Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hjelp! Har jeg misforstått?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-05-08, 19:09   #1
Søster
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 48
Innlegg: 145
Søster er ny på veien

Hjelp! Har jeg misforstått?

Jeg er i den første uken i ketolysekur og har nok ikke forstått alt enda Har lest en del i boka til T. Andersen og jeg har brukt flere av oppskriftene som jeg har funnet her inne på forumet. Men etter å ha lest noen innlegg her lurer jeg på om jeg egentlig ikke skulle ha spist noen slags melkeprodukter i starten av kuren? Jeg har brukt hvitost, fløte, meierismør, sæterrømme og cottagechees. Uff, nå er jeg gannske i tvil..
Noen snille sjeler her som har lyst til å orientere meg litt?

Søster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-) Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 19:17   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Har jeg misforstått?

Du kan bruke alt sammen på ketolysekuren

Det som gjør at noen ikke kan spise det er vektstagnasjon Men så lenge vekta går nedover, formen oppover så er det bare å spise

De som følger atkins kan ikke ha alt slikt i starten.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 19:25   #3
Søster
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 48
Innlegg: 145
Søster er ny på veien

Sv: Hjelp! Har jeg misforstått?

Ah! Takk og lov! Det var da endelig godt Begynte å lure på hva jeg skulle spise om jeg måtte unngå alt av melkeprodukter + karbohydrater
*puster lettet ut og er veeldig fornøyd*

Søster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-) Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 19:32   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Har jeg misforstått?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Du kan bruke alt sammen på ketolysekuren

Det som gjør at noen ikke kan spise det er vektstagnasjon Men så lenge vekta går nedover, formen oppover så er det bare å spise

De som følger atkins kan ikke ha alt slikt i starten.

Ikke heeelt sånn, det er restriksjoner, foråsvidt, men på Atkins induksjon (de første fjorten dagene av dietten), så kan man spise to ss enten rømme eller fløte og opp til 110 gr hvitost. Ferske oster og smøreoster (cc f.eks) kan man ikke spise på induksjon Men det er jo som sagt ingen restriksjoner på Ketolyse, men tenkte jeg bare skulle nevne det

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 19:37   #5
Søster
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 48
Innlegg: 145
Søster er ny på veien

Sv: Hjelp! Har jeg misforstått?

Tusen takk for svar begge to!

Søster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no