Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva hvis man ikke er ferdigslanket etter 6 mnd?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-04-08, 15:16   #1
akutt
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 55
Innlegg: 9
akutt er på en erverdig vei

Hva hvis man ikke er ferdigslanket etter 6 mnd?

Har noen av dere vært i ketose lenger enn 6 mnd? I mai har jeg vært i ketose i 6 mnd. Om jeg har forstått boka riktig bør man ikke gå på kuren mer enn 6 mnd om gangen (?).

Saken er at jeg aldri i mitt voksne liv har hatt det så bra som når jeg er i ketose. Ingen smerter, full av energi, ingen sultfølelse osv. Dessuten har jeg ca 15 kg igjen til målvekta. Frister ikke særlig å ta pause og leve på lavkarbo for siden å ta fatt på kuren igjen til høsten.

Har noen av dere vært i ketose over lang tid, som bortimot ett år, eller er det veldig dumt å ikke ta pause? Vet ikke om jeg har formulert meg bra nok, men håper dere forstår hva jeg mener

akutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 15:44   #2
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Hva hvis man ikke er ferdigslanket etter 6 mnd?

Jeg mener Torkil skriver i boka si at hvis du trives med å være i ketose er det ikke noe i veien for å fortsette..ihvertfall et år. Men tror at han anbefaler å ta noen blodprøver hos legen.

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 16:21   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva hvis man ikke er ferdigslanket etter 6 mnd?

Lisbeth har helt rett. man kan være i ketose lenger viss man føler seg vel med det. Men da anbefales et besøk ho legen og diverse blodprøver.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
4x4 intervalltrening Begod Trening 75 03-05-10 17:53
Metabolsk motstand - hva er "normalt"... Nille Lavkarbo generelt 10 24-02-06 11:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no