Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Frokost/Lunsj/Middag/Mellommåltid under induksjonen

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-01-12, 14:56   #1
sannesu
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1
sannesu er på en erverdig vei
Smile

Frokost/Lunsj/Middag/Mellommåltid under induksjonen

Jeg har akkurat startet med et lavkarbo kosthold for aller første gang, og det er noen ting jeg lurer på.

Hvor mye kan jeg spise til hvert måltid? Jeg er redd for å spise for mye, og det ender som regel med at jeg går sulten store deler av dagen

Og i kylling er det jo veldig lite ( på pakken med kyllingfileter står det 0gr karbo pr 100gr ) , så da lurer jeg på om dette er noe jeg kan spise ganske mye av? Eller om to kyllingfileter er for mye til et måltid

Så lurte jeg på om noen hadde noen oppskrifter/tips til de forskjellige måltidene

På forhånd masse masse takk!! Jeg har forresten lest " Tillatte matvarer på Atkins induksjon " og den siden med " regler " før man begynner Men satt fortsatt igjen med noen spørsmål!

sannesu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 20:19   #2
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Frokost/Lunsj/Middag/Mellommåltid under induksjonen

Du skal spise deg passe mett og ikke være sulten. Krever litt trening å kjenne etter når en er mett og når en er sulten, men det kommer seg etterhvert. Du kan godt spise 2 kylllingfileter, men husk grønnsakene og da blir 2 fileter for mye mat. Men det kommer ann på om du er mann eller dame, trener mye eller lite alt spiller inn her. Så prøv deg litt frem og sjekk litt på forumet her eller noen av lavkarbo bloggene for å få tips om mat og dagsmenyer. Ønsker deg lykke til og håper at du finner masse råd og tips som du kan bruke.

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skinkeform (til både frokost, lunsj, middag eller kvelds) Livsglede Middag 7 23-02-11 22:35
Noen enkle oppskrifter for frokost,lunsj og middag ? dydde Optimal Ernæring 0 03-03-08 17:58
Ketose lunsj/ mellommåltid! tullann Ketolysekuren 2 12-08-07 22:28
Dessert-mellommåltid-frokost Marianne Kake/dessert og snacks 0 08-10-04 10:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no