Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Gjest
|
Hva bruker dere smør til?Ser i en annen tråd at jeg spiser veldig lite smør i uka. Hva bruker dere smør til? |
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker dere smør til?Steker alt mulig i masse smør, lager sjokolade med smør i, har av og til en klatt i kaffen, bruker smeltet smør med pesto i over forskjellig mat og salat, og så har jeg tykt lag på knekkebrødet de dagene jeg spiser litt av det. Det er det jeg kommer på i farten.
:sa Nalana Replace one worry with another, thats the secret of life ![]() Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker dere smør til?Alt mulig, til steking, til eggemjølk, på oopsie rolls under pålegg, på kjøtt istedenfor saus, på grillede grønnsaker. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 57
![]() ![]() |
Sv: Hva bruker dere smør til?Alt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#5 |
Gjest
|
Sv: Hva bruker dere smør til?Takk for masse gode tips. Eneste jeg er vant til å bruke litt smør til er baking, helt ny verden for meg dette.. |
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker dere smør til?Alt. Baking, steking, fritering og til sauser. Dessuten lager jeg ofte smørkrem til frokost. Det går lett 300 gram smør om dagen.
In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein)
![]() |
![]() |
#7 |
Ubekreftet Medlem
Medlem siden: May 2009
Hvor: aa
![]() |
Sv: Hva bruker dere smør til?spiser det |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvor mye smør og melk spiser dere egentlig? | Chantelle | Generell ernæringsdebatt | 25 | 24-05-09 21:14 |
Er dere klar over hvor ofte dere bruker magemusklene? | lokkebiff | Generell diskusjon | 17 | 06-03-09 09:38 |
Hva kosttilskudd bruker dere? | Hapzen | Atkins kosthold | 1 | 09-09-08 09:16 |
Brie - hva bruker dere den til? | mofe | Oppskrifter | 11 | 18-03-07 13:00 |