Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Plutselig vektnedgang etter helg med masse karbo

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-07-09, 17:36   #1
Gullis
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 1
Gullis er på en erverdig vei

Plutselig vektnedgang etter helg med masse karbo

Heisann! Jeg har i ca tre måneder nå fulgt ketolysekuren og bruker disse sidene flittig. Det er morsomt å lese om andres erfaringer og det er veldig mange flinke folk her inne som gir gode råd og tips. Takk til dere! De første tre månedene har det gått sakte nedover med vekta, men jeg har nå gått ned ca 5 kg og det er morsomt å se at det skjer noe selv om jeg hadde store forventninger til at kiloene skulle forsvinne raskere. Men, men... det viktigste er at jeg går ned og ikke opp så da får det heller gå litt sakte. Jeg har ikke hatt noen utskeielser før nå nylig da jeg var på en langweekend i Nederland. Jeg spiste både pommes frites og brød og regna med at jeg kom til å gå opp et par kilo, men hadde samme vekt da jeg kom hjem. Det rare er også at etter at jeg kom hjem og fortsatte med lavkarbokosthold begynte vekta å gå mye raskere nedover enn før. Noen som kan ha en forklaring på dette? Synes det var rart, men er strålende fornøyd.

Gullis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 18:41   #2
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Plutselig vektnedgang etter helg med masse karbo

Du er ikke den første som har opplevd dette! Det er mange som får en "boost" etter en helg med høykarbo.

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 19:27   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Plutselig vektnedgang etter helg med masse karbo

Bare pass på at de booste-helgene ikke kommer for ofte, for da virker de plutselig på helt mostatt måte

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trening og karbo etter prat med olympiatoppen dydde Trening 20 25-04-09 23:10
Høyt stoffskifte som forsvant etter vektnedgang ... Kikkeline Ketolysekuren 9 20-06-08 23:51
Resultatet av en karbo-helg i London tommygutt Fysisk og mental helse 15 03-03-08 13:48
Vektnedgang etter full bukplastikk? Borealis Generell diskusjon 1 31-07-07 22:02
Magen etter vektnedgang m/keisersnitt.... nita58 Ketolysekuren 3 01-06-07 12:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no