAST DEN!! Du får nok psykiske abstinenser i begynnelsen, men etterhvert blir det lettere og lettere. Jeg mener det, få ut vekta. Du ødelegger bare livet ditt på den måten der, du kan jo ikke ha det sånn.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 08:24   #20
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tar du med deg vekta på ferie?

sånn!!! Da er de runde batteriene kasta pokker i vold i elva(jepp, har en elv rett nedfor huset) og de batteriene er såååå vanskelig å få fatt i, og jeg gidder ikke bruke helga til å kjøre rundt for å finne de!

Selv om det var både og, så VET jeg at det var det eneste riktige. Nå står vekta under skapet, UTEN batterier.
Og målebåndet er funnet frem, så ikveld når barna har lagt seg, skal jeg måle

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 08:26   #21
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tar du med deg vekta på ferie?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Har man et så sykt forhold til vekta (og det kimser jeg ikke av, det er det MANGE som har desverre), ville jeg rett og slett ikke HATT vekt i huset. Det er jo det samme med feks. alkoholikere og overspisere, man bør jo ikke ha alkohol eller usunn mat i huset om man sliter med de tingene. Vekten din må UT. KAST DEN!! Du får nok psykiske abstinenser i begynnelsen, men etterhvert blir det lettere og lettere. Jeg mener det, få ut vekta. Du ødelegger bare livet ditt på den måten der, du kan jo ikke ha det sånn.

uff, klarer ikke å kaste den, var så svindyr, men den virker iallefall ikke lenger, for batteriene er kastet og det er ikke sånne vanlige aa typer, men volt ett eller anna.
Men den er borte fra synet iallefall, stort steg i riktig retning for meg

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 08:38   #22
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Tar du med deg vekta på ferie?

Hehe en vekt uten batterier er like god som en kastet vekt. BRA JOBBA!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 09:06   #23
raptor
Medlem
 
raptor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: I Lofoten
Innlegg: 256
raptor er ny på veien

Sv: Tar du med deg vekta på ferie?

Føler med deg quebec.Jeg hadde bortimot det samme forholdet til vekta selv.Nå har jeg trappet veiinga ned til kun om morran, men målet er en gang i uka. Merker jo at det påvirker humør og motivasjon, og tror nok dette har en sammenheng med manglende følelse av kontroll både med hensyn til matinntak og vekt. Har vært matmissbruker i mange år, så dette er ikke lett. Men jobber med saken.

__________________

raptor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite sukker, lite fett Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 09:21   #24
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Tar du med deg vekta på ferie?

Utrolig bra gjort quebec! Ikke tvil i mitt sinn at det var det riktige å gjøre. Du kan jo slanke deg uten vekta en stund nå, og så kanskje veie deg om èn måned igjen? Det ville jeg ha gjort Så nå kan du bli motivert til å være sunn og tenke på vekta som venter på deg inntil da.

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 09:23   #25
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Tar du med deg vekta på ferie?

Det er faktisk enda morsommere å veie seg sjelden, for da får man jo et mye større tall. Nå skal jeg jo ikke ned i vekt så jeg veier meg nesten aldri lenger, tenker ikke over vekta, men da jeg slanket meg veide jeg meg maks en gang i uka, av og til annenhver uke, og da hadde jeg gjerne gått ned både 4 og 5 kilo siden sist! Mye morsommere enn å se at man har gått ned 100 gram eller til og med lagt på seg (for vekta svinger jo hele tiden).

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no