Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Alle sammen: Tusen takk!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-02-08, 22:39   #1
Smile
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 11
Smile er ny på veien

Alle sammen: Tusen takk!

Hei...har vært inne på forumet hær noen måneder,men er ikke aktiv å skrive logg eller innlegg og slikt.Men å lese innlegg hær inne og se for en god stemning det er hær det har holdt motivasjonen min oppe. Så vil takke alle hær inne for å ha hjulpet meg å gå ned 10 kg nå. Tusentakk! Skal prøve å komme igang med logg...det er på høy tid. Har enda seks kilo til målet mitt da. Håper jeg klarer det. Til slutt et spørsmål...hva skjer om det går en dag uten mat? Det hender av og til at jeg ikke klarer tanken på mat og det blir ettermiddag før jeg klarer å presse i meg noe. Drikker stort sett bare vann og kaffe disse dagene. Det som er så rart at det er disse dagene jeg har messt energi...
Ha en fin kveld

Smile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 22:40   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: alle sammen:tusentakk:)

Heisann og velkommen frem i lyset

Gratulerer med flott resultat

Lykke til videre. Dette klarer du

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 22:42   #3
bibi
Seniormedlem
 
bibi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.028
bibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastisk

Sv: alle sammen:tusentakk:)

Kjempebra resultat, da!!! Du må ha vært kjempeflink.

Vedr. spm. om å gå en dag uten mat - så tør ikke jeg uttale meg om det

(nybegynner).

Lykke til videre - og ha en fortsatt fin kveld!

__________________


Journalen min
Har gått ned 13 kilo på Fedon-vis tidligere. Har nå 11 kilo igjen å miste
bibi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 22:42   #4
Princez
Medlem
 
Princez sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Alder: 50
Innlegg: 214
Princez er ny på veien

Sv: alle sammen:tusentakk:)

Så flink du har vært da!! Gratulerer med flott vektnedgang, og lykke til med resten!

Ps: Hvor lang tid har det tatt å komme der du er nå?

__________________



Princez er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse :) Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 22:45   #5
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: alle sammen:tusentakk:)

Hei og velkommen, og gratulerer med flott vekttap Så klart du greier de siste, du har jo kjempemotivasjon i det du alt har klart

Ang dette med dager uten mat, så nei, det har jeg ikke. Det sies at man skal spise når man er sulten, men det er dog ikke anbefalt å gå mer enn 6 våkne timer uten mat.

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 22:50   #6
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: alle sammen:tusentakk:)

Opprinnelig lagt inn av Smile, her.

Til slutt et spørsmål...hva skjer om det går en dag uten mat? Det hender av og til at jeg ikke klarer tanken på mat og det blir ettermiddag før jeg klarer å presse i meg noe. Drikker stort sett bare vann og kaffe disse dagene. Det som er så rart at det er disse dagene jeg har messt energi... Ha en fin kveld

Hei du!
Jeg har det slik enkelte dager. Og for meg har det ikke vært negativt. Vann og kaffe ja, det kjenner jeg igjen. Og må også "presse" i meg noe mat.

Jeg tror ikke dette er helt bra, men samtidig tror jeg kroppen regulerer det meste ganske bra. For meg er det snakk om et par tre dager i måneden kanskje.

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 22:52   #7
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: alle sammen:tusentakk:)

Velkommen, og lykke til videre

Det kan vel ikke være så farlig å gå litt uten mat, man skal spise når man er sulten.
men jeg hadde nok prøvd å spise litt ost eller pålegg, eller litt grønt,
bare for å holde magen i gang liksom.
men du har jo vært kjempeflink!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 22:55   #8
Smile
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 11
Smile er ny på veien

Sv: alle sammen:tusentakk:)

Opprinnelig lagt inn av Princez, her.

Så flink du har vært da!! Gratulerer med flott vektnedgang, og lykke til med resten!

Ps: Hvor lang tid har det tatt å komme der du er nå?

begynnte i april. Gikk først ned 8 kg på 6 uker. Så sklei det ut litt...gikk opp litt igjenn,men så snart jeg startet på lavkarbo igjenn så gikk jeg ned. Har nylig hatt en lang pause for jeg har vært i utlandet.(gikk ikke opp heller da) Nå har jeg fulgt lavkarbo igjenn i 2 uker og gått ned 2 kg. Veier nå 63 kg og vil så gjerne ned til 57. Har planer om å bli mer bevisst maten jeg spiser når jeg har nådd målet mitt. Håper å klare det

Smile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 23:11   #9
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: alle sammen:tusentakk:)

Opprinnelig lagt inn av Smile, her.

begynnte i april. Gikk først ned 8 kg på 6 uker. Så sklei det ut litt...gikk opp litt igjenn,men så snart jeg startet på lavkarbo igjenn så gikk jeg ned. Har nylig hatt en lang pause for jeg har vært i utlandet.(gikk ikke opp heller da) Nå har jeg fulgt lavkarbo igjenn i 2 uker og gått ned 2 kg. Veier nå 63 kg og vil så gjerne ned til 57. Har planer om å bli mer bevisst maten jeg spiser når jeg har nådd målet mitt. Håper å klare det

Velkommen frem fra skyggene, og gratulerer med flott vekttap

Tror det er veldig greit å skrive ned alt du spiser i f.eks journalen, for å bli mer bevisst hva du putter i deg. Det hjelper ihvertfall meg

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 23:28   #10
terry
Medlem
 
terry sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Finnmark
Alder: 57
Innlegg: 264
terry har en fantastisk aura rundt segterry har en fantastisk aura rundt seg

Sv: alle sammen:tusentakk:)

Kanskje en smoodhi(?) eller en protein shake hadde vært noe på sånne dager?

terry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 23:31   #11
Smile
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 11
Smile er ny på veien

Sv: alle sammen:tusentakk:)

ja kanskje det Har ikke prøvd det enda. Må prøves.TAkk

Smile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Må bare si Tusen takk!!! cathrine Induksjonen 1 03-03-04 19:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no