Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Så dere Nanny i kveld? (Sukker!!)

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-08-05, 00:19   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Så dere Nanny i kveld? (Sukker!!)

Så dere Nanny i kveld? Jeg fikk helt sjokk, syns egentlig synd på mora, hun hadde jo helt klart havnet i en virkelig ond sirkel. Godt Nanny kom på banen der ja, ungene ble jo helt annerledes, mye gladere og mer selvstendige.

Men jeg må si jeg reagerte på maten de fikk! Hehe "Iset sukkerpoliti" følger jo alltid med.
Det eneste brødet de tydeligvis fikk, var ferdig oppskåret LOFF! Pålegget var sjokoladepålegg/nugatti eller syltetøy. Weetosen stod også fremme. Til middagen, som var rett før leggetid, fikk de Pepsi/Cola. Sukker sukker sukker i lange baner - før leggetid. Ikke rart de var ville!!
Jeg er helt sjokkert over mangelen på næringsvett hos enkelte (mange) foreldre. Hva er det de tenker med???

Jeg satt hele tiden og ventet på at nannyen skulle bemerke det, men hun gjorde det ikke. Mange vil nok si det ikke er hennes jobb å bemerke hva de spiser, men jeg mener i aller høyeste grad hun bør få si fra siden det jo er en stor del av det som påvirker ungene i negativ retning!

Nei, jeg blir helt matt...

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-08-05, 09:52   #2
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Helt enig med deg der Iset ble helt matt av å se på jeg... Ikke rart de ungene var ville nei, men de bedret seg utrolig til tross for null forandring i kostholdet da, så jeg lurer på hvordan de barna hadde blitt med mindre sukker...

__________________
.
frosketelling:14

Sist redigert av Summer : 23-08-05 kl 10:03.
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukker - en ulv i fåreklær HP Artikler 15 03-04-09 09:23
er du sukkerslave? sommerfugl Generell ernæringsdebatt 4 26-01-05 18:26
Klarer dere det! Marit Lavkarbo generelt 11 22-08-04 16:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no