Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-09-09, 13:05   #126
Elizabethcita
Seniormedlem
 
Elizabethcita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordmøre
Alder: 44
Innlegg: 501
Elizabethcita har en fantastisk aura rundt segElizabethcita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Opprinnelig lagt inn av mokki, her.

God morgen. Glad det er søndag og snart klar for ny uke. Jeg klarer meg ikke serlig godt i helgene gitt......
I dag skal vi feire bursdag for 4-åingen vår. Taco er bestilt fra henne. Og kake blir det også.... Får prøve å være flink å i det minste ikke spise halve kaken.....

Solen skinner i Bergen i dag. Deilig etter et grusomt vær i lang tid nå...

Gratulerer med bursdagen til fireåringen!!

Jeg klarte meg godt gjennom en 30årsfest i går kveld. Det var heldigvis taco på menyen, jeg droppa både kake og is, og drakk vann hele kvelden. Følte meg rimelig flink da ja... Hehe Ikke like flink på fredag da jeg endte opp med både grøt og yoghurtis. Men jeg har heller aldri reagert på dem da, så da går det bra lell Har faktisk gått ned 800 gram de to siste dagene, så da stoppa det iallefall ikkeno... I dag skal vi ut og spise med family'n min. En liten forskuddsfeiring av min 30årsdag. Lillebrorsan har bestemt at vi skal på Peppes, for der har de i det minste glutenfri pizza til meg... Han er 12 år, og veldig opptatt av at jeg ikke tåler gluten så godt og passer på at det blir ordna sånn at jeg også kan få. Blir nok til at jeg spiser pizza i dag altså. Det er jo tross alt bursdagsfeiring, og ikke minst en veldig snill lillebror som passer på søstersen sin...
Men, men... Tross alt bedre å ha en sånn planlagt utskeielse enn at jeg
Håper alle sammen får en fin søndag!!

__________________


Elizabethcita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I samarbeid med lege Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 16:55   #127
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Heisann jenter!

Det har vært sol her i dag også vi har vært i skogen med sviger, deilig. Hadde med pakke og kaffe. Jeg koste meg med omelett.

Jeg er egentlig litt overraskt hvor mye godt vi kan spise på denne dietten! I går hadde jeg lyst på litt is, men heldigvis hadde vi ikke dette. Men kremfløte, så jeg pisket det og hadde litt kakao i. Og inni fryseren med lokk på....og røre innimellom, og mamma kunne kose seg med "softis" til lørdagkos

Men jeg tror det er vikitg å unne seg en utskeielse inimellom, ellers blir man helt koko. Mamma skal gifte seg den 25.09, da har jeg bokket inn en utskeielse

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 20:29   #128
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Hei! Er det mulig å bli med i den her gjengen? Jeg har hatt et laaaaangt sommeropphold med av og på med lavkarbo, etter å ha gått ned 20 kilo fra januar til juni. Har gått opp ca. 4-5 kg i sommer, men er på god vei ned igjen nå, bare 2 kilo så er jeg nede på minstevekta igjen....Er godt i gang med trimminga og kosten igjen. Jeg lever på fase 2-3 på Eurodiet nå, har tilpassa kostholdet litt etter hva jeg greier å leve med, så lenge jeg kommer meg i ketolyse og går ned,så.... Jeg tåler mer karbohydrater nå enn tidligere, er det flere som har opplevd det?

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 20:53   #129
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Hei! Er det mulig å bli med i den her gjengen? ?

Klar du kan bli med!!! Kjekt å se deg her inne igjen

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Jeg tåler mer karbohydrater nå enn tidligere, er det flere som har opplevd det?

Har litt den samme opplevelsen, men kun i korte perioder før alt stagnerer og vekten sniker seg oppover igjen.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 21:36   #130
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Hei! Er det mulig å bli med i den her gjengen?

Klart det! Koslig at vi er flere som kan følge hverandre, selv om det ikke er så koslig at det er flere som sliter med disse kiloene

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 21:54   #131
lillemor88
Medlem
 
lillemor88 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 36
Innlegg: 87
lillemor88 er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

hallo=)

så denne tråden og tenkte at dette kunne være noe og henge seg på...

begynte med lavkarbo for 4 uker siden og det går veldig greit foreløbig.

merker at fysen kommer sterkt noen dager (tidligere sjokoman)
men det går... har prøvd og lage gele men funket ikke helt.. noen tips?

ha en fin kveld videre

__________________




lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 23:51   #132
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Solange og lillemor88; klart dere får være med!

lillemor88: jeg har ikke prøvd å lage gele.. men når jeg har lyst på noe søtt, så lager jeg meg en kopp te med natreen i! eventuelt litt cottage cheese med flytende natreen eller vaniljeessens og kanel eller bringebær i helga. mmmmmmmh. mettende er CC og, så man behøver ganske lite

ellers så prøver jeg igjen; er det noen som har forsøkt å lage grove lavkarbolapper/polarbrød?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 23:56   #133
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Opprinnelig lagt inn av lillemor88, her.

hallo=)

så denne tråden og tenkte at dette kunne være noe og henge seg på...

begynte med lavkarbo for 4 uker siden og det går veldig greit foreløbig.

merker at fysen kommer sterkt noen dager (tidligere sjokoman)
men det går... har prøvd og lage gele men funket ikke helt.. noen tips?

ha en fin kveld videre

For meg er fysing et symptom på at jeg har fått i meg for lite fett.
Husk at søtningsmidler kan være med på å opprettholde søtsuget.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 00:15   #134
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

ååhå, forresten!! jeg må bare dele dette med dere. jeg lagde en helt fantastisk middag/kvelds tidligere:

strimlet og marinert svinekjøtt
løk
raspa blomkål
sopp

stekes i smør, blomkålen has oppi på slutten av steikinga

en god dæsj fløte over.

mmmmm. lagde stor porsjon, så har jeg til et måltid i morra og

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 07:26   #135
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

d hørtes godt ut vaskeklut! men sambo hater blomkåli alle former æsj..'

festen i helga var knall, jeg gikk ut av ketose, men d kan ikke ha vær mange kbh snakk om for i går ettermiddag var jeg back again og jeg var så dårlig at vekta raste 2,5 kg på 1 dag :P har lagt på meg den ene, og d sakl jo bare mangle, for jeg må jo spise av og til også hehe

d ble jeg laga sjokoladefromasj kake. modifiserte oppskrifta litt.. så ble uten valnøtter,og barepeanøttene i botn. tok 1 lite stykke i går,og da ble d me 3-4 peanøtter. veldig god.og alle de som ikke var på diett likte den og. fromasjen ble god den og

håper alle har hatt en god helg! stå på til neste helg

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 08:03   #136
lillemor88
Medlem
 
lillemor88 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 36
Innlegg: 87
lillemor88 er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

god morgen=)
da var det bare nyte den tiden før man skal på senvakt på jobben

men når omeletten er stekt og agurk og paprika er gjort klart så er det ikke noe stress=)

i morgen blir det verre for da er det rett bort etter jobb.. er fortsatt litt dårligg på mengder med mat jeg skal ha med...

så noen hadde skrevet et middagstip(dette må jeg prøve)
pleier å lage en rett når jeg har dårlig tid:

kjøttdeig, bacon, brokkoli, sjampingoing med litt fløte, paprika, sQash(haha husker ikke stavelsen) steker alt, kjøtt først, så oppi en form.. s

stek grønnsakene og legg over i formen med ost på toppen... mmmmmmmm

ha en riktig flott da alle sammen=)

__________________




lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 11:42   #137
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Det var en fin middagsrett Lillemor.
Den skal jeg skrive å ha på kjøkkenveggen så kan ungene lage den når jeg er for dårlig til å lage middag. ( de har sagt at de vil lære å lage mat)

Jeg har nemlig et stor problem , kansje noen her har noen tips?

Jeg er ofte veldig dårlig, slik at jeg er sengeliggende og mat er vanskelig å få laget. Savner det å kunne ta meg en yughert, noe frukt eller andre lettvinte ting. Nå må jeg skjære eller steke når jeg skal ha mat.
Har jo ofte ferdiglaget mat i fryseren eller kjøleskapet men når formen er dårlig over flere uker så blir det fort tomt.

Hva er den mest lettvinte maten dere spiser som ikke trenger å skjæres eller stekes/kokes?


Jeg har spist endel osteskiver, men må helt ærlig si at jeg må ha litt annet for jeg er litt lei av det akurat nå.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 13:37   #138
Filakia
Medlem
 
Filakia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Mjøndalen
Innlegg: 192
Filakia er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Lettvint mat kan være

* oste-chips (jo, de må jo sånn sett lages, men tar ca 3 min. på bakepapir i micro, ingen annen tilberedningstid), og smaker veldig annerledes enn bare å spise osteskiver som de er (forsøk gjerne oster med litt smak - eller krydre mer nøytral ost selv - jeg har bl.a. testet med ferdigskivet jalapeno-ost og tomat-taffelost, veldig godt, falt også i smak hos 2-åringen her!)
* creme fraiche tilsatt konsentrert funlight (f.eks. bringebærsmak, gir bringebær-yoghurt-lignende smak),
* kokt egg (må jo lages, men jeg koker mange egg i slengen i eggkokeren, skreller dem, og har liggende i flere dager i kjøleskapet, greit å kunne ta et egg (evt. med litt majones på, eller med litt oste-og-salami-ruller til) om man trenger noe litt kjapt
* grønnsaker med dip laget på creme fraiche og krydder
* bringebær (har alltid frosne bær i fryseren) med pisket krem (det er litt mer karber i ferdig pisket krem på boks, men jeg ville valgt det om jeg var syk, og allikevel orket krem)
* noen nøtter
* ferdig stekte kjøttboller kan jo spises som de er, evt. varmes litt i micro om du orker

Vil også tro du kan finne andre gode tips på oppskriftsforumet her inne.

__________________
Filakia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nylig vektoperert - på jakt etter ny filosofi - kanskje OE? Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 13:41   #139
Filakia
Medlem
 
Filakia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Mjøndalen
Innlegg: 192
Filakia er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Lillemor88, bruker du da sånn ferdig kuttet smårett-bacon i? Eller bacon i skiver? Virker kanskje enklest med smårett-bacon?

Og ferske eller hermetiske champignon? (prøver å bli flinkere til å kjøpe fersk selv, men...)

__________________
Filakia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nylig vektoperert - på jakt etter ny filosofi - kanskje OE? Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 14:52   #140
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Filakia.
Tusen takk for en flott liste du lagde.
Har spist endel av det, men noen ganger så ser jeg bare det jeg ikke kan spise.

Skal jammen lage meg en liste med all lettvint mat , Den skal jeg henge på kjøleskapet.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 15:33   #141
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Minni1, her.

Hva er den mest lettvinte maten dere spiser som ikke trenger å skjæres eller stekes/kokes?

Cottage Cheese!
Men enten friske bringebær eller litt sukkerfritt syltetøy

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 17:55   #142
lillemor88
Medlem
 
lillemor88 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 36
Innlegg: 87
lillemor88 er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

flotte smårett tips

jeg syntes småretsbacon er så dyrt... så tar bare en pakke bakon legger hele "klumpen" på ei fjøl og skjærer alle skivene samtidig så bare bruker jeg henna over panna og (hmmm hva skal jeg si) gnir de fra hverandre?

men kjøpte stor pakke med smårettsbacon i sverige(mye billigere) de var også kjempe godt og steke i panna og bare helle omlett røre over.. smeltet på tungen

jeg bruker alltid fersk sopp... har så mye uflaks med hermetiske ser du, de lukter som regel shiit! også er det vel mer karber? hm.... men best med fersk da i alle fall.

jeg har alltids lavkarbo brød i frysern i skiver slik at det er lett og ta opp og spise med pålegg.

nå skal jeg opp å lage middag: idag blir det forma med div og blomkål stappe mmm

__________________




lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 18:11   #143
Filakia
Medlem
 
Filakia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Mjøndalen
Innlegg: 192
Filakia er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Takk for svar, lillemor88

__________________
Filakia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nylig vektoperert - på jakt etter ny filosofi - kanskje OE? Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 18:51   #144
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

takk for fine smårettideer! det er kjempegreit når man har lyst på noe, uten å trenge noe

jeg bruker å steke 2-3 pakker smårettbacon fra sverige om gangen å ha i kjøleskapet. for 2 pers varer d 4-5 dager elr 0.5 kg i skiver, varer i 3 dager for 2 pers da er da bare å hive de litt i pannen sammen med d andre du steker, elr snavle :P

åh, jeg fikk mensen i dag, og jeg føler meg drit, masse smerter, og vondt overalt! så har spist litt av dessertene vi hadde i går for jeg føler synd på meg selv :S

veide meg i dag da, og var 109,1 kg lurer på om jeg skal la denne være gjeldende siden d kan bli mer trøstespising utover kvelden.. vi får se på vekten i morgen.. glad jeg veide meg i dag i allefall da

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 22:19   #145
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Hei jenter!

Her var det mye godt, får helt vann i munnen...men nå er det snakrt legge tid, så jeg får vurdere de i morgen

Jeg har vært å svømt i dag, føler meg skikkelig stolt der seg forter meg ned i vannet i håp om at ikke ALLE skal se meg. Men jeg føler med mer og mer fornøyd for hver runde jeg tar, holdt ut 45minutter i dag. Da fortet jeg meg ut. Har vært hos ei vennine og kost med babyen hennes, en liten gutt på 1mnd *sukk*.

Jeg har alltid, lavkarbo lapper i fryseren, 2minutter i micron så er de klare til å spise

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 22:40   #146
Jannicke
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 261
Jannicke er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Heisann, kanskje jeg med mine 114 kilo, og 168cm, og dermed en bmi 40, kan være med her og skravle....

Har en (usannsynlig?) drøm om å veie 65 kg.......
Har fått innvilget GBP, står på venteliste.

Prøver dette for å komme ned ok til å få prøverørs forsøk i januar......

__________________
Hilsen Jannicke.
26 april: 119,2 kilo.
GBP i høst.
Jannicke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: søker etter det rette Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 23:21   #147
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av
Talking

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Jannicke, her.

Heisann, kanskje jeg med mine 114 kilo, og 168cm, og dermed en bmi 40, kan være med her og skravle....

Har en (usannsynlig?) drøm om å veie 65 kg.......
Har fått innvilget GBP, står på venteliste.

Prøver dette for å komme ned ok til å få prøverørs forsøk i januar......

Hei Jannicke - her er du hjertelig velkommen
Du stiller med samme utgangspunkt som jeg hadde i februar, og jeg er nå ned over 20 kg - så din drøm er absolutt oppnåelig, sammen kan vi heie på hverandre

Hva er GBP??? (britiske pund??? ) Men seriøst, tror ikke jeg har hørt om GBP, kan du si noe om dette?

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 23:53   #148
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

hei jannicke! dette klarer du!

jeg var 115kg og 168 cm. i dag 4 ukeretter start er jeg 109 kg d funker! og d motiverer!

GBP-gastric bypass

jeg og er kvalifisert til d, og hvis ikke dette funker skal legen sette igang prosessen så dette skal funke

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 06:29   #149
lillemor88
Medlem
 
lillemor88 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 36
Innlegg: 87
lillemor88 er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

god morgen

gjeeesp!
i dag måtte jeg stå opp tidlig for og lage frokost, lunch og middag ....
var litt pes kan man si.. men sånn er det når man skal bort etter jobb.

ha en fin dag alle sammen

__________________




lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 14:09   #150
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Hei hei.
Da er jeg igang igjen etter å ha hatt mange unskyldinger fort at det er vankelig å finne lettvint mat. Takk for svarene i går , det er noe med å få litt innputt i periodene som går litt trått.

Begynte dagen med mikro egg med litt skinkebiter over. Det er veldig lettvint og godt.

Og nå skal jeg skjære opp litt salat. Jeg har en slik kjekk tupperware salatbolle hvor salaten holder seg lenge når den er ferdig oppkuttet. Da tar jeg bare litt ved siden av alle måltidene jeg spiser. Veldig lettvint.

Dere må ha en god dag alle sammen.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
30+kg


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
30+ kg, en liten gruppe? Supramundane Mer enn 30 kg overvekt 150 26-09-09 21:56
Karbo i gruppe 25+ supha Spis deg ned i vekt med Skaldeman 2 07-06-09 13:56
Liten presentasjon! (Ser at den ble ikke så liten allikevel ...) ~Buble~ Ketolysekuren 7 07-01-09 22:29
Ny rådgivende gruppe for diabetes og kosthold Lemen Artikler 1 08-02-07 00:17
Pilates-gruppe Marianne Trening 64 13-09-05 09:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no