Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

I DAG har jeg

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 30-08-13, 20:57   #601
Gekke83
Medlem
 
Gekke83 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2013
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 118
Gekke83 er ny på veien

Sv: I DAG har jeg

Idag har jeg vært på LØFT kurs (LØsningsFokusertTilnærming), fikk kjempemye ut av det, og er rimelig fornøyd med opplevelsen!

__________________




Gekke83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins, fase 1
Gammel 30-08-13, 21:20   #602
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Jeg har pottet om en stor lilje, og det ble 6 nye planter som jeg liksom ikke har plass til her.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 01-09-13, 18:42   #603
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Eller i helga, rettere sagt, vært på 3 dager med swing og Rock'n Roll på Hamar. Lært mye nytt og hatt det storveis.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 01-09-13, 18:59   #604
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

- Satt (og snart fortært) sesongens første fårikål på kok

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 01-09-13, 19:28   #605
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Vært med ungene i marka i nesten 3 timer. Vi møtte 3 islandshester + en storhest også, de var utrolig kosete og ungene måtte dra meg videre. Fant 3 av 5 cacher vi lette etter. Løp intervaller da vi kom hjem. Fornøyd med dagen.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 01-09-13, 20:55   #606
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: I DAG har jeg

Kokt, blendet og frosset ned 11 porsjoner med grønnsaksuppe.
Og spist en.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 18-09-13, 20:45   #607
Veronicakar
Juniormedlem
 
Veronicakar sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2013
Hvor: Hordaland
Innlegg: 37
Veronicakar er på en erverdig vei

Sv: I DAG har jeg

Idag har jeg jobbet overtid og plantet meg i sofaen klar for ukas DOKUMENT2; Et lass av fett (med godeste jørgen foss!)

__________________


Veronicakar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 18-09-13, 20:58   #608
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

I dag har jeg kasta bort en hel kveld med å se på reiser på nettet.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 18-09-13, 21:00   #609
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

I dag ( og i går) har jeg vaska rundt i stua mi

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 18-09-13, 21:15   #610
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av Veronicakar, her.

Idag har jeg jobbet overtid og plantet meg i sofaen klar for ukas DOKUMENT2; Et lass av fett (med godeste jørgen foss!)

Det har vi tenkt å se også, men jeg er så trøtt at jeg er helt sigen og klokka er ikke mer enn 21:14...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 21-09-13, 13:53   #611
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: I DAG har jeg

...drømt meg bort på nettet med å se på hytter og leiligheter med garasje, heis og stooor veranda, og levert lottokupongen.....
Og jeg fikk multer av naboen!

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk
Gammel 24-09-13, 18:58   #612
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

I dag har jeg startet på detox etter og ha fått diagnosen "kronisk kvikksølvforgiftning" sist uke.
Lang vei foran meg

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 24-09-13, 19:52   #613
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

I dag har jeg startet på detox etter og ha fått diagnosen "kronisk kvikksølvforgiftning" sist uke.
Lang vei foran meg

Oi!! Stakkar! Hvordan detoxer man for det? Stor klem til deg fra meg!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 24-09-13, 21:10   #614
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Knasker http://www.medicmarine.no/products/marin-detox som skal binde kvikksølvet slik at det transporteres ut av kroppen.
Når nivåene i kroppen blir lave nok, må jeg starte med og sanere amalgamen i tennene, og det må tas saaakte (og så jeg som har ekstrem tannlegeskrekk). Så ny omgang detox for til slutt og ta en kur som visstnok skal fjerne kvikksølv lagret i hjernen.
Parallellt tar jeg tilskudd for og styrke binyrene.
Såvidt jeg skjønner er veien lang frem til målet, og det kommer til og koste mye penger.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 27-09-13, 14:46   #615
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Knasker http://www.medicmarine.no/products/marin-detox som skal binde kvikksølvet slik at det transporteres ut av kroppen.
Når nivåene i kroppen blir lave nok, må jeg starte med og sanere amalgamen i tennene, og det må tas saaakte (og så jeg som har ekstrem tannlegeskrekk). Så ny omgang detox for til slutt og ta en kur som visstnok skal fjerne kvikksølv lagret i hjernen.
Parallellt tar jeg tilskudd for og styrke binyrene.
Såvidt jeg skjønner er veien lang frem til målet, og det kommer til og koste mye penger.

Lykke til med behandlingen

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 27-09-13, 15:52   #616
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

... skrudd sammen 10 slike barnestoler fra Ikea:

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00153700/

på jobben, før jeg takket for meg dro hjem over to timer før jeg egentlig skulle. Hodet dunker, kroppen er øm og slapp og jeg orket ikke mer...

Nå har Lille Gubben kommet hjem og jeg har fått en ny ulltrøye fra Devold - herlig! Ulltrøyer får man aldri nok av! Men jeg skulle hatt noen longser til...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 27-09-13, 18:05   #617
akas
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 70
Innlegg: 1.097
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: I DAG har jeg

... fulgt begge mine gamle foreldre til deres siste hvile.
Vemodig, trist, sorgfullt, men likevel vakkert.

__________________
akas journal
akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 27-09-13, 18:23   #618
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av akas, her.

... fulgt begge mine gamle foreldre til deres siste hvile.
Vemodig, trist, sorgfullt, men likevel vakkert.

Kondolerer Begge to? Samtidig?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 27-09-13, 20:18   #619
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av akas, her.

... fulgt begge mine gamle foreldre til deres siste hvile.
Vemodig, trist, sorgfullt, men likevel vakkert.

KOndolerer igjen, akas.
Men jeg synes det er nydelig at de fikk følge hverandre i den siste "reisen".

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 27-09-13, 21:19   #620
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av akas, her.

... fulgt begge mine gamle foreldre til deres siste hvile.
Vemodig, trist, sorgfullt, men likevel vakkert.

Kondolerer. Men sier som andre - det høres på en måte godt ut at de fikk være sammen til slutten.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 27-09-13, 23:31   #621
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Akas, kondolerer. Dette er nesten mer enn et menneske kan bære! Stor varm klem til deg

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 27-09-13, 23:39   #622
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Akas;
kondolerer så mye!

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 28-09-13, 10:05   #623
akas
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 70
Innlegg: 1.097
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: I DAG har jeg

Takk for medfølelse! Far døde fredag i forrige uke etter å ha fått lungebetennelse torsdagen. Mor var da veldig svak etter å ikke ha spist eller drukket på flere døgn. Hun fikk et bekkenbrudd for noen uker siden, og det satte henne tilbake. Men hun lå i mange døgn etter at de trodde det skulle ta slutt, så hun døde på mandag, 3 døgn etter min far.

Ja, det er tungt, og jeg har sykmeldt meg hele neste uke. Regner med at jeg får en reaksjon nå når alt det praktiske er ordnet med, og etter at de tilreisende har dratt hjem.

Men vi ser også det vakre i det, og det var en veldig fin seremoni i går, der barnebarn rammet det hele inn med musikk, og min søster og jeg holdt minnetalen. Min fars båre ble båret av mennene i slekten, derav 2 barnebarn, og mors ble båret av 5 "jente"-barnebarn + min yngste søster. Godt å tenke tilbake på.

__________________
akas journal
akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 28-09-13, 10:59   #624
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av akas, her.

Takk for medfølelse! Far døde fredag i forrige uke etter å ha fått lungebetennelse torsdagen. Mor var da veldig svak etter å ikke ha spist eller drukket på flere døgn. Hun fikk et bekkenbrudd for noen uker siden, og det satte henne tilbake. Men hun lå i mange døgn etter at de trodde det skulle ta slutt, så hun døde på mandag, 3 døgn etter min far.

Ja, det er tungt, og jeg har sykmeldt meg hele neste uke. Regner med at jeg får en reaksjon nå når alt det praktiske er ordnet med, og etter at de tilreisende har dratt hjem.

Men vi ser også det vakre i det, og det var en veldig fin seremoni i går, der barnebarn rammet det hele inn med musikk, og min søster og jeg holdt minnetalen. Min fars båre ble båret av mennene i slekten, derav 2 barnebarn, og mors ble båret av 5 "jente"-barnebarn + min yngste søster. Godt å tenke tilbake på.


Kondolerer så mye

__________________
Elin
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo
Gammel 28-09-13, 17:09   #625
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Mamma og pappa flytter snart inn i en klin ny leilighet på sine eldre dager.
Så i dag har jeg snakket med blomsterforhandleren rett ved og avtalt at på den første fredagen hver måned skal de få en bukett/plante levert på døra.

Jeg vil være anonym, de skal ikke vite at den er fra meg, jeg vil bare gi dem noe tilbake etter alt det de har gjort for meg og jeg vet at en bukett/plante vil glede dem. Om jeg så må gjøre det hver måned i 20 år gjør det ingen ting. Glad i mamma og pappa jeg!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no